بلاگ

درب بیمارستانی( اتوماتیک)

درب بیمارستانی( اتوماتیک)

درب اتوماتیک بیمارستانی :

درب اتوماتیک بیمارستانی یکی از انواع محصولات تخصصی و متنوع شرکت البرز صنعت میباشد. برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.
دربهای اتوماتیک با مزیت‌های فراوان و کارکرد ساده موجب سهولت در امور گردیده و در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
همانگونه که در مقالات گذشته اشاره کردیم دربهای اتوماتیک از طیف وسیعی برخوردار میباشند، بطوریکه با ایجاد تغییرات متناسب با هر مکانی محصول تخصصی ایجاد میگردد که نیاز های آن کاربری را برآورده میسازد .

سهولت استفاده ، صرفه جویی در مصرف انرژی، جلوگیری از انتقال بیماریها،  زیبایی ظاهری ، تنوع در ایجاد سازه درب برخی از مزیت‌های است که گسترش استفاده از این درب را در بیمارستانها و مراکز درمانی موجب گردیده است.

درب های اتوماتیک بیمارستانی برای بهبود تحرک و کنترل عفونت در ورودی ها ، اتاق های جدا و جراحی و سایر درب ها

درب های اتوماتیک بیمارستانی به قابلیت دسترسی عمومی در لابی بیمارستان کمک می کنند و به پرسنل بیمارستان امکان می دهند سالن ها و اتاق ها را به سرعت و به راحتی – خصوصاً در موارد اضطراری بحرانی مانور دهند.

STANLEY Access Technologies می تواند فناوری پیشرو در صنعت را فراهم کند که بیشترین تحرک را برای بیماران و کارکنان بیمارستان یا سایر مراکز درمانی فراهم می کند. ما انتخاب متنوعی از درب های اتوماتیک بیمارستانی را تولید می کنیم تا بتوانیم برای هر نوع نیاز ، یک راه حل واقعی تهیه کنیم.

انتخاب درب اتوماتیک بیمارستانی از STANLEY Access Technologies شامل موارد زیر است:

درب های چرخشی خودکار – ما اپراتورهای سازگار با ADA سازگار درب های چرخشی هستیم که می توانند درب های تاب دستی دستی را به درهای اتوماتیک ارتقا دهند. سیستم درب اتوماتیک کم مصرف Express-Swing the فضای مورد نیاز را به حداقل می رساند و در نیمی از زمان درب چرخشی معمولی بسته می شود.
درب های گردان STANLEY Rush درب های اتوماتیک گردان ما برای ورودی های لابی در بیمارستان ها مناسب هستند و باعث می شوند ترافیک پا برای ادامه جریان داشته باشید. پانل های مهر و موم شده با محفظه درام به کاهش از دست دادن HV / AC کمک می کند و از ورود آلودگی های هوا به بیمارستان جلوگیری می کند.

علاوه بر طرح چهار پنل استاندارد ، ما یک طرح سه پنلی را نیز تولید می کنیم که فضای بیشتری برای عبور صندلی های چرخدار فراهم می کند. STANLEY Rush همچنین به دلیل طراحی های معماری سفارشی ما برای ورودی های کامل همراه با درها و ریخته گری های چرخان ، چرخش ، تاب و تعادل شناخته شده است.
درب های کشویی اتوماتیک – درب های کشویی اتوماتیک Dura-Glide Our با انرژی کامل ، که برای اتاق های تمیز کلاس 1 و 10 درجه بندی شده اند ، برای اتاق های عمل و سایر مناطق که نیاز به کنترل عفونت دارند ، ایده آل هستند ، زیرا برای باز شدن آنها نیازی به لمس فیزیکی نیست .

 



خرید، فروش و قیمت جک درب اتوماتیک سوزوکی  از محصولات شرکت البرز صنعت



 

درب بیمارستانی چیست؟

درب بیمارستانی چیست؟

طراحی و تولید درب بیمارستانی نیازمند توجه به جزئیات و رعایت آیین نامه‌های موجود بر ساختارهای پزشکی است. در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، وجود یک محیط مرتب و اصولی بسیار حائز اهمیت است. یک سیستم کارامد درب بیمارستان می‌تواند در هنگام مراقبت از بیماران سرنوشت‌ساز باشد.

پرسنل بیمارستان باید بتوانند به‌راحتی در سالن‌ها، اتاق‌ها و محدوده‌های مورد نیاز فعالیت کنند. بخصوص در مواقعی که اضطرار در کار وجود دارد و نیاز به رفت و آمد زیاد لازم است.

درب‌‌های بیمارستانی، خواه بصورت اتوماتیک و یا دستی، باید با دوام بیشتری نسبت به سایر درب‌ها ساخته شوند. درب‌های بیمارستانی نباید در زمان برخورد برانکارد یا افراد با آنها آسیب‌پذیر باشند و براحتی بازوبسته شوند. غالبا درب‌های مراکز بهداشتی بسیار سنگین هستند.

قیمت و خرید درب اتوماتیک در انواع مختلف

انواع درب های بیمارستانی

انواع درب‌های بیمارستانی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هرماتیک
  • بادبزنی
  • ضداشعه

درب بیمارستانی انواع مختلف دستی و اتوماتیک را شامل می‌شود. درب‌های هرماتیک خط مقدم در بخش مراقبت‌های بهداشتی هستند که در مقابله با هوا و گرد و غبار نقش مهمی ایفا می‌کنند. آنها برای پاسخگویی به الزامات ایمنی و بهداشتی طراحی شده‌اند در حالی که استفاده روزانه از آنها آسان است.

عملکرد نسبی درب هرماتیک با آزمایش‌های پیشرفته آزمایشگاهی مورد تایید قرار گرفته است. با این مفهوم که ایمن و قابل اطمینان است. درب بطور اتوماتیک باز شده و توسط سیستم‌های متنوعی کنترل می‌شود.

در تولید درب هرماتیک از متریال سخت استفاده می‌شود و به صورت چندلایه و با رنگ‌بندی متنوع تولید می‌شود. در درب اتاق‌های رادیولوژی، ضدعفونی و پرتو درمانی اغلب از سرب و یا فلزات عایق به‌منظور جلوگیری از عبور ذرات رادیواکتیو استفاده می‌شود.

 



خرید، فروش و قیمت درب زیر سقفی  یکی دیگر از محصولات شرکت البرز صنعت



 

درب بیمارستانی بادبزنی

درب بیمارستانی بادبزنی به درب‌هایی گفته می‌شود که لولای آنها قابلیت حرکت به دو طرف را دارد. درب‌های بادبزنی برای مکان‌های پر رفت و آمد که نیازمند بازوبسته شدن به دو طرف هستند، استفاده می‌شوند. اتاق عمل و اتاق رادیولوژی، اتاق‌های ایزوله، مراکز توانبخشی و همچنین اماکن پرتردد در ساختمان‌های عمومی از جمله این مکان‌ها هستند.

مواد سازنده این نوع درب‌ها فولاد، چوب،PVC  و … هستند. درب‌های بادبزنی مراکز درمانی معمولاً بر اساس استانداردهای تایید شده توسط آتش‌نشانی طراحی می‌گردند. این درب‌ها باید به نوعی طراحی شوند که هم استانداردهای بهداشتی جهانی را دربر بگیرند و هم استحکام زیادی داشته باشند؛ به راحتی قابل شستشو باشد و در اتاق‌های ویژه عایق در مقابل اشعه‌های مضر باشد.

درب سربی بیمارستانی

درب سربی انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • لولایی تک لنگه و دو لنگه
  • درب شیشه بیمارستانی
  • ریلی اتوماتیک
  • کشویی دستی

در درب‌های با جنس سرب از ورق‌های سربی استفاده می‌شود که مانع منتقل شدن اشعه مضر به فضای موردنظر خواهد شد. معمولا در اماکنی از جمله بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و محیط‌های صنعتی کاربرد فراوان دارند.

قیمت و خرید راهبند اتوماتیک در انواع مختلف

در ساخت درب‌های سربی از متریال استیل ضد زنگ، لمینت، ونیر، اکولین و … استفاده می‌شود. این درب‌ها دوام بالایی در برابر دمای زیاد دارند، یعنی ضدحریق و سوختگی هستند. در داخل درب‌های سربی پوشش‌هایی بکار گرفته شده است که موجب شده عایق صدا باشند.

درب بیمارستانی اتوماتیک

سیستم‌های درب بیمارستانی اتوماتیک هوشمند بهترین راه حل برای کمک به بیماران و کارکنان در یک مکان ایمن، کارآمد و راحت در داخل مراکز درمانی هستند. درب‌های اتوماتیک بیمارستان برای بهبود بخشیدن تردد و کنترل کردن موارد بهداشتی در ورودی‌ها، اتاق‌های ایزوله، اتاق عمل و … بکار می‌روند.

درب‌های اتوماتیک بیمارستان به دسترسی عموم در لابی بیمارستان کمک می‌کنند. این درب‌ها به پرسنل بیمارستان اجازه می‌دهند در سالن‌ها و اتاق‌ها بسرعت و بدون استفاده از دست، رفت و آمد کنند.

 



خرید، فروش و قیمت راهبند اتوماتیک یکی دیگر از محصولات شرکت البرز صنعت



 

Automatic Hospital Doors - Automatic Door CompanyAutomatic Door Company

انواع درب اتوماتیک:

در این بخش بد نیست به انوع درب اتوماتیک هم اشاره‌ای داشته باشیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید:

  • درب چرخشی اتوماتیک: مرسوم‌ترین نوع درب اتوماتیک که بصورت معمولی باز و بسته می‌شود، ولی نیاز به فشار دادن و کشیدن ندارد. برای چرخش درب سنسور حرکت با کمک فشار دکمه کار می‌کند.
  • درب اتوماتیک کشویی: نوع دیگری که بسیار مرسوم است درب اتوماتیک چرخشی است که سنسور چشمی دارد. هنگام نزدیک شدن فرد به درب، سنسورهای حرکت متصل شده فعال می‌شوند و درب باز می‌شود.
  • درب‌های اتوماتیک اضطراری: درب‌های اتوماتیکی که در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند. درب‌های اتوماتیک بسته شونده، درب‌هایی که می‌توانند تخت‌های بیمارستان را در هنگام جابجایی در خود جای دهند. درب‌های اتوماتیک اضطراری برای استفاده در اتاق‌‌های ICU و حتی اتاق‌های اشعه ایکس کاربرد دارند.

ماهیت طراحی و ساخت درب اتوماتیک بیمارستانی بگونه ای است که موجب صرفه جویی در زمان شده و برای مواقع اضطراری نیازی به باز و بسته کردن آن بطور دستی نباشد.
از طرفی دربهای اتوماتیک بیمارستانی منجر به کنترل عفونتها، بیماریها و میکروبها در بخشهای مختلف بیمارستان می‌شوند.
این نوع دربها با کارکرد اتوماتیک خود و عدم نیاز به تماس با دست، میزان انتقال آلودگی‌ها را به حداقل می‌رسانند.
دربهای اتوماتیک بیمارستانی به انواع مختلف تلسکوپی، لولایی، کشویی، تاشو و آکاردئونی تقسیم بندی می‌شوند .

 



خرید، فروش و قیمت درب صنعتی یکی دیگر از محصولات شرکت البرز صنعت



 

استفاده از درب های اتوماتیک بیمارستانی را میتوان در بخش های زیر مشاهده کرد :

  • درب اتوماتیک بخشهای ICU .
  • درب اتوماتیک بخش CCU .
  • درب اتوماتیک اورژانس .
  • درب اتوماتیک اداری .
  • درب اتوماتیک اتاق عمل .
  • درب اتوماتیک آزمایشگاه .

دربهای اتوماتیک بیمارستانی با ضریب نفوذهای مختلف و مواد مختلف بکار رفته در آن جهت قسمتهای مختلف یک بیمارستان بکار می‌روند.

شرکت البرز صنعت در راستای ارائه خدمات با کیفیت و طبق استانداردهای جهانی به کادر درمانی کشور، انواع دربهای اتوماتیک بیمارستانی را در ابعاد و مدل‌های مختلف عرضه می‌نماید.
تیم متخصصین البرزصنعت با بازدید و بررسی محل، نسبت به ارائه خدمات مشاوره جهت انتخاب بهترین مدل دربهای اتوماتیک نموده و کلیه خدمات نصب و آماده سازی آنها توسط واحدهای مربوطه صورت می‌پذیرد.
کیفیت مطلوب، کارایی فوق العاده و کارکرد طولانی مدت از جمله خصوصیات دربهای اتوماتیک بیمارستانی است.

مزایای اصلی درب های بهداشتی خودکار بیمارستانی

سیستم های بهداشتی درب با اتوماسیون هوشمند بهترین راه حل برای کمک به بیماران و کارکنان در یک مکان ایمن ، کارآمد و راحت در داخل مراکز درمانی هستند. درب های بهداشتی اتوماتیک به دلیل مزایای بیشماری که دارند ، در بیمارستان های پرمشغله محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

آلودگی درب های اتوماتیک ، درب های مقطعی

یکی از راه های اصلی انتشار عفونت و ویروس ها تماس دست است. مخصوصاً در اجزای سازنده ای که از جمله درها بیشتر استفاده می شود. درب های بهداشتی خودکار در مناطق کنترل کننده عفونت مانند بیمارستان ها ایده آل هستند ، زیرا به دلیل عدم نیاز به لمس سطح درب ، خطر آلودگی را کاهش می دهند. اتوماسیون همچنین راحتی بیشتری را برای کارکنانی که نیاز به جابجایی تجهیزات و تخت های بیمار در داخل بیمارستان دارند ، بدون نیاز به باز کردن یا لمس درها فراهم می کند.

آنها به ویژه برای استفاده در مناطق مهم بهداشتی مانند اتاق عمل ، واحدهای مراقبت ویژه و واحدهای انزوا مفید هستند. درب های بهداشتی با استفاده از تکنیک قالب گیری فشار منحصر به فرد از پلی استر Glass Reinforced ساخته شده اند. این باعث می شود تا در کاملاً صاف و بدون فضای خالی درب ایجاد شود که از پناه دادن باکتری جلوگیری می کند و تمیز کردن آنها آسان می شود.

درب اتوماتیک بیمارستانی ، درب مقطعی صنعتی

عملکرد

وقتی درب های اتوماتیک را انتخاب می کنید ، مجبور نیستید فرم را فدای عملکرد کنید. با انتخاب تعداد زیادی پیکربندی ، طرح و گزینه فعال سازی ، یافتن راه حلی متناسب با نیازهای شما آسان است. سه نوع اساسی درب اتوماتیک وجود دارد: کشویی ، کشویی و کشویی دو جداره. درب های چرخشی برای راهروها یا اتاق های پر رفت و آمد مناسب هستند ، درهای کشویی در مکان هایی که فضای محدود وجود دارد و درهای کشویی دو جداره اغلب در مناطقی که به حداکثر فضاهای باز نیاز دارند برای جابجایی آزادانه تجهیزات پزشکی و تخت های بیمار مناسب هستند.

قانون برابری درب های اتوماتیک ، درهای پرسرعت

درب های اتوماتیک بدون توجه به توانایی های فیزیکی ، دسترسی افراد را بهبود می بخشد. معرفی قانون تبعیض از کارافتادگی در سال 1995 و متعاقباً قانون برابری 2010 ، همراه با BS 8300 و سند مصوب M مقررات ساختمان ، نصب درب های اتوماتیک را برای اطمینان از انطباق با شرکت ضروری کرده است.

سرنشینان ساختمان درهای اتوماتیک را ترجیح می دهند

نتایج نظرسنجی ثابت می کند که اکثریت قریب به اتفاق کاربران ساختمان ترجیح می دهند و اهمیت بالایی را بر روی درهای اتوماتیک قائل هستند. یک مطالعه تحقیقاتی اخیر توسط AAADM (انجمن آمریکایی تولیدکنندگان درب اتوماتیک) نشان داد که 98.9 درصد استفاده از درب های اتوماتیک را ترجیح می دهند. شرکت کنندگان در تحقیق همچنین اظهار داشتند که استفاده از درب اتوماتیک در بیمارستان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

درهای اتوماتیک محیطی آرامتر و حریم خصوصی بیشتر برای بیماران فراهم می کند. کارکنان و بازدیدکنندگان در راهروها برای بیماران در اتاق های بسته غیرقابل تشخیص هستند و نمی توان مکالمات پزشک و بیمار را در راهروها شنید.

ایمنی و راحتی

درهای اتوماتیک در صورت نصب ، سرویس و نگهداری صحیح ، دسترسی مطمئن ، مطمئن و راحت را برای کاربران فراهم می کنند. یک درب اتوماتیک دردسرهای ناشی از تلاش برای باز کردن یک درب دستی سنگین را برطرف می کند. درهایی که دارای درجه حرارت آتش و یا دارای سرب هستند ، به دلیل وزن زیاد ، باز شدن آنها دشوار است. برای محیط های کنترل شده ، به ویژه در مکان هایی که تحت فشار هوا کار می کنند ، استفاده از اتوماسیون راه حل دیگری برای عملکرد بدون دردسر است.

قیمت و خرید درب اتوماتیک در انواع مختلف

آسان برای استفاده و نگهداری درب های اتوماتیک بیمارستانی ، درب های مقطعی

درهای اتوماتیک پیشرفته امروزی کاربر پسند و تقریباً خودکفا هستند. هنگامی که یک درب اتوماتیک به درستی نصب و نگهداری می شود ، کارکرد روزمره ساده و بدون دردسر است. درب های خودکار همچنین آسیب و سایش کمتری در وسایل نقلیه و سایر ترافیک های تهاجمی را تحمل می کنند که به نوبه خود باعث افزایش عمر درب و کاهش هزینه های نگهداری می شود.

ذخیره انرژی

پایداری یک نگرانی عمده در ساخت و ساز مدرن است و درب های خودکار با اطمینان از بسته شدن کارآمد ، ایمن و ایمن درها به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند. درهای اتوماتیک فقط در صورت فعال و بسته شدن کاربر درها ، از باز ماندن درها جلوگیری می کند که منجر به هدر رفتن هزینه های گرمایش یا تهویه هوا می شود.

بعلاوه ، بسیاری از گزینه های درب کم انرژی جدید از حداقل انرژی برای کارکردن و ایجاد یک مهر و موم محکم و ایمن برای صرفه جویی در انرژی استفاده می کنند. به همین دلیل ، درب های اتوماتیک برای محیط های تحت کنترل دما مانند تئاترهای عملیاتی ایده آل هستند. درب های اتوماتیک ، درب های پرسرعت

هزینه و ارزش بلند مدت

درب های اتوماتیک به دلیل محدودیت تماس با برگ درب ، آسیب و سایش کمتری در چرخ دستی ها و سایر ترافیک های تهاجمی را تحمل می کنند. این باعث افزایش طول عمر درب و کاهش هزینه های نگهداری می شود. درب های اتوماتیک در طول چرخه عمر خود صرفه جویی قابل توجهی در هزینه و انرژی دارند. درهای اتوماتیک که به طور صحیح نصب ، نگهداری و سرویس می شوند ، سالها به راحتی کار می کنند و از نظر راحتی و صرفه جویی در مصرف انرژی ، هزینه واقعی خود را پرداخت می کنند. درب های خودکار یک راه حل مقرون به صرفه برای ایجاد دسترسی جهانی در ساختمان ها است.



درب سکشنال یکی از انواع محصولات تخصصی و متنوع شرکت البرز صنعت



گالری عکس درب اتوماتیک بیمارستانی

در زیر می توانید تصاویری از انواع درب اتوماتیک بیمارستانی را مشاهده کنید:

دستگیره درب بیمارستانی چگونه است؟

دستگیره‌های درب در مراکز بهداشتی و درمانی که تردد در آنها زیاد است، باید به نوعی طراحی شوند که انتقال بیماری را محدود کنند و به حداقل برسانند. دستگیره‌های کششی به طور متوسط پنج برابر بیشتر آلودگی را انتقال می‌دهند. دستگیره‌های اهرمی، بالاترین درجه آلودگی را دارند.

یک وجه تمایز دستگیره‌های بیمارستانی نوع طراحی آنها است که در اوج سادگی، دخالت دست را به حداقل می‌رسانند و راحتی به همراه دارند. دستگیره‌های بیمارستان عمدتا به نوعی طراحی می‌شوند که فشار دادن یا کشیدن آنها با بازو یا آرنج به‌راحتی امکان پذیر باشد.

آیا لولای درب بیمارستانی باید جدا تهیه و نصب شود؟

اگر به دنبال لولاهای جایگزین هستید یا اگر یک درب کاملاً جدید متصل می‌کنید، برای اتصال درب نیاز به لولا دارید. لولاها از جنس‌های مختلفی مانند برنج جامد، فولاد یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. انواع لولاها عبارتند از: محوری، دنده‌ای، لولاهای جاذبه. لولاهای جاذبه را گاهی اوقات لولاهای خود عملکرد هم می‌نامند. این لولاها به‌نوعی تنظیم می‌شوند که با استفاده از وزن درب به عنوان یک نیروی ثابت، به‌طور اتوماتیک باز یا بسته شوند. بیشتر این لولاها از جنس استیل هستند.

لولاهای درب بیمارستان غالبا از طول کمتری برخوردار هستند و از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند.

قیمت درب بیمارستانی چقدر است؟ جدول قیمت انواع درب های بیمارستانی

موارد مختلفی تاثیرگذار در قیمت درب های بیمارستانی هستند. سهولت استفاده، کیفیت مناسب، ظاهر درب، نوع و جنس مواد اولیه، سایز درب، عایق بودن و … از جمله فاکتورهایی هستند که در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند.

نوع درب بیمارستانی

کشوره سازنده

ضمانت

قیمت

هرماتیک

با توجه به مدل انتخابی، متفاوت است.

دارد

تماس بگیرید.

بادبزنی

با توجه به مدل انتخابی، متفاوت است.

دارد

تماس بگیرید.

اتوماتیک

با توجه به مدل انتخابی، متفاوت است.

دارد

تماس بگیرید.

استاندارد درب بیمارستانی؛ مشخصات و تنظیمات

درب های بیمارستانی باید به گونه طراحی شوند که علاوه بر داشتن استانداردهای بهداشتی، دوام زیادی داشته باشند. این درب‌ها همچنین باید نیاز کمی به نگهداری و تعمیرات داشته و قابل شستشو باشند و در اتاق‌های خاص، عایق در برابر اشعه‌های مضر باشند.

برای طراحی درب بیمارستانی استانداردهایی وجود دارند. عرض درب بیمارستان باید حداقل 1.3 متر باشد تا مطمئن باشیم که تخت بیمار از آن به راحتی عبور می‌کند. سایر استانداردها را در ادامه ذکر می‌کنیم:

  • درب ورودی بیمارستان باید صاف، مربع و بدون تاب باشد.
  • ترکیبی از قطعات و اجزای محکم و بدون درز باشد.
  • انعطاف پذیر و بدون سر و صدا باشد.
  • پانل‌های درب باید از ورقه و فولاد ضد زنگ ساخته شوند.
  • طول و عرض درب باید بر اساس استانداردهای بین المللی مراکز درمانی باشد.

درب اتوماتیک بیمارستانی چگونه است؟ تشریح کامل ساختار

درب‌های بیمارستان در انواع اتوماتیک و دستی، دارای کارایی و ماندگاری بالایی هستند و باعث می‌شوند بیماران راحتی و آسایش بیشتری داشته باشند و پرسنل پزشکی نیز به‌طور موثر و کارآمد به فعالیت‌های خود بپردازند.

درب اتوماتیک به صورت خودکار و بدون دخالت دست باز و بسته می‌شود. این درب از سنسورهایی تشکیل شده که نسبت به حرکت حساس هستند و به محض مشاهده و تشخیص افراد باز و بسته می‌شوند. درب‌های کشویی یا چرخشی اتوماتیک در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که حجم زیاد تردد وجود دارد. همچنین در اماکنی که دسترسی سریع و بدون دخالت دست ترجیح داده می‌شود، مانند ورودی واحد اورژانس، از درب‌های اتوماتیک استفاده می‌شود.

درب اتوماتیک باید طوری طراحی شود که زمان کافی برای باز و بسته شدن درب‌ها برای بیماران معلول، افراد کم‌توان، کودکان و … را فراهم کند.

 سوالات متداول در مورد درب بیمارستانی

در ادامه به برخی از رایج‌ترین سوالات درباره درب‌های بیمارستانی پاسخ می‌دهیم:

درب اتوماتیک بیمارستانی در چه اماکنی کاربرد بیشتری دارد؟

این نوع درب‌ها در محل ورودی اورژانس، بخش مراقبت‌های ویژه، اتاق جراحی، درب آزمایشگاه، اتاق‌های رادیولوژی و تصویربرداری و اتاق ایزوله کاربرد زیادی دارند.

ویژگی درب بیمارستانی چیست؟

تمامی درب‌های بیمارستانی باید شامل ویژگی‌های امنیت، بهداشتی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و استحکام در برابر ضربه باشند.

آیا درب های اتوماتیک بیمارستانی در زمان قطع برق هم کار می‌کنند؟

این نوع درب‌ها در زمان قطع برق هم کار می‌کنند و اگر هم فعال نباشند، می‌توانند طوری تنظیم شوند که به صورت دستی باز و بسته شوند.

مقاومت درب بیمارستانی به چه صورت است؟

براساس کیفیت متریال‌ به کار رفته از جمله شیشه، فلز، سرب و ... دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و نیازمند نگهداری و تعمیر کمی خواهند بود.

قیمت انواع درب بیمارستانی در البرز صنعت مبنا چقدر است؟

سهولت در استفاده، کارایی بیشتر و افزایش عمر درب، تنها بخشی از دستاوردهای شرکت البرز صنعت در حوزه تجهیزات بیمارستانی هستند. قطر و ضخامت مواد به کاررفته، جنس مواد اولیه، سایز درب، نوع موتور و یراق آلات بکاررفته عوامل موثر بر قیمت این درب‌ها هستند. درب‌های بیمارستانی ما، با توجه به بکارگیری مواد با کیفیت، بسیار مقرون به صرفه خواهند بود. جهت اطلاع از قیمت درب بیمارستانی در شرکت البرز صنعت، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.

 

شرکت البرز صنعت پیشرو در خدمات اتوماسیون 
قبل از خرید درب اتوماتیک بیمارستانی ، از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید .

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *