بلاگ

گیت های امنیتی

ماژول RGBW

گیت های امنیتی( تجاری- فروشگاهی)

گیت های امنیتی

گیت های امنیتی یک مورد از اجزا بنیادی امکانات صنعتی و فروشگاهی می باشد.منظوراز گیت های امنیتی به صورت خودکار اطمینان از جهت محدود بودن دسترسی به زمینه های تعیین شده به پرسنل و اشخاص قابل قبول است. در بیشتر تنظیمات به کار برده شده ، گیت های درجه صنعتی در بخش ورودی قرار می گیرند ، جایی که دسترسی صرفا به وسایل  و تجهیزات نقلیه قابل قبول و جایز داده می شود. برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

وابسته به مقدار یا حوزه امکانات داده شده ، شاید گیت های امنیتی ثانویه هم در داخل محل موجود باشد تا دسترسی در نواحی ویژه و خاص منحصر گردد. برای مثال قادر هستیم به هر پارکینگ اشاره کرد که در آن تمامی رانندگان از گیت های اصلی وارد می گردند ، اما در جایی که کارمندان به یک درب داخلی دوم می روند تا در محل های ویژه  و جدا از آنچه برای عمومیت افراد تخصیص داده شده ، پارک کنند.

گیت های امنیتی

پلن های مشترک برای گیت های امنیتی تجاری

از گیت های امنیتی در بخش گسترده ای از صنایع به کار گرفته می شود. در هر فضایی که دسترسی بایستی فراتر و بیشتر از یک نقطه ویژه تنظیم شود ، وجود یک گیت با امنیت بالا این اطمینان را می دهد که صرفا وسایل نقلیه قابل قبول و اشخاص اجازه ورودیه  به آن را دارند. تسهیلاتی که گیت های امنیتی در آنها لازم است عبارتند از:

  • بخش فرودگاه ها و بنادر دریایی
  •  بخش خدمات عمومی
  • قسمت کارخانجات صنعتی  و کارخانه های تجاری
  • بخش پایگاه های نظامی و ایستگاه مرزی
  • بخش تصفیه آب و گیاهان شیمیایی
  • انبارهای مرتبط با راه آهن  و انواع و اقسام گذرگاه ها
  • قسمت هایی از شهرداری و ترمینال های حمل و نقل
  • دانشگاه ها و مدرسه ها

دستگاه ها و سیستم گیت های امنیتی اتوماتیک نیز در قسمتی از مقرره های مسکونی ، از جمله ورودی مجتمع های کانکس ویژه و محله های محرمانه ، به کار گرفته می گردد. با این وجود ، برخلاف منظور گیت ها درقسمت ورودی تاسیسات صنعتی فعالیت می کنند – محلی که از گیت ها برای منحصر دسترسی یافتن به کشتی ها ، هواپیماها ، سلاح ها ، ماشین آلات و کارخانه های آزمایش به کار گرفته می شود. از گیت ها در فضاهای مسکونی منحصرا برای محدود کردن را ه دسترس ساکنین، اعضای خانواده و مهمان به کار گیری می گردد،در نظر گرفتن این که از اشخاص شرور ، خرابکار و دزد ممانعت می نمود.

گیت های امنیتی

گیت های امنیتی از نوع تجاری در مقابل گیت های مرتبط با هتل ها و اقامتی

تأسیسات تجاری و مسکونی در بردارنده  احتیاجات محیطی و کنترل دسترسی گوناگونی می باشند که اقسام  گیت ها را نیازمند است. معمولا ، امکانات از نوع  تجاری دارای وضعیت های امنیتی سختگیرانه تری در مقایسه با نوع محل اقامت می باشند ، در نظر به این که حجم بیشتری از ترافیک را در مقایسه با بیشتر خانه ها پذیرفته اند. در نهایت، گیت های امنیتی از نوع تجاری بایستی با سرعت بیشتر ، مقاوم تر و آسان تر از گیت های مسکونی باشند.

کدام نوع از گیت های امنیتی را بایستی انتخاب کنم؟

انتخاب نمودن گیت های امنیتی سازگار برای تجارت خود فراتر از تصمیم گیری ما بین یک سیستم از نوع دستی و  از گونه خودکار است. چندین طرح و پیکربندی متفاوت در اختیار است که همه آنها در بردارنده  کاربردها و مزایای ویژه ای هستند. بعضی از مرسوم ترین گیت های امنیتی تجاری شامل گیت های امنیتی از نوع کشویی دارای کنسول ، گیت های دو تا شو و گونه های دیگر است. این علاوه بر گیت های برای عابر پیاده و محصولات خاص مانند بولارد و بازوهای مانع می باشد.

بعضی از مواردی که بایستی در زمان انتخاب نمودن گیت های امنیتی برای کسب و کار و فعالیت خود در نظر بگیرید عبارتند از:

مکان موجود و سایز دهانه: گونه های متفاوت گیت ها به سبک های دیگری از فضا به کار گرفته شود – بعضی به سمت بالا باز می شوند با این وجود که بعضی دیگر به  سمت بیرون بلغزانند یا به جلو می چرخند. و نیز ، در نظر بگیرید که چه نوع ترافیکی را انتظار دارید . کامیون های بزرگ تجاری ، در جهت ورود و خروج امن ، به دهانه بزرگتری احتیاج دارند.

فرکانس و سرعت مورد نظر: یک تصویر صریح از مقدار ترافیکی که انتظار دارید و سرعت شما در جهت جابجایی آن به سرعت ضرورت  دارد و درزمان خریدن یک گیت تجاری لازم است. سیستم شما بایستی به نوعی طراحی شود که زمان بیکاری را  به کمترین زمان ممکن برساند و به اندازه کافی مقاوم باشد تا در مقابل سختی های استفاده مکرر روزانه استحکام داشته باشد.

اپراتور و سیستم بازرسی دسترسی: یک گیت امنیتی غالبا با درب بازکن خودکار و با بعضی موارد ، با کارت کنترل یا سیستم کنترل دسترسی شماره پد  یکی و هماهنگ می شود. برای به حداقل رساندن خطر خرابی ، اجزا بایستی به وسیله یک متخصص خبره که نیازهای شما را درک می کند هم آهنگی داشته باشند. \

اکثر گیت های امنیتی تجاری علاوه بر استحکام در برابر خوردگی ، از آلومینیوم نیز ساخته شده اند که سبک می باشد. یک مزیت پر اهمیت که هزینه های نگهداری و مراقبت شما را بدون اینکه به امنیت  آسیب رسد یا خدمات پایین نگه می دارد.

میزان کنترل وزن گیت : ظرفیت مورد احتیاج برای بهره برداری از گیت در یک مرکز داده می تواند تا اندازه زیادی به وسیله وزن مدل مورد استفاده قرار گرفته مشخص گردد. در اکثر بخش ها ، اندازه گیریهای قد و عرض وزن مدل گیت را تعیین می کند.وزن می تواند مشخص شود که از کدام نوع مواد – آلومینیوم ، فولاد و غیره – در ساختار گیت به کار برده می شود. شرایط آب و هوایی یک محیط ویژه  نیز می تواند وزن گیت را متحمل شود.

آیا من به یک گیت الکترونیکی احتیاج دارم؟

گیت های امنیتی برقی برای کسب و کار های در بر دارنده مزایای هویدا در قیاس با سیستم های دستی می باشند. برای تسهیلات بزرگتر با حجم بالا برای ورود و خروج وسایل نقلیه ، گیت های امنیتی برقی انتخابی مشخص و آشکار است ، زیرا موجب صرفه جویی در زمان ، حداقل رساندن نیاز به پرسنل و بهره وری روزمره شما می گردد.

با این وجود ، یک مانع در گیت های امنیتی برقی وجود دارد ، از جمله بالارفتن نیاز به تعمیر و نگهداری و هزینه های اولیه بالاتر. اگر اظمینان ندارید کدام گونه از گیت ها برای تجارت شما مناسب تر است ، با ما تماس حاصل فرمایید یکی از متخصصان و مشاوران ما انتخاب  صحیح شما را یاری می کنند وبا ارائه مشاوره تخصصی به شما در تصمیم گیری آگاهانه  کمک می نمایند.

گیت های امنیتی
گیت های امنیتی

انواع متفاوت گیت های امنیتی

برای تنظیم  و کنترل ترافیک وسایل نقلیه ، در کل  پنج نوع گیت با امنیت بالا موجود است:

  • گیت های از نوع اسلاید
  • گیت سوئیچ گیتس
  • گیت های عمودی آسانسور
  • گیت های  از نوع محوری و عمودی
  • گیت های از گونه دو تاشو
  1. گیت های از نوع اسلاید (اسلاید گیتس)

از مابین گیت های متنوع امنیتی صنعتی ، گیت های از نوع کشویی نورد، یک طرح معمول در تأسیسات تجاری است. با باز شدن ، گیت به سمت چپ یا راست می روند  و با وارد شدن وسایل نقلیه موازی با نرده قرار می گیرد. این حرکت با چرخ های غلتکی در امتداد زیر گیت، که روی یک مسیر زمین شیار و مسیر V کشیده می شوند ، گیت را در زمان قرار گرفتن و بسته شدن در یک راستا حفظ می کند ، به دست می آید.

با این وجود ، مسیرهای نورد شاید به وسیله  خاک و آوار بسته شود. چرخ های نورد ، به خاطر قرار گرفتن در سطح زمین ، در شرف فرسودگی و آسیب دیدگی زودرس قرار دارند ، که نشان می دهد در گزینه هایی که به کارگیری زیاد نیاز نیست ، بایستی از گیت های از نوع V Groove استفاده شود. احتیاج به نگهداری در گیت های V Groove بسیار می باشد

جنس آلومینیوم در برابر گیت های از جنس فولادی کنسول

گیت های کنسول آلومینیوم از مجموعه های کامیون در بردارنده مسیر بسته و غلتک مهر و موم شده به کار گرفته می شود. گیت های از گونه کنسول فولادی از غلتک های در معرض و قاب درهای فولادی گالوانیزه مصف می نمایند. زمانی که از گیت های کنسول فولادی استفاده می شود ، غلطک ها بایستی شامل محافظ باشند تا نقاط خرج را از بین ببرند.

دربهای از نوع کنسول Tymetal همواره  از جنس آلومینیومی هستند. آلومینیوم زنگ نمی زند و از نظر ظاهری عالی بدون تعمیر و نگهداری آسیاب هستند مجموعه های کامیون غلتکی در دروازه های کنسول آلومینیومی تبه وسیله یک مسیر مسدود شده در امتداد یک یا هر دو طرف قاب دروازه محاصره شده اند.

  • سوئیچ گیتس

گیت چرخش Heavy Duty بیشتر از این نظر با درب مشابه است که درب یک انتهای آن باز می شود و در زمان باز شدن کاملاً 90 درجه امتداد می یابد .گیت قاد است از داخل یا خارج تاب بخورد و می تواند یک یا دو طرف داشته باشد.

با این وجود ، گیت تاب در ورودی های بدون سرنشین و بدون مارک به جهت قدرت چرخش به طرف خارج ، می تواند بسیارخطرناک باشد ، برعکس گیت های از نوع کشویی ، که به طرفین کشیده می شوند و در مقابل نرده قرار می گیرند. پس ، اگر دروازه های تاب دار اتوماتیک هستند ، خطوط فاصله و توقف در مقابل دروازه لازم است تا اطمینان حاصل شود که به وسیله نقلیه منتظر عبور یا شخص عبور نمی کند.

  • گیت های عمودی آسانسوری

گیت از نوع بالابر عمودی به سمت بالا حرکت می کند تا کامل باز شود . با داشتن دو ستون بالابر دوقلو ، در هر سمت ، گیت از ارتفاع وسایل نقلیه مجاز عبور می کند. از آنجا که احتیاجی به فضای جلو و عقب یا هر طرف دهانه وسایل نقلیه نیست ، گیت از نوع بالابر عمودی یک نمونه از جمع و جورترین و کم مصرف ترین مدل های گیت است. نیز قادر هستند دهانه های بزرگ (تا 60 فوت) را طی کند و در جهت عمودی با سرعت باز می شود.

با این وجود ، ستون های گیت بالابر در تنظیمات ویژه می توانند تحمیل کننده به نظر برسند و تصور عبور از قسمت پایین گیت برجسته برای بعضی از رانندگان ناراحت کننده به نظر می رسد. بنابراین ، گیت ها و دروازه های بالابر عمودی مناسب ترین و از نظر زیبایی مناسب برای تنظیمات صنعتی می باشند.

4. گیت های تجاری از نوع محوری عمودی

گیت محوری عمودی با چرخش به سمت بالا در یک گوشه پایین و چرخش 90 درجه به سمت بالا باز می شود و زمانی  که به طور کامل باز است ، روی لبه کناری آن قرار می گیرد. با توجه به فاصله مورد نیاز در جهت ذخیره صفحه پانل در یک سمت ، کمی بیشتر از ارتفاع گیت است ، فضای ذخیره سازی نسبتاً کمی برای ذخیره پانل گیت با وجود این که در موقعیت باز است ، مورد احتیاج است. این نوع گیت سازگار ترین گزینه برای تنظیمات صنعتی است که در آن فضای مجاور دهانه وسیله نقلیه کم باشد و محدودیت بالایی وجود نداشته باشد.

5. گیت های از گونه دو تاشو

در این مدل، دو دروازه زمان قرار گرفتن در حالت بسته در مرکز قرار می گیرند. هر یک از دو دروازه به دو صفحه تقسیم بندی شده اند که به وسیله لولا به هم وصل می شوند ، این امکان را به وجود می آورد تا گیت ها در حالت باز، باز شوند .

گیت های از نوع دو تاشو بعضی از سریع ترین حرکات را از هر طراحی گیت فراهم می کنند ، که می تواند به سرعت عبور در دروازه هایی که یک وسیله نقلیه بعد از دیگری مجزا با چراغ سبز روشن می شوند ، کمک کند. به خاطرحرکت فشرده سازی گیت ها ، دروازه های تاشو صنعتی تاشوئی  اغلب کوچکترین فضا را از هر نوع گیت خودکارمصرف می کنند.

گیت های امنیتی برای عابر پیاده

گذشته از انواع گیت های امنیتی که برای تنظیم میزان تردد وسایل نقلیه طراحی شده اند ، در تاسیسات ایمن اغلب گیت هایی در نقاط ورودی انسان نصب می شوند. هرگز نباید به عابران پیاده فرصت استفاده از گیت های اتوماتیک وسیله نقلیه برای دسترسی را بدهید. دسترسی عابران پیاده بایستی ورودی جداگانه ای داشته باشد که ویژه ی پیاده ها طراحی شده باشد. دو نوع مرسوم در جهت تنظیم ترافیک پا ، دروازه تاب و درگاه عابر پیاده هستند.

مشاور ، طراح ، تامین کننده و مجری انواع سیستم های اتوماسیون خانگی ، تجهیزات کنترل تردد ، خانه های هوشمند و حفاظت پیرامونی.

برای کسب اطلاعت بیش تر از مشاوران و کارشناسان رایگان ما استفاده کنید.

تلفن تماس : 44053033-021 


برای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *