نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا

سیستم حفاظت هوشمند

سیستم حفاظت منزل هوشمند

سیستم حفاظت هوشمند

سیستم حفاظت SG7+ دارای 5 طون با قابلیت تعریف هر زون به 7 حالت

دارای 4 حافظه admin و 10 حافظه contact با قابلیت ارسال sms فارسی و call برای همه تماس contact ها

  • تماس با خط ثابت و سیم کارت
  • ثبت 99 واقعه آخر به همراه  زمان و تاریخ وقوع
  • 24 ثانیه پیام قابل ضبط به صورت 1 تا 4 پیام مجزا
  • ارسال 9 گزارش مختلف برای admin ها
  • تنظیمات متنوع برای رله گزینشی
  • امکان بی صدار کردن آلارم و تک آزیر
  • قابلیت کنترل وتغییر برخی تنطیمات سیستم توسط ios  و android APP
  • امکان غیرفعال کردن موقت زون –ریموت و سنسور بیسیم در سیستم

برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

سوئیچ های حرفه ای  یوتپو در سیستم حفاظت مشکلات بستر شبکه را به حداقل میرساند.

image 33

تحولی عظیم در دنیای آنالوگ

با راهکارهای 4.0 TURBO HD هایک ویژن در سیستم حفاظت

  • قابلیت ضبط و نمایش تصاویر با وضوح تصویر 4K ULTRA HD
  • قابلیت فشرده سازی تصاویر به کمک H.256+  تا 75  درصد وکاهش هزینه های ذخیره سازی
  • قابلیت دید در شب فوق العاده
  • مجهز به تکنولوژی POC(تجربه سیستم آنالوگ بدون نیاز به کابل برق)
image 34

دوربین های حرفه ای بالت RDS PTZ برای سیستم حفاظت

مدل HXS-215

image 35
  1. سنسور سونی 1080P
  2. 30 برابر زوم اپتیکال
  3. 100 متر دید در شب
  4. چرخش نامحدود 360 درجه
  5. حداکث سرعت چرخش 350 درجه در ثانیه
  6. درجه حفاظتیIP66
  7. 256 نقطه PRESET
  8. 8 گروه AUTO SCAN
  9. 4 گروه PATTERN

مدل IPS-215

  1. سنسور پاناسونیک 1080P34227
  2. 15 برابر زوم لپتیکال
  3. 80 متر دید در شب
  4. چرخش 250 درجه
  5. حداکثر سرعت چرخش 12 درجه در ثانیه
  6. درجه حفاظتی IP66
  7. 255 نقطه PRESET

سیستم حفاظت منزل

PMDMDCMD
PMD-G110 سنسور تشخیص حیوانات با پایه منحصر به فرد دارای دو لنز با دید افقی و تحتانیMD-G140 تنها سنسور مادون قرمز passive140 درجه موجود در بازار با بیش از 14 متر دید طولی با گارانتی NON LIMIT (نامحدود) جهانبان  پایدارCMD-G360 سنسور مادونقرمز 360 درجه با قابلیت تنظیم مدار باز و بسته
image 36

اسپیدام های حرفه ای High Speed dome  AXTON

image 37

مدل  AXX-230

  1. سنسور 323 IMX سونی 1080P
  2. 2-    30برابر زوم اپتیکال
  3. 3-    120 متر دید در شب
  4. چرخش نامحدود 360 درجه
  5. حداکثر سرعت چرخش 360 درجه در ثانیه
  6. استاندارد حفاظتی IP66
  7. 220نقطه PRESET
  8. 3 گروه AUTO SCAN

مدل AXP-220 –اسپیدام تحت شبکه AXTON

  1. سنسور 323 IMX سونی 1080P
  2. 30برابر زوم اپتیکال
  3. 120 متر دید در شب
  4. چرخش نامحدود 360 درجه
  5. حداکثر سرعت چرخش 200 درجه در ثانیه
  6. استاندارد حفاظتی IP66
  7. 220نقطه PRESET
  8. 3 گروه AUTO SCAN

مدل AXX-230  – کیبرد کنترل دوربین تحت شبکه

  1. پشتیبانی از ONVIF2.4
  2. نمایشگر LED رنگی
  3. خروجی USB  و HDMI
image 38

دستگاه های UPS مخصوص سیستم های مدار بسته

  1. دارای سیستم حفاظت شده در برابر هر گونه نویز و نوسان الکتریکی
  2. مدار حفاظت اضافه ولتاژ ورودی ،بار مصرفی ،اتصال کوتاه
  3. رنج وسیع ولتاژ ورودی از 100 تا 240 ولت AC
  4. خروجی های مختلف به همراه فیوزهای حفاظت جداگانه
  5. مدار شارژ منحصر به فرد جهت بالا بردن طول عمر باطری
  6. چراغ نشانگر وضعیت ورودی و خروجی و شارژ باطری
  7. جعبه فلزی قفل دار جهت حفاظت دستگاه از صدمات فیزیکی و میدان های مغناطیسی
  8. نصب آسان
  9. دارای استاندارد های متنوع EN55022:2010,EN55024:2010,EN61000-3-2:2014,EN61000-3-3:2013,EN60950-1:2006,+A1:2010,+A12:2011,+A2:2013
  10. 12 ماه گارانتی امرتات

 

5 سنسور خانه هوشمند که می توانید به مشتریان خود عرضه کنید.

 برای مشتریان عادی مفهوم خانه هوشمند همچنان مبهم است به این دلیل که هر روز یک شرکت با یک استارتاپ به وجود می‌آید که محصول جدیدی ارائه می دهد و ادعا می کند که خانه های آنها را هوشمند تر خواهد کرد. با نگاهی دقیق تر در میابیم که اکثر مشتریان این موضوع را درک می‌کنند که بسیاری از محصولات واقعاً هیچ ارزشی به خانه افزایش نمی دهند.

 در این شرایط سیستم اینتگریتورها و  ارائه دهندگان راه حل باید یک استراتژی روشن ارائه دهند

 که بتواند به مشتریان این درک را بدهد که خانه هوشمند واقعاً چیست و چگونه می‌تواند به آنها کمک کند؟

 نمونه هایی از سنسورهایی که برای هوشمند سازی از آنها استفاده می شود را توضیح میدهیم.

 سنسورهای تشخیص آتش:

 آتش سوزی مدتهاست که بدترین کابوس صاحب خانه ها است .یک سیستم دزدگیر سنتی تا به امروز به خوبی در خدمت مردم بوده است و در صورت نیاز به وسیله هشدار صاحبخانه و نیروهای آتش‌نشانی را آگاه می کند اما سنسورهای جدید حتی می‌توانند ورود هرگونه گاز خطرناکی را می‌تواند به مردم و اموال آنها آسیب برساند اعلام کند.

IBM : وی خاطرنشان می‌کند برخی از سنسور های جدید نه تنها دود و co را تشخیص می دهند بلکه می توانند و کیفیت کلی هوا در خانه شما نیز نظارت داشته باشند و مراقب میزان آلاینده هایی مانند گرد و غبار و ذرات معلق نیز باشند تخفیف هایی که شرکت‌های بیمه هنگام استفاده از این سنسور را ارائه می‌دهند بسیار جذاب هستند.

سنسورهای تشخیص نشتی:

پس از آتش سوزی ،نشت آب دلیل اصلی در ادعای بیمه است. خبرشکستگی یکی از لاین های کولر یا لوله کشی ها چیزی است که هیچ صاحبخانه ای دوست ندارد که آن را به بشنود زیرا ممکن است نه فقط در همان خانه بلکه در سایر خانه‌هایی که در همان ساختمان هستند نیز تاثیرگذار باشد ردیابهای نشتی آب یک راه حلی دار هستند که به شما امکان می‌دهد منبع نشت را بشناسید و یک راه حل برای آن بیابید . IBM می‌گوید : یک سنسور رطوبت می تواند این که خانه شما به دلیل یخ زدگی لوله های شکستگی لوله‌های آب در معرض خطر باشد را تشخیص و اطلاع‌رسانی کند.

وی گفت: این سنسورها به شما هشدار می دهند که نشتی در خانه شما وجود دارد بنابراین می توانید مشکل را بلافاصله زمانی قبل از آسیب دیدگی برطرف کنید سنسور را می‌توان در اطراف هیتر آب ماشین ظرفشویی ،یخچال فریزر، سینک ،فاضلاب و هرچیزی که در معرض خطر نشت آب از قرار داد. اگر سنسور وجود هرگونه نشتی آب را به شما اطلاع دهد شما می توانید برای مشکل به خانه بروید .

آیفون تصویری هوشمند

امنیت که از دغدغه‌های اصلی تمام مالکین است و کنترل دسترسی به خانه ها برای اطمینان از آنها مهم است دیگر آن روزهایی که مجبور بودید در خانه باشید و در را باز کنید تا متوجه چه کسی در خارج از گذشته است اکنون با تلفن‌های هوشمند ویدئویی می توانید ورودی خانه را از طریق تلفن همراه خود از هر کجا که هستید کنترل کنید .

وی همچنین گفت آیفون تصویری هوشمند یک سنسور بازدارنده از سرقت نیز هست این دستگاه جالب به شما این امکان را می دهد تا از طریق تلفن هوشمند خود ببینید که چه کسی پشت درب خانه شماست.

IBM توضیح می‌دهد که چه شما تنها در خانه باشید چه بخواهید بدانید که چه کسی پشت در است و چه در محل کارتان باشید و کسی هم در خانه باشد باز هم از طریق گوشی هوشمندتان متوجه موضوع می شوید با وجود سنسور درب هم شما از همه چیز مطلع خواهید بود و هم سارقین از خانه شما و هرگونه درگیری در آن محدوده دوری خواهند کرد

سنسور حرکت:

همانطور که از نامش پیداست این ویژگی به صاحب خانه اجازه می‌دهد تا از اینکه آیا حرکتی در منطقه مشخص از خانه به وجود آمده است یا خیر مطلع شود به خصوص وقتی کسی در خانه نیست این سنسورها می‌توانند نسبت به هرگونه مزاحمت هشدار دهند.

 همچنین اگر کودکی در خانه باشد این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد و والدین می‌تواند حرکت کودک را در مناطق خاصی از خانه محدود کنند های حرکتی همچنین می‌توانند با سیستم های نظارت تصویری یکپارچه شوند به این معنی که می‌توانید هنگام دریافت هشدار ببینید که چه اتفاقی افتاده است.

IBM توضیح می‌دهد که سنسورهای حرکتی برای کمک به صرفه جویی در انرژی نیز بسیار عالی هستند وی گفت :این سنسورها می‌تواند به سیستم نورپردازی ترموستات وصل شوند و بر اساس میزان نیاز بر مصرف انرژی تعادل ایجاد کنند .به عنوان مثال کسی در اتاق نباشد چراغ ها خاموش شوند یا در دمای اتاق متناسب با اینکه آیا تعداد افراد شاغل هستند و یا اتاق خالی است تنظیم شود.

INTERCOM

در این روش شما قادر خواهید بود تمامی سنسورهای مختلف را که در خانه نصب شده است کنترل کنید همچنین به شما این امکان را می دهد تا در زمان دور بودن تماس های تصویری در خانه با تلفن خود داشته باشید این امر به ویژه هنگامی مفید است که افراد مسن در خانه باشند و نیاز به مراقبت ویژه داشته باشند.

سه مرحله برای تامین امنیت سایبری در ساختمان های هوشمند

Whitepaper  تهدیدات امنیتی احتمالی را برا ساختمان های هوشمند ذکر کرده و اینکه  چگونه هر شهامدار در اکوسیستم می تواند به شکلی کمک کند تا از بروز مسائل جلوگیری کند.

image 39

آسیب پذیری در ساختمان های هوشمند

تهدیدات امنیتی برای ساختمان هوشمند از منابع مختلفی ناشی می‌شود از جمله مجرمین سایبری با انگیزه‌های مالی گروه‌های اسپانسری وhacktivist ها و خودی های مخرب.

 از جمله نصب ضعیف برق توسط مهندسین HVAC که دانش کافی در مورد امنیتloT  ندارند باتوجه به آسیب پذیری در برابر حملات بر اساس یک تحقیق امنیتی توسط PEN TEST PARTNERS باعث قرار گرفتن کنترلر هایBMS در اینترنت به عنوان یکی از نگرانی اساسی و تهدیدهای احتمالی از سمت هکرهایی می‌شود که مایل به خرابکاری دستگاهها هستند.

image 40

به گزارش سرویس WHITE PAPER سیستمهای اتوماسیون ساختمان همچنین می‌توانند مورد حمله بدافزارها نیز قرار بگیرد که از آسیب‌پذیری‌های موجود در سیستم و همچنین چندین نسخه قدیمی که قبلاً برای عموم مردم شناخته شده بودند سوء استفاده می‌کند و این امکان را به شما می دهد تا کنترلر های مربوط به فریزرها و چیلرها در بیمارستانها و سوپرمارکت های زنجیره ای را به دست گیرند.

به منظور بهبود امنیت سایبری برای ساختمان های هوشمند WHITEPAPER

پیشنهادات زیر را برای صاحبان ساختمان ها و مدیران آنها و برای هوشیاری بیشتر ذکر کرده است:

مرحله 1 :ارزیابی ریسک

ارزیابی ریسک باید اولین قدم اساسی در تامین امنیت یک ساختمان باشد. یک مدیر ساختمان یا مالکان باید بدانند چه خطراتی برای مستاجران ،کارکنان، بازدیدکنندگان ،دارایی‌ها و چه آسیب هایی در سیستم‌ها و دستگاه‌های ساختمانی و متصل به اینترنت ممکن است ایجاد شود هزینه ها نیز باید ارزیابی شوند و اینکه بازگشت سرمایه اجرای سیستم های امنیتی در ساختمان چه خواهد بود.

 مرحله ۲: پروتکل اتصال

دستگاه ها و سیستم ها در ساختمانهای هوشمند از طریق پروتکل های ارتباطی به یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.WHITEPAPER  نشان می‌دهد که طراحان سیستم یکپارچه سازی و نصب کننده ها درست تصمیم بگیرند و امنیت سایبری مربوط به پروتکل برای تصمیم‌ گیری آگاهی داشته باشند اینکه  ارائه می‌دهد یا ارائه نمی‌دهد مانند رمزگذاری، تایید اعتبار و عدم رد در فرم اصلی را حتماً در نظر داشته باشند.

مرحله3 : مشارکت ذینفعان

نقص در فضای مجازی در این یک فرآیند واحد آشکار نمی شود د.لایل آن می تواند از سوی هر قسمتی در ساختمان های هوشمند ایجاد شود در نتیجه WHITEPAPER احتمالی هزینه را در یک لیست ذکر کرده است تا به حل مسئله نیازهای امنیت سایبری و کمک ذینفعان کمک کند. به عنوان مثال معماران و مهندسان ساختمان باید مسئولیت اهداف و معیارهای امنیت سایبری ساختمان را بپذیرند که وظایف امنیت سایبری را که تحویل داده اند و چه مسئولیت هایی که مربوط به سیستم‌ها است در عین حال ساکنین و مدیر باید بر روی یکپارچه‌سازی گزارش وضعیت امنیتی و مدیریتی با امنیت سایبری متمرکز شوند.


برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.


امتیاز دهید