نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا
سری جک بازویی IGEA

سری جک بازویی IGEA

سری محصول جک بازویی IGEA یک محصول است که به صورت کاملا تخصصی و پر قدرت عمل می‌کند که برای درب‌های بزرگ که در عمق دیواره یا ستون هستند بسیار مورد کاربرد است.

سری جک بازویی IGEA

در اکثر مواقع برای به کارگیری از فضای داخلی پارکینگ، درب اتوماتیک پارکینگ در مابین دو ستون ساختمان و در بخش خارجی نصب می‌شود که برای نصب جک خطی حتما باید ستون تخریب شود. این امر موجب می‌گردد که آسیب جدی در سازه ساختمان به وجود آید. این سری جک بازویی  IGEA راه حل مناسبی برای ایجاد درب برقی محسوب می‌شود.

جک‌های بازویی عموماً از دو مفصل و دو بازو تشکیل شده اند که امکان انتقال نیرو را در دو زاویه مختلف ایجاد می‌کند و این امر بدون آسیب به سازه ساختمان درب اتوماتیک استانداردی را ایجاد می‌کند. در زمان‌هایی که ضخامت ستون یا فاصله درب به دیوار  حدود 40 سانتیمتر است تنها جک برقی که می‌تواند نصب شود، جک بازویی اتوماتیک سری IGEA است. این سری جک  با بازوی بلند و قدرت موتور زیاد تمامی موانع را پشت سر قرار می‌دهد.

جک بازویی IGEA برای درب‌های لولایی با عرض 5 متر و وزن کلی 500 کیلوگرم مدل سازی شده است. سری جک بازویی الکترو مکانیک IGEA از دو تیپ ولتاژی 230 ولت و 24 ولت به وجود آمده است که قابلیت نصب برای هر موقعیت ولتاژی و هر تعداد تردد را دارا است. برای این نوع جک بازویی نیز دو مدل بازو طراحی شده است که برای انواع درب‌ها با هر کاربری قابل استفاده است.

امتیاز دهید

ویژگی جک بازویی IGEA

  1. جک بازویی IGEA حرکت درب در بیشترین عمق ممکن را دارا می باشد.
  2. گیربکس قدرتی این سری جک بازویی راه گشای اتوماسیون درب های سنگین می باشد.
  3. حرکت این مدل از جک بازویی با میکروسوئیچ مکانیکی بازرسی می‌شود.
  4. دگرگونی‌های سرعت در حرکت، حساسیت نسبت به مانع و بسیاری توانایی‌های عملیاتی دیگر موجب افزایش ایمنی و همچنین بازدهی درب جک دار اتوماتیکمی‌شود.
  5. درب اتوماتیک یا درب برقی مجهز به سری جک بازویی IGEA از ضمانت 3 ساله مخصوص شرکت البرز صنعت مبنا برخوردار است.

کاربری جک بازویی IGEA

کاربری جک بازویی IGEA در دسته بندی مسکونی و تجاری قرار دارد و برای درب‌های لولایی با حداکثر عرض مفید ورودی 5 متر و وزن کلی 500 کیلو گرم توصیه می‌شود. این سری جک بازویی توانایی عملکرد جدا از هم را دارا می باشند. برای نمونه می‌توان فرمان باز و بسته شدن تک لنگه را فقط صادر کرد. با به کارگیری از این سری جک بازویی درب اتوماتیک می‌توانید غیر از حرکت نرمال به داخل برای پروژه‌های ویژه درب را به صورت بیرون باز شو اتوماتیک کنید.

با در نظر داشتن  تنوع بالای محصولات جک پارکینگی و رقابت برندهای متفاوت با هم چنانچه قصد خرید جک اتوماتیک را دارید و محدودیت فضای نصب جک به شما اجازه نصب جک خطی را نمی‌دهد و اگر کیفیت و دوام آن برای شما مهم است،جک بازویی BFT مدل (IGEA) را امتحان کنید، محصولی که یقیناً رضایت شما را جلب می‌کند.
کمپانی بی.اف.تی یکی از پیشینه ترین کمپانی‌های تولید جک برقی، جک بازویی و درب اتوماتیک در اروپا است. محصول IGEA یک جک بازویی پرقدرت در سری محصولات مشابه خود است.

مدار فرمان این جک برقی پارکینگ BFT یکی از آسان ترین مدار فرمان‌های موجود است  که به دور از پیچیدگی‌های فنی کنترل بی‌نقصی را به وجود می‌آورد. اگرچه این جک بازویی  الکتروموتور و گیربکس پرقدرتی دارد، محدودیت‌های تردد هم در سری 24 ولت از بین رفته است ولی به دلیل قیمت بالا و عدم آگاهی بسیاری از مجریان نصب نسبت به جک بازویی سهم کمتری از درب‌های اتوماتیک را شامل می‌شود.

سری 230 ولت جک بازویی IGEA نسبت به سری 24 ولت آن از قدرت بالا تری برخوردار است. برای محیط های صنعتی در اولویت توصیه می‌باشد. سری 24 ولت این نوع جک بازویی حرکت نرم و کنترل شده تری را خواهد داشت و درب اتوماتیک کاملا بی صدا و امنی را ایجاد می‌کند که استفاده از این جک برقی برای ایجاد درب اتوماتیک مسکونی را بسیار مناسب تر ساخته است.
جک بازویی IGEA قدرت جابجایی دربی با حد اکثر وزن مجموع 500 کیلوگرم با عرض کلی 5 متر را دارا می‌باشد. سرعت عملکرد درب برای زاویه 90 درجه 15 ثانیه مي‌باشد. برد کنترل این سری از جک برقی در دو مدل ولتاژی 24 و 230 ولت ارائه شده است که قابلیت کنترل درب و تغییرات سرعتی در ابتدا و انتهای حرکت درب و کنترل تجهیزات ایمنی جانبی را دارا می‌باشد.
برد کنترل یا مدار فرمان پیشرفته ( فول آپشن ) این سری جک بازویی قابلبت ایجاد فرمان روشنایی پارکینگ در هنگام باز شدن درب، قابلیت اتصال به تجهیزات اعلام حریق و عملکرد اتوماتیک و بسیاری قابلیت دیگر را دارا است.

نام محصول جک بازوییIGEA
کشور سازندهایتالیا
حداکثر توان جابجایی درب500 کیلو در مجموع دو لنگه درب
حداکثر عرض درب5 متر عرض مفید تردد
ولتاژ ورودی موتور جک بازویی230 ولت / 24 ولت
عملکرد در زمان قطع برقباطری پشتیبان /  UPS / خلاص اتوماتیک
نوع گیربکس جک برقیبدون نیاز به خلاص کننده
تعداد کارکرد روزانه148 بار در 24 ساعت
تجهیزات ایمنی درب بازوییمدار حساس به مانع ، چشم های مادون قرمز
ویژگی این جک برقیخلاص اتوماتیک ، ابعاد کم  ، حرکت درب از اعماق ستون ، زاویه باز شوندگی
زاویه استاندارد باز شو درب برقی125 درجه
سرعت باز شوندگی درب برقی15 ثانیه
گارنتی شرکتی ( البرز صنعت )3 الی 5 سال
متعلقات همراه جک2 عدد بازوو جک – 2 عدد ریموت – 1 عدد فلاشر – برد و مدارفرمان – 1 جفت چشمی – یراق نصب

این سری جک بازویی با ولتاژ 24 ولت و گیربکس قدرتی دو سرعته با حداکثر توان جابجایی درب لولایی اتوماتیک به وزن هر لنگه 200 الی 250 کیلو گرم. تجهیز شده به دو بازو جداگانه با دو محور دوران که درب را از اعماق ستون به بیرون راهنمایی می‌کند. این سیستم با نرخ نفوذ پذیری 44 ( IP44 ) در محدوده دمایی 60+ الی 20- درجه سانتیگراد با حد اکثر راندمان کار می کند.

سری جک بازویی IGEA

این سری جک بازویی با ولتاژ 230 ولت و گیربکس قدرتی تک سرعته با حداکثر توان جابجایی درب لولایی اتوماتیک به وزن هر لنگه 250 کیلو گرم . مجهز به دو  بازو مجزا با دو محور چرخش که درب را از اعماق ستون به بیرون هدایت می‌کند. این سیستم با ضریب نفوذ پذیری 44 ( IP44 ) در بازه دمایی 60+ الی 20- درجه سانتیگراد با ح بیشترین بازده کار می‌کند.

مدار فرمان درب اتوماتیک BFT ایتالیا

برد سری جک‌های اتوماتیک کمپانیBFT، به منظور کنترل درب پارکینگ دو لنگه یا درب پارکینگ تک لنگه با ولتاژ 230 ولت متناسب با استاندارد‌های اروپایی و بالا ترین کیفیت ساخت، ساخته شده است. قسمت مدار فرمان جک‌های پارکینگ این کمپانی علاوه بر کارکرد با ریموت کنترل فابریک با توان امنیت 279.654.220 توانابب پیوستن به گیرنده‌های رادیویی غیر فابریک را دارا  است.
برد تجهیز شده با کانکتور تحریک دستی است که توانایی اتصال رسیور سیم کارتی و کلید کنترل دستی را به وجود می‌آورد. در صورت تمایل مشتری یا به همراه نداشتن ریموت کنترل،به وسیله تماس تلفنی یا کلید کنترل دستی، اقدام به باز نمودن درب کنترلی نماید.

روی اکثر مدار فرمان های BFT یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که تنظیم پارامترها، کددهی ریموت و حذف ریموت و تنظیمات جزئی را آسان می‌کند. در بعضی پارکینگ‌ها شرایط ناهماهنگ درب‌ها، برنامه ریزی درب اتوماتیک را مشکل می‌کند، کمپانی بی.اف.تی ایتالیا برای حل این مشکل، در مدار فرمان‌های خود امکان برنامه ریزی جداگانه پارامترهای هر یک از جک‌های برقی نصب شده بر روی درب را فراهم ساخته است.

این مدار قابلیت کنترل اتوماتیک بسته شدن را پس از باز شدن درب و گذشت زمان قابل تنظیم دارا می باشد و یک قابلیت ویژه دیگر تشخیص اتوماتیک خروج خودرو می‌باشد که با فعال شدن این ویژگی پس از خروج خودرو از بین درب برقی درب اتوماتیک شروع به بسته شدن خواهد کرد.

واحد مشاوره شرکت البرز صنعت در سراسر ایران  همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به همکاران و مصرف کنندگان می باشد!

جک بازویی IGEA ایتالیا که برای اتوماتیک کردن درب لولایی با عمق ستون تا 40 سانتیمتر توصیه شده یک محصول بی نقص در سیستم اتوماسیون محسوب می‌شود. اگر چه این جک بازویی توانایی بالایی دارد ولی استفاده از قفل برقی یک پیشنهاد دور اندیشانه به حساب می‌آید.
راندمان و کیفیت و همچنین امنیت درب برقی با نصب صحیح و استفاده از تجهیزات جانبی استاندارد ارتقاء خواهد یافت. کنترل برد این پکیج درب برقی یک مدار فرمان ساده با حداقل امکانات است که نیاز کاربران مسکونی را محقق می‌کند. جهت ارتقاء سیستم و اتصال به تجهیزات خانه هوشمند از کنترل برد دیجیتال کمپانی BFT استفاده فرمایید!

تصاویر پروژه ها
اطلاعات بیشتر

قابلیت های جک بازویی IGEA

• نمایشگر دیجیتال برای نمایش تنظیمات و خطا های احتمالی جک های بازویی.
• تنظیمات با دقت دهم ثانیه و قابلیت تنظیم عملکرد های مختلف در خروجی های مدار کنترل.
• قابلیت نصب قفل برقی، روشنایی پارکینگ، عملگر شرایط اضطراری و خطر.
• قابلیت پاک کردن ریموت خاص با قابلیت مشاهده شماره ریموت تعریف شده برای درب برقی پارکینگ.
• ورودی فرمان خارجی دولنگه و تک لنگه توسط تجهیزات جانبی.
• قابلیت تنظیم سه سرعت برای هر لنگه درب برقی به صورت مجزا.
• حفاظت ولتاژ خروجی در برابر اتصال کوتاه و نمایش پیام خطا بر روی صفحه نمایش برد کنترل.
• قابلیت تنظیم قدرت و جریان مصرفی هر جک بازویی بطور مجزا.
• قابلیت تنظیم عملکرد اتوماتیک دو لنگه و تک لنگه برای درب بازویی اتوماتیک.



جداول
مدت زمان گارانتیسیستم محرکهحد اکثر وزنحد اکثر عرضتعداد تردد بهینهکپیانی سازندهنام محصول
3 سالالکترومکانیک450 کیلوگرم3 الی 5 متر( با قفل برقی )95 تردد در روزBFT / ایتالیاPHOBOS
3 سالالکترومکانیک500 کیلوگرم4 الی 5 متر( با قفل برقی )118 تردد در روزBFT / ایتالیاKUSTOS
3 سالالکترومکانیک200 کیلوگرم1.8 متر( با قفل برقی )75 تردد در روزBFT / ایتالیاE5
3 سالالکترومکانیک200 کیلوگرم2 متر( با قفل برقی )110 تردد در روزBFT / ایتالیاVIRGO
3 سالالکترومکانیک250 کیلوگرم4 الی 5  متر( با قفل برقی )148 تردد در روزBFT / ایتالیاIGEA
3 سالالکترومکانیک300 الی 800 کیلوگرم4 الی7  متر( با قفل برقی )84 الی 120 تردد در روز در دو تیپBFT / ایتالیاELI
3 سالهیدرولیک300 الی 800 کیلوگرم3 الی5  متر( با قفل برقی )360 الی 500 تردد در روز در دو تیپBFT / ایتالیاLUX
3 سالهیدرولیک500کیلوگرم9 الی14  متر( با قفل برقی )360 الی 500 تردد در روز در دو تیپBFT / ایتالیاP
3 سالهیدرولیک500کیلوگرم9 الی14  متر( با قفل برقی )360 الی 500 تردد در روز در دو تیپBFT / ایتالیاSUB
سایز ها