نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا

راهنمای تعمیر و سرویس درب سکشنال (زیر سقفی)

درب‌های سکشنال زیرسقفی با توجه بدنه مقاوم و روش ساخت‌ پیشرفته، کمتر از دیگر انواع درب پارکینگ دچار خرابی می‌شوند. اما نباید سرویس درب سکشنال را فراموش کنیم.

در مقایسه با درب‌های کرکره‌ای و یک تکه، درب‌های سکشنال به دلیل داشتن قطعات متحرک کمتر و جنس مواد به کار رفته در پنل‌ها از مقاومت مناسبی در مقابل عوامل آسیب‌زا برخوردار هستند. ریل‌های تعبیه شده برای حرکت عمودی درب هم به شکل استاندارد ساخته می‌شوند و به همین دلیل مسیر حرکت درب هم از طول عمر بالایی برخوردار است. با این وجود گذر زمان، استفاده نامناسب و یا نصب غیرحرفه‌ای ممکن است موجب آسیب دیدن بدنه خود درب و یا قطعات داخلی سیستم مکانیکی آن شوند. در چنین مواردی آگاهی از روش‌های سرویس درب سکشنال می‌تواند به کمک شما بیاید.

برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

چرا سرویس دوره ای درب سکشنال اهمیت دارد؟

مانند هر وسیله مکانیکی و الکتریکی دیگری درب های سکشنال هم به سرویس‌های دوره‌ای برای حفظ سلامت قطعات مختلف آن و اطمینان از عملکرد درست آن‌ها نیاز دارند. با انجام سرویس‌ درب سکشنال در فواصل زمانی مناسب می‌توانید به عمر دستگاه خود بیفزایید و از کارکرد درست آن اطمینان کامل حاصل کنید.

سرویس دوره ای درب سکشنال

مهمترین مزایای سرویس درب سکشنال کدامند؟

توصیه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرویس درب زیرسقفی یا سکشنال این است که هر چند ماه یک بار، از یک سرویس‌کار ماهر بخواهید که یک وارسی کامل از درب پارکینگ شما به عمل بیاورند تا با تشخیص مشکلات کوچک و بزرگ ایجاد شده از زمان نصب، آن‌ها را برطرف کرده و از ایجاد مشکلات جدی‌تر در آینده که ممکن است امنیت ساکنین و یا اموال آن‌ها را به خطر بیندازند جلوگیری به عمل آورند.

صاحبان املاک و مشاغلی که از درب‌های اتوماتیک اعم از درب‌های سکشنال استفاده می‌کنند در برخی مواقع با نیاز به سرویس‌های دوره‌ای مواجه خواهند شد. در این شرایط دو راهکار وجود دارد: سعی کنید درب پارکینگ‌تان را به تنهایی تعمیر کنید یا این که یک تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیر درب سکشنال خود استخدام کنید. انتخاب اول ممکن است در ابتدا کم‌هزینه‌تر وسریع‌تر به نظر بیاید اما استفاده از خدمات یک سروی‌کار ماهر سرویس درب سکشنال نیز خود مزایای متعددی را به همراه دارد. در زیر به برخی از این مزایا و همچنین راه پیدا کردن سرویس‌کاران مجرب برای سرویس درب سکشنال اشاره می‌کنیم.

صرفه جویی در وقت و هزینه

بسته به نوع سرویس مورد نیاز، خرابی درب‌های ورودی محل کسب و کار شما می تواند باعث اختلال در کسب درآمدتان شود. علاوه بر از دست رفتن درآمدهای احتمالی ممکن است که فرصت یافتن مشتریان جدید را نیز از دست بدهید. در عوض می‌توانید با هزینه‌ای معقول یک ارائه دهنده خدمات تعمیر و سرویس درب سکشنال را به کار بگیرید تا درب محل کسب و کار و ارتزاق‌تان را سالم نگه داشته و از دردسرهای احتمالی در آینده نیز در امان باشید.

دسترسی به جدیدترین فناوری‌ها در زمینه تعمیرات و سرویس درب سکشنال

به عنوان متخصصان با تجربه در این زمینه، تیم خدماتی شرکت البرز صنعت، خدمات تعمیر و سرویس درب سکشنال را با تجهیزات با کیفیت و به‌روز انجام می‌دهد. به علاوه می‌توانید از انجام سریع و ایمن کار مطمئن باشید تا لطمه‌ای به کسب و کارتان وارد نشود.

استفاده از تجزبه متخصصان ماهر

سرویس‌کاران شرکت البرز صنعت سال‌ها تجربه سرویس‌دهی در زمینه سرویس درب سکشنال رادر محیط‌های مختلف به دست آورند. این تجربیات در کنار اعتبار شرکت البرز صنعت در زمینه انجام تعمیرات و سرویس دب سکشنال به شما اطمینان می‌دهد که نیازهای تعمیراتی شما با سرعت بالا و هزینه مناسب برطرف می شوند.

خدمات‌دهنده مطمئن و در دسترس برای آینده

پس از تجربه اولیه کار کردن با ما، به شما اطمینان می‌دهیم که یک رابطه‌ای حرفه ای و پایدار با شرکت ما برقرار خواهید کرد تا در صورت نیاز به خدمات مشابه در آینده، بتوانید در کوتاه‌ترین زمان آن را دریافت کنید.

کاهش خطر اسیب‌دیدگی خود یا دیگران

سرویس درب‌ سکشنال کار کم‌خطری نیست. اجزای سنگین و خطرناک به کار رفته در درب‌های سکشنال می‌توانند به شما و یا اطرافیان‌تان آسیب بزنند. همچنین ممکن است به دلیل وارد نبودن شما، به خود درب آسیب‌‌هایی وارد شود که در آینده برطرف کردن آن‌ها پرهزینه‌تر باشد. این تعمیرات را به متخصصان بسپارید و برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس درب سکشنال با شماره‌‌های زیر تماس بگیرید: 44053033 – 021

مراحل سرویس درب زیر سقفی

مراحل سرویس درب زیر سقفی

درب‌های پارکینگ چه در انواع سکشنال پنل‌دار و چه به صورت یک تکه با قدرت کشش فنر کار می کنند. درب روی ریل‌های فلزی که بر روی دیواره‌های پارکینگ قرار گرفته‌اند حرکت می کند و فنرهای قدرت‌مند تعبیه شده نیروی مورد نیاز را تأمین می کنند. در بیشتر موارد وقتی درب به درستی کار نمی کند، تعمیرات و سرویس اولیه آن  نسبتاً ساده است. در اینجا چند نکته مفید برای سرویس درب سکشنال آمده است:

  1. ریل‌های فلزی داخل پارکینگ را بررسی کنید. به براکت‌های نصب‌ شده روی دیوار که ریل‌ها را محکم به دیوارها نگه می دارد توجه کنید. اگر براکت‌ها شل شده اند، پیچ های آن‌ها را محکم کنید. به داخل پارکینگ رفته و درب را ببندید، ریل‌ها را از نظر وجود فرورفتگی، شکستگی و یا نقاط صاف که مانع حرکت راحت درب می‌شوند وارسی کنید. در صورت وجود بخش‌های آسیب دیده، آن‌ها را با چکش لاستیکی به حالت اول برگردانید. اگر آسیب ریل‌ها شدید است باید آن‌‌ها را تعویض کنید.
  2. ریل‌ها را با تراز بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها به درستی تراز شده‌اند. ریل‌های افقی باید کمی به سمت عقب کج شوند. همچنین ریل‌های عمودی باید دقیقاً قائم بر سطح زمین باشند. ریل‌های واقع در دو طرف ورودی درب باید در یک ارتفاع قرار گرفته باشند. اگر ریل‌ها به درستی تراز نشده‌اند، پیچ‌هایی را که براکت‌های نگهدارنده را به دیوار محکم کرده‌اند را کمی شل کرده اما آن‌ها را کامل خارج نکنید سپس ریل‌ها را با دقت در موقعیت خود محکم کنید. ریل‌ها را دوباره با تراز بررسی کنید تا مطمئن شوید در موقعیت مناسب قرار دارند. سپس پیچ و مهره‌های شل شده در براکت‌ها را به حالت قبل برگردانده و آن‌ها را محکم کنید.
  3. برای پاک کردن آلودگی و چربی سفت شده، ریل‌ها را با پاک‌کننده غلیظ خانگی تمیز کنید. غلتک ها را کاملاً تمیز کنید و ریل‌ها و غلتک‌ها را خشک کنید.
  4. قطعات شل شده را بررسی کنید و در صورت نیاز آن‌ها را محکم کنید. در قسمت بالای درب صفحات محل نصب فنرها را بررسی کنید و مطمئن شوید پیچ‌ها محکم هستند و پیچ‌های شل شده را محکم کنید. شل شدگی در یک طرف درب اغلب با برطرف کردن مشکل لولاها قابل اصلاح است. اگر سوراخ پیچ دچار هرزگی شده است، پیچ را خارج کرده و آن را با پیچی دیگر به همان بلندی و با قطر بیشتر جایگزین کنید. می‌توانید پیچ را به چسب نجاری آغشته کنید تا از محکم ماندن آن اطمینان حاصل کنید. در مرحله آخر سرویس درب سکشنال با بررسی کامل لولاها کار به پایان می‌رسد.

در این مقاله راهنمای تعمیر و سرویس درب سکشنال اراسه شد. اگرچه با استفاده از نکاتی که در این مطلب گفتیم، خودتان هم می‌توانید به سرویس یا تعمیر سطحی درب‌ خود بپردازید، اما تاکید می‌کنیم که این کار کاملا فنی و تخصصی است و باید توسط افراد ماهر و باتجربه صورت بگیرد. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای سرویس دوره‌ای یا تعمیر درب زیر سقفی، با شرکت‌ها و متخصصانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)