نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا

جک از نوع زیر سقفی با مدل AREION درسری محصولات تولیدی کمپانی بلانکو می‌باشد. جک زیرسقفی سری AREION یک محصول توسعه یافته که برای درب های پارکینگی عریض به شمار می‌رود. این محصول به راحتی در هر فضایی قابل نصب می باشد علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

محصول مقاوم جک زیر سقفی AREION

جک زیرسقفی AREION با قدرت بالا نسبت به مدل قدیمی خود  به تازگی وارد بازار شده است که با قابلیت‌های ویژه مدار فرمان در بدو ورود به بازار مورد توجه زیاد مجریان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. جک زیر سقفی AREION به علت استفاده از فنرهای بالانس که وزن اصلی پانل‌ها را بالانس می‌کند، ضمن تقلیل فشار وارده بر موتور سیستم، تردد نا محدود را برای این سیستم به ارمغان می‌آورد.

سری جک زیر سقفی AREION با تشخیص فشار فنر فشار مازاد بر درب را در روند حرکت بررسی می کند و از این رو موانع را تشخیص می‌دهد. در مکان‌هایی که نیاز به درب اتوماتیک با تردد بالا، انتظار می رود جک زیر سقفی AREION با استهلاک کم و عدم نیاز به سرویس‌های دوره ای یکی از بهترین گزینه ها به شمار می‌رود. لازمه استفاده از این درب تجهیز با موتور 24 ولت می‌باشد این موتور سکشنال از این خصوصیت پیروی می‌کند.

امتیاز دهید

ویژگی جک زیر سقفی AREION

  1. مدار فرمان جک زیر سقفی AREION بسیار ساده ولی کارآمد می‌باشد.
  2. جک زیر سقفی AREION در دو تیپ قدرتی 80 و 120 نیوتون عرضه می‌شود.
  3. گیربکس مخصوص یه منظور جک زیرسقفی AREION بسیار کم حجم و با قدرت زیاد و کم صدا  است.
  4. میکروسوئیچ و اینکودر نصب شده بر روی این نوع جک زیر سقفی محدوده حرکت درب سکشنال را استانداد تنظیم می‌کند.
  5. درب بلاروند سکشنال مجهز به جک زیر سقفی AREION از گارانتی 3 ساله وارد کننده انحصاری ( البرز صنعت مبنا ) برخوردار است.

جک زیر سقفی AREION در تنوع کاربری به مسکونی و تجاری تقسیم بندی می‌شوند. مدار فرمان این درب زیرسقفی قابلیت دستور پذیری از هر نوع سیستم فرمان استاندارد را دارا می‌باشد.
کاربری جک برقی سکشنال (SECTIONAL ) برای ورودی هایی حد اکثر با مساحت 16 متر مربع می‌باشد. این دستگاه توانایی مجهز شدن به ادوات ایمنی از جمله چشمی حساس به موانع، لبه‌های حساس به ضربه و تکرار دیتکتور ها را دارد..

با توجه به حضور کمتر از یک دهه از صنعت درب سکشنال و استفاده عموم از این مدل درب اتوماتیک چنانچه قصد خرید درب اتوماتیک زیر سقفی را دارید و اگر کیفیت و دوام آن برای شما اهمیت دارد بهتر است جک زیر سقفی بلانکو مدل AREION  از خانواده جک های سکشنال (SECTIONAL ) را از یاد نبرید.

کمپانی بلانکو یکی از پر سابقه ترین کمپانی‌های تولید جک زیرسقفی و درب سکشنال در اروپا است.
مدار فرمان جک زیر سقفی بلانکو، کاربردی ترین کنترل برد برای این سیستم می‌باشد که باحذف پیچیدگی‌های زیاد نصب و عملکرد ساده ای را فراهم ساخته است.

دشتگاه هوشمند برخورد با موانع، ولتاژ برق 24 ولت، رفت و آمد نامحدود، ریموت کد متغیر، مواد اولیه با کیفیت و نیاز نداشتن به سرویس و مراقبت و همچنین گارانتی طولانی  از خصوصیات قابل توجه این جک سکشنال اتوماتیک به حساب می‌آید.

درضمن بهتر است برای نصب درب سکشنال بلانکو از متخصصین نصب همین جک بهره بگیرید.
ریموت جک اتوماتیک بلانکو دارای برد بلند می‌باشد که برای استفاده آسانتر کاربران طراحی شده است. درب سکشنال 24 ولت از محبوب ترین محصولات درب برقی زیر سقفی در میان هم رده های خود به شمار می‌رود.

موتور درب سکشنال این کمپانی قدرت جابجایی درب‌هایی با حد اکثر مساحت 16 متر مربع را دارا هستند.
سرعت عملکرد درب سکشنال در سه گروه مختلف از 4.5 متر بر دقیقه متغیر می‌باشد. سيكل كاری بالا از خصوصیات این سیستم مي‌باشد که کاربری آن را برای مجموعه‌های مسکونی امکان پذیر ساخته است.

این سری جک زیرسقفی با ولتاژ 24 ساده ترین محصول اتوماسیون برای درب‌های سکشنال به شمار می‌رود. حداکثر مساحت مفید درب اتوماتیک سکشنال برای بهره مندی از این نوع جک ریلی 16 متر مربع است.
این نوع جک الکترومکانیک با مقاومت در شرایط دمایی 55+ الی 15- درجه سانتیگراد محصول مناسبی برای اقلیم ایران است. این جک زیر سقفی با سرعت 5 متر بردقیقه از همنوع خود سریعتر می‌باشد. قابلیت اصلی که باعث پیدایش مدل AREION گردید راندمان عملیاتی این جک است که برای مجموعه هایی با تردد متوسط پیشنهاد می‌گردد.

مدار فرمان جک پارکینگ این کمپانی علاوه بر عملکرد با کنترل برد فابریک با ضریب امنیت 279.654.220 قابلیت اتصال به گیرنده‌های رادیویی غیر فابریک را دارا است. برد مجهز به کانکتور تحریک دستی است که امکان اتصال رسیور سیمکارتی و کلید کنترل دستی را فراهم می‌کند.

روی اکثر مدار فرمان‌های بلانکو یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که تنظیم پارامترها، کددهی ریموت و حذف ریموت را آسان کرده می‌کند. در بعضی پارکینگ ها شرایط ناهماهنگ دربها، برنامه ریزی درب اتوماتیک را مشکل می‌کند، کمپانی بلانکو برای حل این مشکل، در مدار فرمان‌های خود امکان برنامه ریزی پارامترهای جک ریلی را فراهم ساخته است.

بخش مشاوره شرکت البرز صنعت در کل ایران  همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به همکاران و مصرف کنندگان عزیز و محترم می‌باشد!

درباره جک زیر سقفی AREION

جک زیر سقفی AREION برای اتوماتیک کردن درب‌های پارکینگ که فضای جانبی کمی دارد. اگر قصد ایحاد یک درب زیبا و مقاوم مطابق استاندارد های اروپایی را دارید این درب زیر سقفی مناسب ترین راهکار به شمار می‌رود.
جک زیر سقفی AREION بلانکو یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین جک‌های اتوماتیکی اروپایی است در اروپا، امریکا و کانادا مصرف بالایی دارد و دلیل آن قابلیت تردد بالا، مقاومت حرارتی بالا، سرعت حرکت، پشتیبانی از باطری پشتیبان می‌باشد.

جک زیر سقفی AREION به ویژه به خاطر حمایت از کیت باطری در ایران نیز استقبال شده است و توصیه می‌شود علاوه بر به کارگیری کیت باطری از ریموت کنترل و همچنین یراق استاندارد مخصوص درب سکشنال استفاده کند تا کیفیت محصول محفوظ بماند.

اطلاعات بیشتر
  • برد کنترل جک زیرسقفی 24 ولت این سری محصولات با مدار فرمان VENER-D نصبی ساده، سریع و دقیق را رقم می زند.
  • قابلیت اتصال به تیغه حساس به مانع که زیر تیغه درب نصب می‌شود و یا تجهیزات لوپ حساس به خودرو.
  • صفحه نمایش دیجیتال به منظور نمایش تنظیمات و خطاهای احتمالی عملکرد جک زیرسقفی درب سکشنال.
  • تنظیمات با دقت دهم ثانیه و قابلیت تنظیم عملکردهای مختلف در خروجی‌های مدار فرمان.
  • توانایی تنظیم شتاب اولیه و ترمز نهایی درب زیر سقفی به منظور ممانعت از تنش و ضربه.
  • محفاظت از ولتاژ خروجی در مقابل اتصال کوتاه و نمایش دادن پیام خطا بر روی نمایشگر.
  • قابلیت پاک کردن ریموت خاص با قابلیت مشاهده شماره ریموت کنترل.
  • توانایی تنظیم نیرو و جریان مصرفی و حساسیت در برابر موانع.
  • ورودی فرمان خارجی از اتاق نکهبانی یا اتاق کنترل.
  • رمز گذاری به منظور تغییر پیدا نکردن تغییر در تنظیمات آن.


Main Operator

Bolt Release

Slide Arms

Ceiling Asembly

Caution Card

Caution Label

جداول
ویژگی‌های فنیAREION
نوع موتورAREION 100AREION 120
منبع تغذیه ورودی230 V
ولتاژ موتور24 V
قدرت برق100 W144W
نیرو1000N1200N
مساحت درب16 ~ 18 m218 ~ 24 m2
سیستم روشناییچراغ LED داخلی
طول ریل3.3/ 3.6/ 3.9 m
محرکزنجیر / تسمه
پیکربندی واحد کنترلیستم نیروی خودآموز
کاهش سرعتایست و شروع نرم
زمان چرخه140 mm/sec