بلاگ

تابلو فرمان درب اتوماتیک

تابلو فرمان درب اتوماتیک

 کاتولوگ فارسی تابلو فرمان درب اتوماتیک

تابلو مدار فرمان درب اتوماتیک یا سرور یک جعبه ای میباشد که نقش مغز سیستم درب اتوماتیک را بر عهده دار است. تمامی وسایل و متعلقات سیستم درب اتوماتیک به وسیله کابل و یا بصورت بی سیم به این دستگاه اتصال پیدا میکند و دستورات خود را از آن میگیرد.

برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

ارتباط برقرار کردن با تمامی متعلقات جک درب پارکینگ به صورت باسیم (کابل) و یا بی سیم
موجود در مدل های متفاوت مانند تایمینگ، میکرو سوییچی و ….
دارنده اجزای اصلی مانند برد اصلی، ترانس تغذیه، فیوز و دیپ سوییچ، ترمینال و….

درب اتوماتیک

PROTECO LEADER

 شرکت دکا www.DCA.ir               

درب اتوماتیک

نکته ای که در سیستم پروتکو وجود دارد این است که این به محض باز کردن پک باید یکسری جمپرهایی در ترمینالها  انجام دهید.در غیر این صورت سیستم کار نمی کند.

نکته ای که در سیستم پروتکو وجود دارد این است که این به محض باز کردن پک باید یکسری جمپرهایی در ترمینالها انجام دهید.در غیر این صورت سیستم کار نمی کند.

راه اندازی بدون چشم : برای راه اندازی بدون چشم ، ترمینالای 2 و3و4و9را جمپر کنید.

 ترمینال های 1 و 9 برای رله ریسپور یا کی سوییچ.

راه اندازی چشم: ترمینال 3و 4 برای پلاتین چشم که باید 2 و 3 با ترمینال 9 جمپر باشد.

تغذیه چشم 8 و 10 فراموش نشود و ترمینال 2 و 9 در هر شرایطی باید جمپر باشد این دو ترمینال برای شستی استپ استفاده میشود.

درب اتوماتیک

محتویات تابلو فرمان جک درب پارکینگ


درباره برد اصلی مدار فرمان میتوان گفت که دردرون سرور یک برد بزرگ و اصلی موجود است که کلقطعات روی آن نصب می شوند و بر روی آن یک میکرو پروسسور در نظر گرفته شده که اطلاعات را از سیستم میگیرد و پس از پردازش، دستور نهایی را صادر می کند. وظیفه تغدیه این برد اصلی و سایر متعلقات سیستم درب اتوماتیک بر عهده ترانس تغذیه است.

قسمت ورودی ترانس معمولا 3 پایه دارد که دو پایه آن ورودی برق 220 ولت بوده و ورودی سوم برای ارت کاربرد دارد. خروجی این ترانس نیز به صورت ولتاژ مستقیم 12 ولت و 24 ولت به برد اصلی می رسد. کارت های رادیویی که در تابلو فرمان جک پارکینگی بکار می روند وظیفه دریافت امواج از ریموت کنترل و ارسال آن به برد اصلی را بر عهده دارند.

به طور کلی اتصال برد اصلی به کلیه متعلقات سیستم درب اتوماتیک از طریق ترمینال ها انجام میشود. در کل همه دستورات به وسیله ترمینال ها به بقیه اجزا ارسال میگردد. در پایانباید گفت که در تابلو مرکزی دو عدد فیوز قرار می گیرد که هر کدام وظیفه خاصی را روی دوش دارند:

فیوز آمپر پایین: برای محافظت سنسور های چشمی
فیوز آمپر بالا: برای محافظت بازوها، فلاشر، قفل برقی


البته در برخی از دستگاه ها فیوز های بیش تری موجود است، که در آن ها مسئولیت محافظت بر عهده یک فیوز در هربخشمی باشد. برای نمون برای قفل برقی و برق ورودی و موتورها هر کدام فیوز جداگانه در نظر گرفته می شود.

با کنترل سیگنال فعال سازی توسط سنسور ، درب اتوماتیک باز می شود و موتور دنده را فعال می کند تا تسمه و قرقره را هدایت کند. وقتی کسی در داخل منطقه فعال سازی شناسایی نشود ، درب پس از مدت زمان مشخصی بسته می شود.

سنسور برای باز کردن درب
انواع مختلف سنسورها مانند سنسور مادون قرمز و سوییچ فعال سازی موجود است. سنسور فعال سازی مناسب با توجه به موارد استفاده و محیط انتخاب می شود.

از سنسورهای ایمنی برای جلوگیری از برخورد صفحات درب با شی یا شخصی نزدیک درب یا مسیر در استفاده می شود.
سنسور پرتو و سنسور اولتراسونیک دو نوع رایج سنسورهای ایمنی هستند.

شرکت البرز صنعت پیشرو در تولید انواع درب های اتوماتیک، می باشد برای کسب اطلاعت بیش تر از مشاوران و کارشناسان رایگان ما استفاده کنید.
تلفن تماس : 44053033-021  

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *