نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا
جک پارکینگی LUX

جک پارکینگی LUX

در سری جک های هیدرولیک، یکی از پر مصرف ترین جک هیدرولیک در بازار جک پارکینگی LUX از کمپانی BFT ایتالیا می باشد. جک بازویی LUX از یک خانواده گسترده با تنوع 17 مدل جک برقی می باشد. در تنوع قدرتی، سرعتی و تنوع در نوع مکانیزم پمپ و شیر های برقی همین تنوع این خانواده محصول درب اتوماتیک را در به پر مصرف ترین جک درب برقی تبدیل کرده است. نوع عملکرد این سری جک پارکینگی LUX بطور پیستونی می باشد. با نصب در امتداد درب ها نیروی لازم برای باز و بسته کردن را به آن اعمال می کند. برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

جک پارکینگی LUX برای درب های لولایی بزرگ یا پر تردد!

جک پارکینگی لوکس با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید می شود. این محصول مناسب ترین سیستم برای درب های فوق سنگین و یا درب های اتوماتیک با تردد بالا می باشد. جک بازویی LUX از کمپانی BFT در دو مدل ولتاژی 24 و 230 ولت تولید می شود که کاربری این سیستم را برای محیط های مسکونی نیز بسیار ساده و استاندارد ساخته است.
قدرت جکBFT مدل لوکس بسیار متنوع می باشد و درب هایی با عرض 2 متر الی 5 متر و 300 الی 800 کیلو گرم را دارا می باشد. کورس حرکتی این سری جک برقی از 27 تا 39 سانتیمتر در مدل های مختلف متفاوت است .

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

ویژگی های جک بازویی LUX

  1. جک بازویی LUX با وجود ابعادی مناسب و ظرافت مثال زدنی قدرت بسیار بالایی را ایجاد می کند.
  2. پمپ هیدرولیک این سری جک هیدرولیک در مدل های دائما قفل، یک طرف قفل و دوطرفه آزاد و حتی دو سرعته برپایه پوشش به هر نوع نیاز اتوماسیون درب هیدرولیک طراح شده است.
  3. حرکت درب های هیدرولیک با سرعت ثابت می باشد تا از تنش در درب های هیدرولیک بکاهد ولیکن به کمک مدار الکترونیکی و یا شیر های برقی جک و یا بطور مکانیکی می توان تغییر سرعت را برای این گونه از جک فراهم ساخت.
  4. اگرچه متناسب با روغن هیدرولیک خاص بکار رفته در جک پارکینگی هیدرولیک ضریب دمایی استانداری برای عملکرد با راندمان بالا مشخص شده ولی با تغییر روغن و یا نصب هیتر یا فعال سازی پارامتر زمستانه دری این سری جک برقی مشکا را میتوان مرتفع ساخت.

نوع کاربری جک برقی LUX

جک برقی LUX معمولا برای درب های سنگین و یا پر تردد پیشنهاد می شود. از این رو استفاده این نوع از درب اتوماتیک برای کاربری مسکونی، تجاری و صنعتی طبقه بندی شده است.
درب هیدرولیک سازه اتوماتیک شده به وسیله ادوات سیستم هیدرولیک است، این درب اتوماتیک حرکتی یکنواخت و نرم سرعت ثابت دارد و به دلیل شرایط خاص روغن هیدرولیک دائماً در حال روان کاری است از این رو تا آسیب فیزیکی بر آن وارد نشود نیاز به خدمات ندارد و برای مراکزی که تردد بالا و دوری از مرکز مانع سرویس دوره ای می باشد مناسب است.

داده های تکنیکی جک bft هیدرولیک

با توجه به تنوع بالای محصولات درب پارکینگ و رقابت برند های مختلف با یکدیگر چنانچه قصد خرید جک پارکینگی هیدرولیک را دارید و اگر کیفیت و دوام درب هیدرولیک و تجهیزات جانبی آن برای شما اهمیت دارد بهتر است جک بی اف تی LUX را امتحان کنید، محصولی که یقیناً رضایت شما را جلب خواهد کرد.
کمپانی بی.اف.تی یکی از پر سابقه ترین کمپانی های تولید جک برقی، جک بازویی، جک زیرسطحی ( جک دفنی یا جک کف گرد )، جک هیدرولیک و درب اتوماتیک الکترو مکانیک و درب اتوماتیک هیدرولیک در اروپا است.
محصول جک پارکینگی LUX پرقدرت است که تقریباً هیچگونه محدودیتی در اتوماتیک کردن انواع درب ها ندارد و این در شرایطی است که با انتخاب درست یک محصول از این خانواده بزگ محصولی شرایط استاندارد برای درب هیدرولیک ایجاد شده وجود خواهد داشت.
مدار فرمان های پیشنهاد شده برای این جک هیدرولیک پارکینگی BFT بسیار متنوع می باشد، از این رو قدرت انتخاب را برای مشاورین، مجریان نصب و حتی مصرف کنندگان ایجاد میکند تا نیاز خود را از این سیتم بطور کامل برآورده سازند.
جک بازویی LUX کمپانی bft ایتالیا یک محصول بهینه شده که در کنار قابلیت های گسترده که نیاز اتوماسیون را فراهم می سازد از قیمت رقابتی هم برخوردار است که این امر کاربری این جک اتوماتیک را نسبت به مدل های مشابه آن افزایش داده است.
ظاهری زیبا و شکیل در هفده طرح کاملاً متفاوت، کورس عملیاتی متفاوت، فرکانس بالای رادیویی و امنیت کد ریموت ها، مواد اولیه بسیار با کیفیت و بی نیاز بودن به سرویس و نگهداری از دیگر ویژگی های این جک هیدرولیک بشمار می رود.
درضمن بهتر است برای نصب جک برقی LUX از مشاورین دوره دیده شرکت و متخصصین نصب همین جک بهره بگیرید تا از امکانات متعدد سیستم برخوردار شوید، پکیج درب هیدرولیک سری LUX قابلیت های متنوعی دارد که برای فعال سازی آن مجریان دوره دیده شرکت البرزصنعت مبنا آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
راندمان حرارتی این سیستم در بازه دمایی 60+ الی 20- درجه سانتیگراد می باشد ولیکن به دلیل فیزیک جک ها و کاور طراحی شده برای آنها برخی از مدل ها قابلیت نصب هیتر را برای محیط های سرد تر دارا می باشند.
جک پارکینگی LUX قدرت جابجایی دربی تا حد اکثر وزن مجموع 800 کیلوگرم یا عرض کلی 5 متر را دارا می باشد. سرعت عملکرد درب برای زاویه 90 درجه در مدل های مختلف متفاوت است ولی در بازه 14 تا 48 ثانیه مي باشد.

 

نام محصول جک  پارکینگیLUX
کشور سازندهایتالیا
حداکثر توان جابجایی درب800 کیلو در مجموع دو لنگه درب
حداکثر عرض درب5 متر عرض مفید تردد
ولتاژ ورودی موتور جک هیدرولیک24 ولت / 230 ولت
عملکرد در زمان قطع برقباطری پشتیبان  / UPS
وضعیت پمپ هیدرولیکدوطرف قفل / یک طف قفل / فشار برگشت آزاد / مجهز به قفل کننده مکانیکی / فاقد قفل کننده پمپ
تعداد کارکرد روزانه360 الی 500  بار در 24 ساعت
تجهیزات ایمنی درب هیدرولیکمدار حساس به مانع ، چشم های مادون قرمز
ویژگی این جک هیدرولیکبدون نیاز به نصب مجزا مدار فرمان  ، حرکت درب از اعماق ستون ، زاویه باز شوندگی
زاویه استاندارد باز شو درب هیدرولیک120 درجه
سرعت باز شوندگی درب هیدرولیک14 ثانیه  ( دو سرعته )
گارنتی شرکتی ( البرز صنعت )3 الی 5 سال
متعلقات همراه جک2 عدد بازو جک – 2 عدد ریموت – 1 عدد فلاشر – برد و مدارفرمان – 1 جفت چشمی – یراق نصب

تنوع جک برقی هیدرولیک LUX

این سری جک ساده ترین مدل و محصول ابتدایی سری جک های هیدرولیک گروه کالایی خود می باشد که برای جابجایی درب هیدرولیک ی با حد اکثر عرض کفید 2 متر و وزن 300 کیلوگرم کاربرد دارد. سیستم پمپ هیدرولیک این جک پارکینگی در زمان قطع برق دائم خلاص است که مزیت آن برای درب هایی است که ورودی دومی برای ورود ندارند.
سرعت حرکت درب هیدرولیک در این مدل 17 ثانیه برای یک کورس 90 درجه می باشد.
ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی 57 ( IP57 ) که نسبتا بالا ترین مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک می باشد.

مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ 50+ الی 20- درجه سانتیگراد می باشد. طول این جک هیدرولیک 1025 میلیمتر و کورس 270میلیمتری دارد که تا 123 درجه درب هیدرولیک را باز می کند.

 

جک برقی LUX –R

این سری جک هیدرولیک با تغییر پمپ و الکترو موتور ارتقاع یافته مدل قبل می باشد که برای جابجایی درب هیدرولیک ی با حد اکثر عرض کفید 2.2 متر و وزن 300 کیلوگرم کاربرد دارد. سیستم پمپ هیدرولیک این جک پارکینگی در زمان قطع برق دائم خلاص است که مزیت آن برای درب هایی است که ورودی دومی برای ورود ندارند.
سرعت حرکت درب هیدرولیک در این مدل 17 ثانیه برای یک کورس 90 درجه می باشد. ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی 57 ( IP57 ) که نسبتا بالا ترین مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک می باشد.

مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ 50+ الی 20- درجه سانتیگراد می باشد. طول این جک هیدرولیک 1025 میلیمتر و کورس 270میلیمتری دارد که تا 123 درجه درب هیدرولیک را باز می کند.

 

جک بازویی LUX  –B

این محصول هیدرولیک با افزودن یک شیر برقی در حالت بسته شدن درب مدار برگشت روغن را می بندد. پمپ و الکترو موتور این جک هیدرولیک برای نصب بر روی درب هیدرولیکی با حد اکثر شرایط عرض 2 متر و وزن 300 کیلو گرم طراحی شده است.

سیستم پمپ هیدرولیک این جک پارکینگی در زمان قطع برق از یک طرف قفل است به این صورت که در زمان باز بودن درب و قطع برق درب هیدرولیک با فشار دست بسته می شود ولی بلعکس آن امکان پذیر نیست.

سرعت حرکت درب هیدرولیک در این مدل 17 ثانیه برای یک کورس 90 درجه می باشد. ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی 57 ( IP57 ) که نسبتا بالا ترین مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک می باشد. مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ 50+ الی 20- درجه سانتیگراد می باشد. طول این جک هیدرولیک 1025 میلیمتر و کورس 270میلیمتری دارد که تا 123 درجه درب هیدرولیک را باز می کند.

 

جک پارکینگی LUX  –2B

این سری جک از جک هیدرولیک ارتقاء داده شده محصول قبل است فقط در بخش شیر های برقی و پمپ. سیستم پمپ هیدرولیک این جک پارکینگی در زمان قطع برق دائم در دو حالت باز و بسته قفل می باشد و درب هیدرولیک را در این حالت باید با مکانیسم خلاص کن آزاد کرد.
سرعت حرکت درب هیدرولیک در این مدل 17 ثانیه برای یک کورس 90 درجه می باشد. ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی 57 ( IP57 ) که نسبتا بالا ترین مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک می باشد. مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ 50+ الی 20- درجه سانتیگراد می باشد.
طول این جک هیدرولیک 1025 میلیمتر و کورس 270میلیمتری دارد که تا 123 درجه درب هیدرولیک را باز می کند.

 

جک هیدرولیک LUX  –R2B

در سری جک های هیدرولیک سبک برای درب پارکینگ اتوماتیک این سری از محبوبیت بالایی برخوردار است. این جک هیدرولیک از معدود جک های دو سرعته هیدرولیک میباشد که قابلیت تنظیم مکانیکی سرعت از طریق خود جک اعمال می شود.

سیستم پمپ هیدرولیک این جک پارکینگی در زمان قطع برق از هر دو جهت قفل در مسیر باز و بسته شدن قفل می شود. سرعت حرکت درب هیدرولیک در این مدل 16 ثانیه با کاهش سرعت در انتهای مسیر برای یک کورس 90 درجه می باشد.
ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی 57 ( IP57 ) که نسبتا بالا ترین مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک می باشد. مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ 50+ الی 20- درجه سانتیگراد می باشد. طول این جک هیدرولیک 1050 میلیمتر و کورس 250میلیمتری دارد که تا 110 درجه درب هیدرولیک را باز می کند.

 

جک برقی LUX –L

جهت کاربری درب های نیمه سنگین کمپانی bft این جک هیدرولیک را با تغییر در حجم سیلندر هیدرولیک، پمپ و الکترو موتور به بازار عرضه کرده است. این جک پارکینگی هیدرولیک برای جابجا کردن درب هیدرولیک با حد اکثر عرض 4 متر و وزن 500 کیلو گرم مناسب می باشد.

سیستم پمپ هیدرولیک این جک پارکینگی در زمان قطع برق دائم خلاص است که مزیت آن برای درب هایی است که ورودی دومی برای ورود ندارند. سرعت حرکت درب هیدرولیک در این مدل 33  ثانیه برای یک کورس 90 درجه می باشد. ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی 57 ( IP57 ) که نسبتا بالا ترین مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک می باشد.

مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ 50+ الی 15- درجه سانتیگراد می باشد. طول این جک هیدرولیک 1025 میلیمتر و کورس 270میلیمتری دارد که تا 123 درجه درب هیدرولیک را باز می کند.

 

جک پارکینگی LUX –G

قوی ترین محصول از خانواده جک هیدرولیک LUX با یک پمپ و الکتروموتور 230ولت قوی که فشار بالایی را جهب بحرک در آوردن درب هیدرولیک ی با عرض حد اکثر 5 متر و وزت 800 کیلو گرم را دارا است  سیستم پمپ هیدرولیک این جک پارکینگی در زمان قطع برق دائم خلاص است که مزیت آن برای درب هایی است که ورودی دومی برای ورود ندارند.
سرعت حرکت درب هیدرولیک در این مدل 45 ثانیه برای یک کورس 90 درجه می باشد. ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی 57 ( IP57 ) که نسبتا بالا ترین مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک می باشد. مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ 50+ الی 15- درجه سانتیگراد می باشد. طول این جک هیدرولیک 1300 میلیمتر و کورس390 میلیمتری دارد که تا 130 درجه درب هیدرولیک را باز می کند.

 

جک 24 ولت LUX –BT

تنها جک هیدرولیک 24 ولت در بازار ایران که توسط کمپانی bft ایتالیا با هدف پوشش نیاز بازار جک های پر تردد و قوی طراحی و ارائه شده است. الکترو موتور 24 ولت و پمپ ویژه این سیستم تغییرات سرعت جک را در طول مسیر کنترل می کند و یک حرکت نرم و کنترل شده ای را برای درب هیدرولیک اتوماتیک فراهم می سازد. این جک هیدرولیک قابلیت جابجایی درب هیدرولیک اتوماتیکی با 2 متر و  وزن 300 کیلو گرم را دارا است.

سیستم پمپ هیدرولیک این جک در کل مسیر تحت کنترل شیر های برقی میباشد و در انتهای مسیر قفل می گردد. سرعت حرکت درب هیدرولیک در این مدل 14 ثانیه برای یک کورس 90 درجه می باشد.ضریب نفوذ پذیری این نوع جک برقی 57 ( IP55 ) که نسبت به جک های الکترو مکانیک بالا تر می باشد.

مقاومت دمایی استاندارد عملیاتی برای این جک اتوماتیک پارکینگ 50+ الی 20- درجه سانتیگراد می باشد. طول این جک هیدرولیک 1116  میلیمتر و کورس 270 میلیمتری دارد که تا 113 درجه درب هیدرولیک را باز می کند.

مدار فرمان درب اتوماتیک BFT ایتالیا

برد جک اتوماتیک BFT، جهت کنترل درب پارکینگ دو لنگه یا درب پارکینگ تک لنگه با ولتاژ 24 ولت و 230ولت متناسب با استاندارد های اروپایی و بالا ترین کیفیت ساخت، تولید شده است . مدار فرمان جک پارکینگی هیدرولیک این کمپانی علاوه بر عملکرد با ریموت کنترل فابریک با ضریب امنیت 279.654.220 قابلیت اتصال به گیرنده های رادیویی غیر فابریک را دارا  است.
برد مجهز به کانکتور تحریک دستی است که امکان اتصال رسیور سیمکارتی و کلید کنترل دستی را فراهم می کند تا در صورت تمایل مشتری یا به همراه نداشتن ریموت کنترل، از طریق تماس تلفنی یا کلید کنترل دستی، اقدام به باز نمودن درب کنترلی نماید.

روی اکثر مدار فرمان های BFT یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که تنظیم پارامترها ، کددهی ریموت و حذف ریموت و تنظیمات جزئی  را آسان کرده می کند. در بعضی پارکینگ ها شرایط ناهماهنگ دربها، برنامه ریزی درب اتوماتیک را مشکل می کند، کمپانی بی.اف.تی ایتالیا برای حل این مشکل، در مدار فرمان های خود امکان برنامه ریزی جداگانه پارامترهای هر یک از جک های برقی نصب شده بر روی درب را فراهم ساخته است.

این مدار کنترل های این قابلیت اتوماتیک بسته شدن را پس از باز شدن درب و گذشت زمان قابل تنظیم دارا می باشد و یک قابلیت ویژه دیگر تشخیص اتوماتیک خروج خودرو میباشد که با فعال شدن این ویژگی پس از خروج خودرو از بین درب برقی درب اتوماتیک شروع به بسته شدن خواهد کرد.

– واحد مشاوره شرکت البرز صنعت در سراسر ایران  همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به همکاران و مصرف کنندگان می باشد!

در بسیاری از پروژه های مسکونی، تجاری و حتی پروژه های صنعتی معابر تردد با شرایط خاص وجود دارند. جک برقی LUX یک پکیج از تجهیزات است که در ابعاد مینیاتوری و همگون با طرح های متعارف معماری صنعتی جهت نصب بر روی درب های عریض و زین و پر تردد با زوایای بازشو گوناگون تولید شده است.
جک پارکینگی LUX یک سیستم بی نقص برای درب پارکینگی مجموعه هایی است که تردد بالایی دارند این سیستم اتوماسیون بدون هیچ گونه اختلال در عملکرد ترددی ایمن را برای این گونه مجموعه ها فراهم می سازد.

جک بازویی LUX یک درب ریموتی را برای مجموعه هایی فراهم می کند که در کمال آرامش و بدون هیچ گونه صدا و تنش درب های بزرگ را بحرکت در می آورد.

تصاویر پروژه ها
اطلاعات بیشتر

مدار کنترل پیش فرض درب پارکینگی هیدرولیک

  • برد کنترل یا مدار فرمان های دیجیتال کمپانی بی اف تی ایتالیا از ویژگی های متعددی برخوردارند که به گوشه ای از این ویژگی ها اشاره می شود.
  • قابلیت پاک کردن ریموت خاص با قابلیت مشاهده شماره ریموت تعریف شده برای درب برقی پارکینگ
  • حفاظت ولتاژ خروجی در برابر اتصال کوتاه و نمایش پیام خطا بر روی صفحه نمایش برد کنترل.
  • تنظیمات با دقت دهم ثانیه و قابلیت تنظیم عملکرد های مختلف در خروجی های مدار کنترل.
  • قابلیت تنظیم عملکرد اتوماتیک دو لنگه و تک لنگه برای درب بازویی اتوماتیک.
  • نمایشگر دیجیتال برای نمایش تنظیمات و خطا های احتمالی جک های بازویی.
  • قابلیت نصب قفل برقی ، روشنایی پارکینگ، عملگر شرایط اضطراری و خطر.
  • قابلیت تنظیم سه سرعت برای هر لنگه درب برقی به صورت مجزا.
  • قابلیت تنظیم قدرت و جریان مصرفی هر جک بازویی بطور مجزا.
  • ورودی فرمان خارجی دولنگه و تک لنگه توسط تجهیزات جانبی.
  • رمز گذاری برای مجریان نصب جهت عدم تغییر تنظیمات اولیه.


جداول

 

مشخصات جک های درب هیدرولیک و درب الکترومکانیک

مدت زمان گارانتیسیستم محرکهحد اکثر وزنحد اکثر عرضتعداد تردد بهینهکپیانی سازندهنام محصول
3 سالالکترومکانیک450 کیلوگرم3 الی 5 متر( با قفل برقی )95 تردد در روزBFT / ایتالیاPHOBOS
3 سالالکترومکانیک500 کیلوگرم4 الی 5 متر( با قفل برقی )118 تردد در روزBFT / ایتالیاKUSTOS
3 سالالکترومکانیک200 کیلوگرم1.8 متر( با قفل برقی )75 تردد در روزBFT / ایتالیاE5
3 سالالکترومکانیک200 کیلوگرم2 متر( با قفل برقی )110 تردد در روزBFT / ایتالیاVIRGO
3 سالالکترومکانیک250 کیلوگرم4 الی 5  متر( با قفل برقی )148 تردد در روزBFT / ایتالیاIGEA
3 سالالکترومکانیک300 الی 800 کیلوگرم4 الی7  متر( با قفل برقی )84 الی 120 تردد در روز در دو تیپBFT / ایتالیاELI
3 سالهیدرولیک300 الی 800 کیلوگرم3 الی5  متر( با قفل برقی )360 الی 500 تردد در روز در دو تیپBFT / ایتالیاLUX
3 سالهیدرولیک500کیلوگرم9 الی14  متر( با قفل برقی )360 الی 500 تردد در روز در دو تیپBFT / ایتالیاP
3 سالهیدرولیک500کیلوگرم9 الی14  متر( با قفل برقی )360 الی 500 تردد در روز در دو تیپBFT / ایتالیاSUB

سوالات متداول جک btf

در ادامه سوالات متداول مربوط به محصول جک پارکینگی bft را پاسخگو خواهیم بود.

قیمت جک پارکینگی lux؟

برای مشاوره و دریافت قیمت جک برقی lux با البزر صنعت مبنا تماس بگیرید.

خرید جک بازویی lux؟

برای خرید جک 24 ولت lux با مشاورین البرز صنعت مبنا تماس بگیرید.

سایز ها