نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا

انواع درب پارکینگ؛ قیمت درب پارکینگ برقی، ساده، فرفوژه، جنوبی و مدرن 1401

درب پارکینگ یکی از مهمترین بخش‌های ساختمان است که نقش پررنگی در حفظ امنیت و آسایش ساکنین ساختمان ایفا می‌کند. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره قیمت درب پارکینگ و انواع مختلف آن صحبت کنیم.

خرید درب پارکینگ
قیمت درب پارکینگ

ساختمان‌های امروزی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که رفت و آمد ساکنین آنها به آسان‌ترین شکل ممکن انجام شود. به همین جهت از تجهیزات مختلفی کمک می‌گیرند تا عبور و مرور به داخل و خارج از ساختمان، به‌طور کاملا خودکار و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد. به‌علاوه تامین امنیت و ایمنی ساختمان نیز موضوع مهمی است که باید در نظر گرفته شود. با نصب درب اتوماتیک پارکینگ در ساختمان می‌توان به تمام این اهداف دست پیدا کرد. همچنین درب های پارکینگی باعث ارتقای زیبایی ظاهری ساختمان شده و جلوه مدرن‌تری را برای محل سکونت یا کار شما ایجاد می‌کنند. اما درب پارکینگ انواع مختلفی دارد که هر یک دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و در شرایط مقتضی استفاده می‌شوند. برای اینکه بتوانید بهترین نوع درب پارکینگ را انتخاب کنید، لازم است مدل‌های مختلف این نوع درب‌ها را به‌خوبی بشناسید. ما در ادامه به معرفی انواع درب پارکینگ پرداخته و همین‌طور درباره قیمت درب پارکینگ اطلاعات کاملی را ارائه می‌کنیم. برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

0:00/0:00
همه آنچه باید درباره درب پارکینگ بدانید

درب پارکینگ چیست؟

پارکینگ‌ها یکی از مهمترین بخش‌های هر ساختمان هستند که امکان عبور و مرور افراد و ماشین‌ها را به‌راحتی فراهم می‌کنند. یک درب پارکینگ مدرن باید بتواند به‌طور خودکار و بدون دخالت انسان، نزدیک شدن خودرو یا افراد را تشخیص بدهد یا اینکه با زدن یک دکمه روی ریموت، از راه دور باز شود. از سوی دیگر، درب پارکینگی باید امنیت بالایی هم داشته باشد، در غیر این صورت، حتی افراد ناشناس می‌توانند بدون اجازه وارد ساختمان شوند.

درب پارکینگ می‌تواند از مواد مختلفی مانند چوب، آهن، آلومینیوم، فایبرگلاس و … ساخته شود. بنابراین درب‌های پارکینگی را می‌توان بر اساس جنس‌شان به انواع مختلفی تقسیم کرد. اما یک نوع دسته‌بندی دیگر هم وجود دارد که بر اساس عملکرد این درب‌ها صورت می‌گیرد. در این دسته‌بندی، درب‌های پارکینگی به انواع برقی، سکشنال، لولایی، ریلی و … تقسیم می‌شوند. در زیر هر کدام از این درب‌ها را به‌طور جداگانه بررسی کرده و اطلاعات کاملی را درباره آنها ارائه خواهیم کرد.

کاتالوگ فارسی درب های اتوماتیک BFT

انواع درب پارکینگ

همان‌طور که گفتیم، درب پارکینگ دارای انواع مختلفی است که با توجه به نیاز، در هر پروژه می‌توان یکی از آنها را انتخاب و نصب کرد. برخی از مهمترین انواع درب پارکینگی عبارتند از:

درب پارکینگ ساده

درب پارکینگ ساده و شیک

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از درب‌های ساده و شیک برای ساختمان خود استفاده کنند. واقعیت آن است که درب پارکینگ تاثیر زیادی روی ظاهر ساختمان دارد و می‌تواند در ارتقای زیبایی آن نقش به‌سزایی داشته باشد. در شرکت البرز صنعت، تنوع زیادی از درب‌های پارکینگ وجود دارند که می‌توانید آنها را انتخاب و تهیه بفرمایید.

خرید درب پارکینگ ساده و شیک

در هنگام خرید درب پارکینگ ساده توجه داشته باشید که کیفیت قطعات و یراق‌آلات در سطح مطلوبی باشد. در واقع ساده‌ بودن درب از نظر ظاهری، ربطی به قطعات اصلی آن مانند جک الکتریکی یا کیفیت متریال درب ندارد.

درب پارکینگ مدرن

یکی از مزایای اصلی درب‌های پارکینگی آن است که ظاهری مدرن و امروزی به ساختمان‌ها می‌دهند. این درب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند و می‌توان بر اساس سلیقه یا ویژگی‌های ظاهری ساختمان، مناسب‌ترین درب را برای آن انتخاب کرد.

خرید درب پارکینگ مدرن

فراموش نکنید که قبل از اقدام برای خرید درب پارکینگ، حتما با یک متخصص این امر مشورت نمایید. فقط شکل و ظاهر درب نیست که باید به آن اهمیت بدهید. هر درب، ویژگی‌های خاص خودش را دارد و چه بسا انتخابی که شما انجام داده‌اید، گزینه‌ای مناسب برای ساختمان‌تان نباشد. بنابراین حتما از راهنمایی‌های یک متخصص استفاده کنید تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

درب پارکینگ مدرن

نوع درب پارکینگ

توضیحات

قیمت

درب سکشنال

برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است. در هنگام باز شدن به‌صورت موازی زیر سقف پارکینگ قرار می‌گیرد.

تماس بگیرید

درب زیر سقفی

دارای پنل یک تکه بوده که در هنگام باز شدن کمی به سمت بیرون خم شده و سپس به‌طور موازی در زیر سقف قرار می‌گیرد.

تماس بگیرید

درب کرکره‌ای

به‌صورت رول در قسمت بالا جمع می‌شود. برای اماکن تجاری و مغازه‌ها نیز مناسب است.

تماس بگیرید

درب لولایی

برای امکانی که فضای کافی جهت باز و بسته شدن درب دارند مناسب است. دارای انواع تک‌لنگه، دولنگه و سه‌لنگه می‌باشد.

تماس بگیرید

درب ریلی

به‌صورت ریلی از دو طرف باز می‌شود. باید در طرفین درب، فضای خالی روی دیوار جهت باز شدن وجود داشته باشد.

تماس بگیرید

درب تاشو

در هنگام باز شدن، پنل‌ها تا شده و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

تماس بگیرید

درب دوبل

متشکل از دو درب لولایی است که هر کدام دولنگه بوده و می‌توانند به‌طور جداگانه باز و بسته شوند.

تماس بگیرید

درب پارکینگ البرز صنعت
درب پارکینگ سکشنال البرز صنعت

کاتالوگ کرکره‌های اتوماتیک البرز صنعت مبنا

درب پارکینگ فرفوژه

درب پارکینگ فرفورژه

افرادی که علاقه‌مند به ظاهر پرزرق و برق برای درب ورودی یا پارکینگ هستند، ممکن است به سراغ درب‌های فرفورژه بروند. این درب‌ها که معمولا از جنس آهن و فولاد ساخته می‌شود، دارای نقش و نگارهای زیبایی هستند که می‌تواند به بهتر شدن نمای ساختمان کمک کند. همچنین یکی از ویژگی‌های این نوع درب‌ها آن است که امکان دید از داخل و بیرون ساختمان را فراهم می‌کنند.

خرید درب پارکینگ فرفورژه

در هنگام خرید درب پارکینگ فرفورژه باید به کیفیت ساخت آن توجه بیشتری داشته باشید. باید به این نکته توجه کنید که نوک فرفورژه‌ها دارای سطح تیز و بُرنده نباشد؛ در غیر این صورت می‌تواند به بدن یا لباس افراد گیر بکند و آسیب بزند. فاصله میله‌ها و قطعات فلزی باید مناسب و استاندارد باشد و همچنین جوشکاری قطعات در کنار هم با ظرافت انجام شده باشد.

درب پارکینگ جنوبی

به ساختمان‌هایی که حیاط آنها در قسمت پشت ساختمان قرار گرفته باشد، ساختمان جنوبی می‌گویند. معمولا در این ساختمان‌ها، برای حیاط (یعنی همان بخش جنوبی ساختمان) نیز یک درب ماشین‌رو در نظر می‌گیرند که اصطلاحا به آن درب پارکینگ جنوبی گفته می‌شود.

خرید درب پارکینگ جنوبی

درب پارکینگ جنوبی از نظر عملکردی تفاوتی با سایر درب‌های پارکینگ ندارد و می‌توان آن را در طرح‌های مختلف خریداری کرد. برای خرید درب پارکینگ جنوبی به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است به‌صورت دو لنگه باید تا عبور و مرور اتومبیل و افراد از آن به راحتی انجام شود.

درب پارکینگ جنوبی
درب پارکینگ آهنی

درب پارکینگ آهنی

آهن یکی از متداول‌ترین فلزاتی است که برای ساخت درب پارکینگ از آن استفاده می‌شود. اگرچه درب‌های آهنی دارای وزن زیادی هستند و همیشه در معرض زنگ‌زدگی قرار دارند، اما به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که آهن دارد، هنوز هم به عنوان یک متریال محبوب برای ساخت انواع درب های پارکینگ شناخته می‌شود.

خرید درب پارکینگ آهنی

درب‌های آهنی دارای انواع مختلفی هستند و می‌توانند به‌صورت تک‌لنگه، دولنگه و حتی سکشنال یا بالارونده ساخته شوند. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های ساختمان و یا طبق سلیقه خودتان، یکی از انواع درب‌های آهنی را برای خرید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که درب‌های آهنی باید به دقت ضدزنگ و رنگ بخورند تا هم زیبایی و هم دوام آنها افزایش یابد.

قیمت درب پارکینگ آهنی

قیمت درب پارکینگ آهنی در درجه اول به قیمت فلز آهن وابسته است. اما مواردی چون کیفیت و ظرافت ساخت، نوع یراق‌آلات، نوع جک الکتریکی که برای باز و بسته شدن خودکار درب مورد استفاده قرار می‌گیرد و … نیز روی قیمت تاثیرگذار هستند.

مزایای استفاده از انواع درب پارکینگ آهنی

مهمترین مزیت درب پارکینگ آهنی، استحکام بالا و برقراری امنیت است. این ویژگی در مورد درب‌های پارکینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. درب‌های فلزی در طرح‌های زیبا و متنوعی ساخته می‌شوند که با انواع نماها سازگاری دارند. همچنین امکان سفارشی‌سازی آنها به‌طور کامل وجود دارد که این موضوع هم یکی از دلایل محبوبیت این نوع درب‌ها به شمار می‌رود.

درب پارکینگ استیل

برای ساخت درب پارکینگ، گاهی از پروفیل و ورق‌های استیل استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی این نوع درب‌ها، زیبایی خیره‌کننده آنهاست. در ضمن درب پارکینگ استیل در برابر زنگ زدن نیز مقاوم است و در محیط‌های مرطوب، گزینه مناسب‌تری در مقایسه با آهن به شمار می‌رود. از ترکیب استیل با سایر متریال‌ها مانند شیشه، چوب و … می‌توان به طرح‌های زیبا و چشم‌نوازی هم دست پیدا کرد.

خرید درب پارکینگ استیل

برای خرید درب پارکینگ استیل، مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، جنس استیل به‌کار رفته است. معمولا در این درب‌ها از استیل 304 استفاده می‌کنند که بیش از 65 درصد مصرف جهانی استیل را به خود اختصاص داده است. این جنس استیل، دارای براقیت بالایی بوده و در برابر خط و خش، خمیدگی در اثر ضربه، زنگ زدگی و شکستگی کاملا مقاوم است.

قیمت درب پارکینگ استیل

استیل در مقایسه با آهن قیمت بالاتری دارد؛ در نتیجه قیمت درب پارکینگ استیل به مراتب بیشتر از درب‌های آهنی است. البته با ترکیب کردن استیل با متریال‌های دیگر مانند چوب یا شیشه، می‌توان میزان استفاده از این فلز را کاهش داد و در هزینه‌های خرید درب، صرفه‌جویی کرد.

درب پارکینگ استیل
درب پارکینگ چوبی

درب پارکینگ چوبی

چوب یکی از موادی است که به دلیل زیبایی، از آن در ساخت انواع درب‌های پارکینگ استفاده می‌شود. البته چوب استحکام پایین‌تری در مقایسه با فلزات دارد و به همین دلیل نمره قابل قبولی در بحث ایمنی و امنیت نمی‌گیرد. ولی با تلفیق چوب و فلز می‌توان درب‌هایی را طراحی کرد که هم زیبا باشند و هم از نظر استحکام بهتر عمل کنند.

خرید درب پارکینگ چوبی

توجه داشته باشید که درب‌های تماما چوبی، گزینه مناسب و مطمئنی برای پارکینگ محسوب نمی‌شوند. بنابراین باید در ساختار این درب‌ها از فلز برای افزایش ایمنی استفاده شود. البته امروزه انواع درب‌های آهنی طراحی و تولید می‌شوند و به نام طرح چوب به فروش می‌رسند. این درب‌ها صرفا ظاهری مشابه چوب دارند، اما در باطن آهنی هستند.

قیمت درب پارکینگ چوبی

قیمت درب‌های چوبی معمولا ارزان‌تر از نمونه‌های فلزی است. البته باید توجه داشت که در ساخت درب پارکینگ چوبی، از چوب‌های باکیفیت و ضد آب استفاده می‌شود که کمی گران‌قیمت‌تر از چوب‌های معمولی هستند.

کاتالوگ فارسی جک BFT مدل EOS

درب پارکینگ فایبرگلاس

درب پارکینگ فایبرگلاس در واقع ترکیبی از فایبرگلاس با آلومینیوم است. هر دوی این‌ها دارای وزن کمی هستند و این ویژگی سبب می‌شود که وزن کلی درب‌های فایبرگلاس در مقایسه با درب آهنی کمتر باشد. فایبرگلاس متریالی مقاوم است و نمونه‌های شفاف آن نیز وجود دارند که بر حسب نیاز می‌توانند در درب‌ها استفاده شوند.

خرید درب پارکینگ فایبرگلاس

درب‌های فایبرگلاس در نگاه اول ممکن است شبیه درب‌های چوبی به نظر برسند، اما جنس آنها به کل متفاوت است. فایبرگلاس‌ هم مانند چوب دارای استحکام کافی نیست و استفاده از آن به عنوان درب پارکینگ چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. هر چند در انواع درب سکشنال، به جهت وزن سبکی که فایبرگلاس دارد، از آن استفاده می‌کنند.

قیمت درب پارکینگ فایبرگلاس

قیمت درب پارکینگ فایبرگلاس هم معمولا پایین‌تر از درب‌های فلزی است. جهت اطلاع از قیمت درب پارکینگ فایبرگلاس و همین‌طور سایر درب‌ها می‌توانید از طریق شماره 44053033-021 با کارشناسان ما در شرکت البرز صنعت تماس حاصل فرمایید.

درب پارکینگ فایبرگلاس
درب پارکینگ آلومینیومی

درب پارکینگ آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی داری ظاهر مدرن و زیبایی هستند. این درب‌ها در مقایسه با سایر درب‌های فلزی، وزن پایین‌تری دارند، اما استحکام‌شان قابل قبول است. درب پارکینگ آلومینیومی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید شده و با انواع نمای ساختمان تطبیق‌پذیری دارد. امروزه از ترکیب آلومینیوم و شیشه برای ساخت چنین درب‌هایی استفاده می‌شود که زیبایی آنها را دوچندان می‌کند.

خرید درب پارکینگ آلومینیومی

قبل از خرید درب پارکینگ آلومینیومی باید در نظر داشته باشید که این فلز در مقایسه با فولاد یا استیل، نرم‌تر است و در صورت ضربه شدید، امکان خمیدگی آن وجود دارد. در ضمن این درب‌ها در برابر حرارت شدید، مقاومت کمتری دارند و امکان ذوب شدن آنها در حوادثی مانند آتش‌سوزی وجود خواهد داشت.

قیمت درب پارکینگ آلومینیومی

آلومینیوم فلزی نسبتا گران به حساب می‌آید و همین موضوع باعث افزایش قیمت درب پارکینگ آلومینیومی می‌شود. از دیگر موارد تاثیرگذار روی قیمت درب پارکینگ آلومینیومی می‌توان به طراحی آن، یراق‌آلات مورد استفاده، نوع جک الکتریکی و … اشاره کرد.

جهت درخواست مشاوره، اطلاعات خود را ثبت کنید.

انواع درب پارکینگ بر اساس نحوه عملکرد

همان‌طور که پیش‌تر هم توضیح دادیم، درب های پارکینگ را بر اساس نوع عملکردشان به انواع مختلفی تقسیم می‌کنند. در ادامه برخی از مهمترین انواع درب پارکینگ را معرفی می‌کنیم و درباره آنها توضیح می‌دهیم:

درب پارکینگ سکشنال

یکی از پرطرفدارترین انواع درب پارکینگ، درب سکشنال است. این نوع درب دارای صفحات عریض افقی بوده که در هنگام بالا رفتن پیچیده شده و در قسمت زیر سقف قرار می‌گیرند. درب پارکینگ سکشنال معمولا هزینه نصب پایینی دارد و نگهداری از آن هم ساده‌تر است. در ساخت این نوع درب از فنرهای قدرتمندی استفاده می‌کنند تا این اطمینان به‌وجود آید که درب پس از باز شدن، پایین نمی‌آید. برای ساخت درب سکشنال از ورقه‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند که هم وزن پایینی دارند و هم مقاومت آنها زیاد است. یکی از مزیت‌های دیگر این نوع درب‌ها آن است که به‌صورت عمودی باز و بسته می‌شوند و به‌هیچ وجه فضای اضافی را در پارکینگ اشغال نمی‌کنند.

برای مشاهده انواع درب سکشنال کلیک کنید

درب پارکینگ سکشنال
درب پارکینگ زیر سقفی
درب پارکینگ کرکره ای

درب پارکینگ زیر سقفی

در صورتی که برای نصب درب پارکینگ فضای کافی در اختیار داشته باشید، یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، درب پارکینگ زیر سقفی است. این درب ظاهر بسیار زیبا و مدرنی دارد و می‌توان آن را به‌صورت الکتریکی یا دستی باز و بسته کرد. عملکرد این درب به‌گونه‌ای است که در هنگام باز شدن، کمی خم می‌شود و در حالت کج، به سمت بالا حرکت می‌کند. زمانی که درب به‌صورت کامل باز شد، صفحه آن موازی با سقف قرار می‌گیرد. درب پارکینگ زیر سقفی معمولا به‌صورت یکپارچه است و کل پنل، به‌طور سرتاسری به سمت بالا یا پایین حرکت می‌کند. درب پارکینگ زیر سقفی به درب سایبانی هم معروف است.

برای مشاهده انواع درب زیرسقفی کلیک کنید

درب پارکینگ کرکره ای

از این نوع درب بیشتر در مکان‌های تجاری و مغازه‌ها استفاده می‌شود. این درب هم مانند درب سکشنال به‌صورت عمودی باز و بسته می‌شود. تفاوت درب پارکینگ کرکره ای با درب سکشنال در آن است که درب‌های کرکره‌ای پس از باز شدن، به‌صورت لوله‌ای در قسمت بالای درب جمع می‌شوند، اما درب سکشنال وقتی باز می‌شود کاملا مسطح در زیر سقف می‌خوابد. درب پارکینگ کرکره ای نیز دارای نمونه‌های دستی و برقی است و برای نصب در مکان‌هایی که با کمبود فضا مواجه هستند، یکی از بهترین گزینه‌هاست. یکی از مزیت‌های درب پارکینگ کرکره ای در مقایسه با درب سکشنال آن است که فضای زیر سقف را اشغال نکرده و امکان نصب لامپ یا هر چیز دیگر در آن فضا را به‌وجود می‌آورد.

برای مشاهده انواع درب کرکره ای کلیک کنید

در پارکینگ لولایی تهران
درب پارکینگ ریلی

درب پارکینگ لولایی

معمولی‌ترین نوع درب‌های پارکینگی همین درب لولایی است. برای نصب این نوع درب‌ها، ابتدا میله‌گرد یا نبشی‌ درون دیوار جاسازی می‌کنند تا امکان نصب لولای درب روی آنها فراهم شود. این درب‌ها بیشتر مناسب مکان‌هایی هستند که فضا کافی برای باز و بسته شدن درب را داشته باشند. درب پارکینگ لولایی دارای انواع تک‌لنگه، دولنگه و سه‌لنگه است و معمولا برای ساخت آن از آهن استفاده می‌شود.

برای مشاهده انواع درب لولایی کلیک کنید

درب پارکینگ ریلی

یکی دیگر از کاربردی‌ترین انواع درب‌ها که برای پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، درب پارکینگ ریلی است. درب ریلی می‌تواند دارای پنل‌های یکپارچه باشد که به دو طرف باز و بسته می‌شوند. این مدل برای مکان‌هایی مناسب است که در دو طرف درب، فضای کافی برای باز شدن پنل‌ها روی دیوار وجود داشته باشد. در غیر این صورت باید از درب پارکینگ ریلی تاشونده استفاده کرد. در این مدل، پنل‌های تاشونده وجود دارند که در هنگام باز شدن، یا روی یکدیگر قرار می‌گیرند یا اینکه مثل درب سکشنال، وقتی به محل تقاطع دو دیوار می‌رسند، تا شده و فضای روی دیوار کناری را اشغال می‌کنند.

برای مشاهده انواع درب ریلی کلیک کنید

درب پارکینگ تاشو

این نوع درب‌ها را می‌توان نمونه دیگری از درب‌های ریلی نامید. درب پارکینگ تاشو دارای پنل‌های متعددی است که به‌صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته و با لولا به هم متصل شده‌اند. عملکرد این درب‌ها به‌گونه‌ای است که هنگام بسته شدن، پنل‌ها می‌توانند تا زاویه 90 درجه خم شوند و در کنار هم قرار بگیرند. چنین درب‌هایی بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب هستند و استفاده از آنها برای درب‌های بزرگ توصیه نمی‌شود.

درب پارکینگ دوبل

این درب در واقع از دو درب لولایی دولنگه در کنار یکدیگر تشکیل شده است. مزیت درب پارکینگ دوبل آن است که در هنگام ورود و خروج ماشین‌ها به داخل پارکینگ، می‌توان تنها یکی از درب‌ها را باز و بسته کرد. بدین ترتیب انرژی الکتریکی کمتری توسط جک‌ها مصرف می‌شود. برای پارکینگ‌های بزرگ که دارای ورودی عریض باشند، می‌توان از درب پارکینگ دوبل استفاده کرد.

001
درب اتوماتیک برقی

انواع جک درب پارکینگ

برای عملکرد خودکار درب های پارکینگی از جک درب پارکینگ استفاده می‌شود. این جک‌های الکتریکی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع درب و نیاز می‌توان از آنها استفاده کرد. در ادامه به معرفی انواع جک درب پارکینگ می‌پردازیم:

برای انتخاب بهترین جک درب پارکینگ اتوماتیک کلیک کنید (راهنمای خرید) 

جک برقی درب پارکینگ بازویی

از این نوع جک برای درب‌های لولایی، تاشو و سکشنال استفاده می‌شود. این جک‌ها دارای اهرم‌هایی هستند که می‌توانند لنگه یا پنل‌های درب را به حرکت درآورند. باید توجه داشت که هرچه وزن درب بیشتر باشد، به اهرم‌های بیشتری برای باز و بسته کردن آن نیاز است. برای نصب جک برقی درب پارکینگ بازویی، گاهی لازم است که بخشی از دیوارهای مجاور تخریب شود تا امکان قرار گرفتن جک داخل آنها به‌وجود آید.

برای تعمیر جک پارکینگ کلیک کنید

جک درب پارکینگ ریلی

از این جک معمولا برای درب‌های کرکره‌ای، زیرسقفی و سکشنال استفاده می‌شود. به‌طور کلی تمامی درب‌هایی که عملکرد آنها به‌صورت ریلی یا وابسته به ریل‌ها باشد، برای باز و بسته شدن به جک ریلی نیاز دارند. از آنجا که در جک‌های ریلی از قطعات کمتری در مقایسه با جک‌های بازویی استفاده شده، دوام آنها بیشتر بوده و کمتر دچار خرابی می‌شوند.

برای مشاهده محصولات کنترل هوشمند پارکینگ کلیک کنید

کاتالوگ فارسی جک‌های ریلی DEIMOS

درب پارکینگ زیبا البرز صنعت
درب پارکینگ یک تکه البرز صنعت

جدول قیمت درب پارکینگ

به دلیل نوسانات نرخ ارز و عدم ثبات قیمت‌ها در بازار، ارائه قیمت دقیق برای انواع مختلف درب پارکینگ ممکن نیست. به همین جهت در جدول زیر از ارائه قیمت‌های روز معذوریم. اما شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت هر کدام از انواع درب‌های پارکینگ، با ما تماس بگیرید.

نوع درب پارکینگ

توضیحات

قیمت

درب سکشنال

برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است. در هنگام باز شدن به‌صورت موازی زیر سقف پارکینگ قرار می‌گیرد.

تماس بگیرید

درب زیر سقفی

دارای پنل یک تکه بوده که در هنگام باز شدن کمی به سمت بیرون خم شده و سپس به‌طور موازی در زیر سقف قرار می‌گیرد.

تماس بگیرید

درب کرکره‌ای

به‌صورت رول در قسمت بالا جمع می‌شود. برای اماکن تجاری و مغازه‌ها نیز مناسب است.

تماس بگیرید

درب لولایی

برای امکانی که فضای کافی جهت باز و بسته شدن درب دارند مناسب است. دارای انواع تک‌لنگه، دولنگه و سه‌لنگه می‌باشد.

تماس بگیرید

درب ریلی

به‌صورت ریلی از دو طرف باز می‌شود. باید در طرفین درب، فضای خالی روی دیوار جهت باز شدن وجود داشته باشد.

تماس بگیرید

درب تاشو

در هنگام باز شدن، پنل‌ها تا شده و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

تماس بگیرید

درب دوبل

متشکل از دو درب لولایی است که هر کدام دولنگه بوده و می‌توانند به‌طور جداگانه باز و بسته شوند.

تماس بگیرید

گالری تصاویر نمونه درب پارکینگ

 

خرید درب پارکینگ از البزر صنعت مبنا

شرکت البرز صنعت مبنا یکی از بزرگترین ارائه کنندگان انواع درب پارکینگی در ایران است. ما مفتخریم که پروژه‌های بزرگی را در این حوزه به اجرا رسانده و رضایت کامل مشتریان خود را جلب کرده‌ایم. استفاده از متریال درجه یک و قطعات با کیفیت خارجی، یکی از بزرگترین مزایای ما در مقایسه با سایر رقباست. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی، حتما از طریق شماره تلفن 44053033-021 با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره درب پارکینگ

در این بخش به تعدادی از سوالات رایج کاربران درباره درب پارکینگی می‌پردازیم. پاسخ مفصل‌تر این سوالات در متن مقاله ارائه شده و در اینجا صرفا برای آنها یک پاسخ کوتاه و مختصر می‌آوریم:

قیمت درب پارکینگ تابع عوامل مختلفی است که در این مقاله به آنها اشاره کردیم. جنس متریال به‌کار برده شده، کیفیت ساخت، نوع یراق‌آلات، نوع جک الکتریکی و … از جمله مواردی هستند که روی قیمت این درب‌ها تاثیر دارند.
درب‌های پارکینگ از نظر جنس دارای انواع آهنی، آلومینیومی، استیل، چوبی، فایبرگلاس و … هستند. اما از نظر عملکردی می‌توان آنها را به انواع سکشنال، زیرسقفی، لولایی، تاشو، کرکره‌ای و ریلی تقسیم کرد.
برای خرید درب پارکینگ در انواع مختلف می‌توانید از طریق شماره 44053033-021 با کارشناسان شرکت البرز صنعت تماس بگیرید و ضمن دریافت راهنمایی‌های لازم، از قیمت درب پارکینگ مد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله گفتیم که درب‌ها از حیث جنس به انواع مختلفی مانند آهنی، استیل، آلومینیومی، چوبی، فایبرگلاسی و … تقسیم می‌شوند. طبیعتا هر کدام از این جنس‌ها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و با در نظر گرفتن مزایا و معایبی که دارند، می‌توان از آنها در موارد مختلف استفاده کرد. اما درب پارکینگ از نظر عملکردی هم به چند دسته تقسیم می‌شود که از آن جمله می‌توان به درب سکشنال، زیر سقفی، لولایی، تاشو و … اشاره نمود. ما تلاش کردیم که در این مطلب، شما را به‌طور کامل با ویژگی‌ها، انواع و قیمت درب پارکینگ آشنا کنیم. چنانچه در این زمینه سوالی دارید یا به دنبال مشاوره تخصصی هستید، می‌توانید از طریق شماره 44053033-021 با کارشناسان ما در شرکت البرز مبنا صنعت تماس بگیرید.

جهت درخواست مشاوره، اطلاعات خود را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.