نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا
سری جک زیرسقفی PHEBE

سری جک زیرسقفی PHEBE

جک زیرسقفی PHEBE یک سازه درب متداول در اروپا به شمار می رود این درب با حرکت حول یک محور و با چرخش 90 درجه در امتداد سقف قرار می گیرد و درب را برای تردد باز می کند. کمپانی bft ایتالیا با ارائه چندین مدل محصول در یک خانواده کالایی بنام PHEBE پکیچ کاملی از تجهیزات اتوماسیون درب های زیر سقفی را فراهم ساخته است.

سری جک زیرسقفی PHEBE

جک زیرسقفی PHEBE بالا رونده و یا جک زیر سقفی با کمک یک الکتروموتور قدرتمند سازه درب را بطور یک تکه به بالا هدایت می کند. لازم به ذکر است درب های زیر سقفی در تمام مدل ها نیاز به وزنه تعادل یا فنر بالانس دارند تا وزن درب را خنثی نماید و صرفاً سیستم موتوری این گونه از درب های زیر سقفی نقش کنترل مرکز ثقل درب را ایفا می کنند.
درب زیر سقفی یک سازه مقاوم که با حرکت در راستای قائم بهترین درب اتوماتیک برای محیط هایی می باشد که محدودیت فضایی دارند. این سری موتوری پیشنهاد شده برای درب های زیر سقفی در دو مدل ولتاژی 24 ولت و 230 ولت طراحی شده است که حتی تردد بالا را نیز برای معابری که با این جک پارکینگی تجهیز می شود را مقدور می سازد.
جک زیرسقفی PHEBE در زمات تجهیز به سیستم دربازکن برقی مخصوص از امکانات متنوع ترددی و ایمنی برخوردار می شود که علاوه بر سهوات در تردد امنیت استفاده از این نوع درب پارکینگ را افزایش می دهد.

 

امتیاز دهید

ویژگی های جک زیرسقفی PHEBE

  1. جک زیر سقفی PHEBE در دو تیپ قدرتی و ولتاژی عرضه می شود.
  2. کنترل برد جک زیرسقفی PHEBE با بهره گیری از قابلیت های دیجیتال بهترین کنترل را در عملکرد سیستم موتوری دارد.
  3.  سیستم موتوری زیر سقفی از معدود موتور هایی میباشد که بطور الکترونیکی قابل سینک شده با الکترو موتر مشابه خود می باشد.
  4. برای درب های عریض می توان از دو الکترو موتور PHEBE بر روی یک درب بهره جست که مانع از عدم تعادل درب دو نقطه اتصال وزنه می شود.
  5. اینکودر نصب شده بر روی این نوع جک زیر سقفی تفییرات سرعتی در کورس حرکتی را ایجاد و به کمک لیموت سوئیچ حد توقف را تعیین می کند.
  6. درب اتوماتیک بلاروند زیرسقفی مجهز به جک PHEBE از گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش  وارد کننده انحصاری ( البرز صنعت مبنا ) برخوردار است.
  7. قیمت درب برقی زیر سقفی نسبت به قیمت درب سکشنال به دلایل به دلایلی همچون طراحی ویژه، تجهیزات متعدد بالانس و سیستم موتوری بیشتر می باشد.

نوع کاربری جک زیرسقفی PHEBE

کاربری جک زیرسقفی PHEBE برای ورودی هایی حد اکثر با مساحت 8 متر مناسب می باشد. معمولا این نوع سیسنم اتوماسیون درب زیرسقفی برای پارکینگ ها یا انبار های مسکونی پیشنهاد می شود. با توجه به سری 24 ولت این محصول هیچ گونه نگرانی از بابت عدم دسترسی به محیط داخلی و یا خلاص کردن درب وجود نخواهد داشت. ویژگی این نوع درب برقی این است که سازه درب با هر جنس و طرحی متناسب با شرایط معماری مجموعه قابل ساخت می باشد و سیستم موتوری بر روی هر نوع درب استاندارد قابل نصب می باشد.

داده های تکنیکی

با توجه به استفاده چند دهه از درب های زیر سقفی در اروپا ما در چند سال اخیر شاهد استفاده این نوع درب برقی در میان سازه های پروژه های لوکس می باشیم. از این رو که بستر نصب این نوع در نیاز به بررسی های مهندسی دارد و انتخاب یک سیستم موتوری درست تضمین کیفیت بهره برداری از این نوع درب پارکینگ می باشد.
اگر قصد خرید جک اتوماتیک زیر سقفی را دارید و اگر کیفیت و دوام آن برای شما اهمیت دارد بهتر است جک زیرسقفی PHEBE را از یاد نبرید. بی اف تی یکی از پر سابقه ترین کمپانی های تولید جک زیرسقفی و درب بالا رونده در اروپا است.
طراحی ایتالیایی، کیفیت بالای قطعات و کسب استاندارد های اروپایی و امریکایی، نمایانگر یک سیستم زیبا و بدون نقص می باشد که علاوه بر راندمان بالا به حفظ زیبایی شناختی در معماری سازه درب زیرسقفی کمک می کند.
مدار فرمان جک زیرسقفی BFT، کاربردی ترین کنترل برد برای این سیستم می باشد که باحذف پیچیدگی های زیاد نصب و عملکرد ساده ای را فراهم ساخته است. سیستم هوشمند برخورد با مانع، ولتاژ برق 24 و 230 ولت، تردد نا محدود، ریموت کد متغیر، مواد اولیه بسیار با کیفیت و بی نیاز بودن به سرویس و نگهداری همچنین گارانتی طولانی مدت از ویژگیهایی قابل توجه این جک زیر سقفی اتوماتیک محسوب می شود.
درضمن بهتر است برای نصب جک زیرسقفی PHEBE از متخصصین نصب همین جک بهره بگیرید. ریموت جک اتوماتیک بی اف تی دارای برد بلند میباشد که برای استفاده آسانتر کاربران طراحی شده است. درب اتوماتیک زیر سقفی 24 ولت از محبوب ترین محصولات درب برقی زیر سقفی در میان هم رده های خود بشمار می رود .
درب زیر سقفی 24 ولت از تنوع بالایی در تنظیمات برخوردار است که مجری نصب و حتی مصرف کننده را مقدور میسازد هر نوع تنظیمی را برای حرکت درب اعمال نماید! موتور درب زیر سقفی این کمپانی قدرت جابجایی دربهایی با حد اکثر مساحت 9 متر مربع را دارا می باشند.
سرعت عملکرد این درب های زیر سقفی 18 ای 20 ثانیه برای ایجاد یک کورس کامل حرکتی می باشد. سيكل كاری بالا از خصوصیات این سیستم مي باشد که کاربری آن را برای مجموعه های مسکونی امکانپذیر ساخته است.

نام محصول جک زیر سقفی  PHEBE
کشور سازندهایتالیا
حداکثر مساحت درب زیر سقفی9 متر مربع
حداکثر ارتفاع درب2.5 متر
ولتاژ ورودی موتور جک زیرسقفی24 ولت و 230 ولت
عملکرد در زمان قطع برقتوسط مدار باطری اضطراری فابریک امکان پذیر است
نوع گیربکس جک زیرسقفیقفل دائم و خلاص کننده سوئیچی
تعداد کارکرد روزانه83  تردد   ( در 24 ساعت )
تجهیزات ایمنی درب زیرسقفیمیکروسوئیچ ، مدار حساس به مانع ، چشم های مادون قرمز
ویژگی این جک زیر سقفیتغییرات سرعت در ابتدا و انتهای حرکت ، توقف در بین مسیر ، تشخیص اتوماتیک وزن و اصطکاک درب برقی
طول حرکت  باز شو درب زیرسقفی3.5 متر استاندارد
سرعت باز شوندگی درب زیرسقفی18 ای 20 ثانیه برای یک کورس کامل
گارنتی شرکتی3 سال / ( البرز صنعت )
متعلقات همراه جک1 عدد جک ریلی – 2 عدد ریموت – 1 عدد فلاشر – برد و مدارفرمان – 1 جفت چشمی – یراق نصب

تنوع جک های درب زیرسقفی

1- سری جک زیرسقفی PHEBE
جک زیرسقفی PHEBE با ولتاژ 230 استاندارد ترین محصول اتوماسیون  با قیمت مناسب برای درب های زیرسقفی بشمار می رود. حد اکثر مساحت مفید درب اتوماتیک زیر سقفی برای بهره مندی از این نوع جک برفی 7 متر مربع می باشد. این نوع جک الکترومکانیک با مقاومت در شرایط دمایی 55+ الی 15- درجه سانتیگراد محصول مناسبی برای اقلیم ایران می باشد. جک زیرسقفی PHEBE  با سرعت 17 الی 20 ثانیه برای یک کورس کامل حرکتی سیستم استانداردی را برای تردد فراهم می سازد.

2- سری جک سکشنال PHEBE-BT
این سری جک زیرسقفی با ولتاژ 24 مناسب ترین محصول اتوماسیون برای درب های زیرسقفی بشمار می رود. حداکثر مساحت مفید درب اتوماتیک سکشنال برای بهره مندی از این نوع جک ریلی 8 متر مربع می باشد. این نوع جک الکترومکانیک با مقاومت در شرایط دمایی 55+ الی 15- درجه سانتیگراد محصول مناسبی برای اقلیم ایران می باشد.
این جک زیر سقفی با سرعت 17 الی 20 ثانیه حرکت یکنواخت و استانداردی را برای حرکت ایجاد می کند.
این سری محصول برای تردد های بالا طراحی شده است. در ضمن کنترل برد این جک نسبت به نمونه 230 ولت کامل تر و دقیق تر عمل می کند.
مدار فرمان این نوع درب پارکینگ علاوه بر عملکرد با ریموت کنترل فابریک با ضریب امنیت 279.654.220 قابلیت اتصال به گیرنده های رادیویی غیر فابریک را دارا است. برد مجهز به کانکتور تحریک دستی است که امکان اتصال رسیور سیمکارتی و کلید کنترل دستی را فراهم می کند تا در صورت تمایل مشتری یا به همراه نداشتن ریموت کنترل، از طریق تماس تلفنی یا کلید کنترل دستی، اقدام به باز نمودن درب کنترلی نماید.
روی اکثر مدار فرمان های BFT یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که تنظیم پارامترها ، کددهی ریموت و حذف ریموت را آسان کرده می کند.
این مدار کنترل های قابلیت اتوماتیک بسته شدن را پس از باز شدن درب و گذشت زمان قابل تنظیم دارا می باشند. یک قابلیت ویژه دیگر تشخیص اتوماتیک خروج خودرو می باشد که با فعال شدن این ویژگی پس از خروج خودرو از بین درب کشویی درب ریلی اتوماتیک دارند.

– واحد مشاوره شرکت البرز صنعت در سراسر ایران  همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به همکاران و مصرف کنندگان می باشد!

جک زیرسقفی PHEBE ایتالیا یکی از محبوب ترین جک اتوماتیک برای درب های طرح انگلیسی بشمار می رود. این نوع درب ها از سیستم بالانس دقیقی باید برخوردار باشند تا علاوه بر راندمان عملیاتی در زمان خلاص کردن جک ها درب با نیروی دست حرکت طبعی خود را انجام دهد.

در کنار چشم های ایمنی که بر روی ستون ها درب نصب می شود استفاده از لبه حساس به مانع برای این گونه درب الزامی است که در طول حرکت کمانی سازه درب از برخورد با اجسام ثابت یا متحرک در کورس حرکتی بکاهد.

تصاویر پروژه ها
اطلاعات بیشتر

مدار کنترل پیش فرض جک زیرسقفی PHEBE

  • برد کنترل جک زیرسقفی PHEBEمدار فرمان VEGA  می باشد که قابلیت های دیجیتال فراوانی را برای سیستم فراهم می کند.
  • برد کنترل جک زیرسقفی  مدل 230 ولت PHEBE مدار فرمان HYDRA-N  میباشد مدار فرمانی ساره و بسیار کارآمد.
  • قابلیت اتصال به تجهیزات جانبی ایمنی همچون لبه حساس به مانع و مدار مغناطیسی زیر سطح و چشم پرده ای.
  • پشتیبانی از ریموت کنترل های 433 مگاهرتز با طول برد 150 متری امواج رادیویی برای افزایش سرعت در تردد.
  • قابلیت برنامه ریزی خروجی های فرمان جهت اتصال به چراغ پارکینگ و یا سیستم اعلام سرقت.
  • قابلیت تنظیم شتاب اولیه و ترمز انتهایی درب زیر سقفی جهت جلوگیری از تنش، ضربه و صدا.
  • قابلیت پاک کردن ریموت خاص با قابلیت مشاهده شماره ریموت کنترل.
  • قابلیت تنظیم قدرت و جریان مصرفی و حساسیت در مقابل مانع.
  • ورودی فرمان از تجهیزات جانبی خانه هوشمند.
  • رمز گذاری برای عدم امکان تغییر در تنظیمات.


جداول

 

تنوع جک های سکشنال و زیر سقفی

مدت زمان گارانتیسیستم محرکهحد اکثر وزنحد اکثر مساحت دربتعداد تردد بهینهکپیانی سازندهنام محصول
3 سالالکترومکانیک120 کیلو گرم16 متر مربع144 تردد در روزBFT / ایتالیاEOS
3 سالالکترومکانیک80 کیلو گرم13 متر مربع96 تردد در روزBFT / ایتالیاBUTTICHELI
3 سالالکترومکانیک60 کیلو گرم10 متر مربع52 تردد در روزBFT / ایتالیاTIZIANO
3 سالالکترومکانیکبالانس8 متر مربع83 تردد در روزBFT / ایتالیاPHEBE
3 سالهیدرولیکبالانس9 متر مربع209 تردد در روزBFT / ایتالیاBERMA
3 سالالکترومکانیکبالانس32 متر مربع180 تردد در روزBFT / ایتالیاARGO