نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا
سری راهبند CYBLE

سری راهبند CYBLE

سری راهبند CYBLE یک سازه سمبلیک می‌باشد که با جهت هشدار به عابرین در ورودی‌های قابل کنترل نصب می‌گردد. راهبند اتوماتیک یا راهبند بازویی در دو تیپ کلی تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

راهبند CYBLE

راهبند CYBLE بلانکو با بهره مندی از سیستم الکترو موتور و گیربکس پر قدرت قابلیت کنترلی معابری با حد اکثر عرض مفید 5 متر را دارا است. این سری راهبند اتوماتیک در سری ولتاژی 24 ولت تولید می‌گردد و مجهز به حس گر های ویژه جریان برای ممانعت از برخورد با مانع است.

راهبند CYBLE از یک سازه موتوری مجهز به مدار فرمان و فنر بالانس و تجهیزات کنترل حرکت تشکیل می‌شود که به کمک اتصالات ویژه بازوه آلومینیومی را در مسیر حرکت خودرو ثابت نگاه می‌دارد و با دریافت فرمان مناسب مسیر تردد را باز می‌کند.
راهبند CYBLE یا راهبند میله ای نامی عمومی است که به واژه انگلیسی AUTOMATIC BARRIERS مترادف راهبند اتوماتیک اطلاق می‌گردد. ماهیت کاربری راهبند ها این الزام را فراهم می‌کند که مدار فرمان دیجیتال و پیش رفته ای فرامین مورد نیاز از تجهیزات کنترل تردد را برای عملکرد صحیح مدیریت کند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

ویژگی های راهبند CYBLE

  1.  راهبند CYBLE  بازویی مقاوم در مقابل هر نوع شرایط جوی و محیطی.
  2. گیربکس پر قدرت برای عملکرد طولانی مدت بدون هیچ گونه ضربه و تنش در مسیر حرکت.
  3. میکروسوئیچ و اینکودر نصب شده بر روی این راهبند عملکرد بسیار کنترل شده تری را نسبت به سایر محصولات مشابه ایجاد می‌کند.
  4. مدار فرمان این راهبندها کاملا هوشمند و با قابلیت نمایش هر رخداد و خطا می‌باشد.
  5. راهبندهای اتوماتیک از گارانتی 3 ساله وارد کننده انحاری ( البرز صنعت مبنا ) برخوردار است.

نوع کاربری راهبند CYBLE

راهبند CYBLE یک راهبند بسیار مقاوم برای معابر کم عرض تا حد اکثر عرض 6 متر است. این راهبند با موتور 24 ولت برای مسیرهایی با تردد متوسط مناسب است که مورد کاربری این محصولات را برای پارکینگ‌های خصوصی و پارکینگ‌های مجموعه‌های کم تردد مقدور ساخته است.

راهبند CYBLE با توجه به بدنه مقاوم و نوع رنگآمیزی مناسب برای نصب در محیط های بیرونی طراحی شده است و در هر نوع شرایط آب و هوایی می‌تواند به عملکرد خود ادامه دهد.

داده های تکنیکی راهبند

CYBLE

بازار کنترل تردد و اتوماسیون امروزه شاهد حضور محصولات متنوعی از جمله راهبندهای اتوماتیک در دو مدل کلی است. اگر برای تجهیز ورودی‌های کم تردد و یا پر تردد نیاز به سیستم مناسبی دارید و کیفیت محصول و راندمان آن برای شما از اولین انتخاب محصول می‌باشد راهبندهای این شرکت را بررسی فرمایید چون با بهترین مواد اولیه و در اروپا با بالا ترین شرایط استاندارد تولید و عرضه شده است.

بلانکو یکی از پر سابقه ترین کمپانی‌های تولید تجهیزات اتوماسیون و راهبند اتوماتیک است.
مدار فرمان راهبند اتوماتیک بلانکو، کاربردی ترین کنترل برد برای این سیستم می باشد که باحذف پیچیدگی‌های زیاد نصب و عملکرد ساده ای را فراهم ساخته است. سیستم هوشمند برخورد با مانع، ولتاژ برق 24 ولت، تردد بالا و به عبارتی نا محدود، ریموت کد متغیر، مواد اولیه بسیار با کیفیت و بی نیاز بودن به سرویس و نگهداری همچنین گارانتی طولانی مدت از ویژگی‌هایی قابل توجه این جک راهبند بازویی اتوماتیک محسوب می‌شود.

درضمن بهتر است برای نصب راهبند بازویی بلانکو از متخصصین نصب همین محصول بهره بگیرید.
این راهبندها از تنوع بالایی در تنظیمات برخوردار است که مجری نصب و حتی مصرف کننده را مقدور می‌سازد هر نوع تنظیمی را در شیوه حرکت اعمال نماید.

سرعت عملکرد این گروه راهبند بازویی 6 و 8 ثانیه برای یک شکل حرکتی است. سيكل كاری بالا از خصوصیات این سیستم مي‌باشد که کاربری آن را برای مجموعه های مسکونی و تجاری و صنعتی مناسب ساخته است.

مدار فرمان راهبند  بلانکو

برد راهبند اتوماتیکل بلانکو، با نام MERAK جهت کنترل مسیر تردد جهت کنترل عملکرد موتور 24 ولت با استانداردهای اروپایی و بالا ترین کیفیت ساخت تولید شده است. برد راه بند این کمپانی علاوه بر عملکرد با کنترل برد فابریک با ضریب امنیت 279.654.220 قابلیت اتصال به گیرنده های رادیویی غیر فابریک را دارا است.

برد مجهز به کانکتور تحریک دستی است که امکان اتصال به آنتن تشخیص کارت مغناطیسی، سیستم‌های کارت و کد، دوربین پلاک خوان و رسیور سیمکارتی و کلید کنترل دستی را فراهم می‌کند. همپنین مدار فرمان راهبند امکان اتصال به گستره متنوعی از تجهیزات ایمنی را دارد که امکان خطا سیستم و برخورد بازوی راهبند به ویایل نقلیه و موانع احتمالی در زیر آن را می‌کاهد.
از جمله تجهیزات ایمنی می‌توان به چشم خطی، مدار مغناطیسی زیر سطحی ( لوپ دیتکتور )، لبه حساس به مانع و پشم های پرده ای و …. اشاره کرد.

راهبند اتوماتیک یکی از ادوات کنترل تردد به شمار می‌رود باید قابلیت اتصاد به تجهیزات جانبی متنوع را دارا باشد. از این رو کمپانی بلانکو مدار فرمان دیجیتالی را برای این سری راهبند بازویی پیشنهاد کرده که قابلیت اتصال به تمام تجهیزات کنترل تردد را دارا باشد.

این مدار کنترل های قابلیت اتوماتیک بسته شدن را پس از باز شدن راه بند و گذشت زمان قابل تنظیم دارا هستند. یک قابلیت ویژه دیگر تشخیص اتوماتیک خروج خودرو می‌باشد که با فعال شدن این ویژگی پس از خروج خودرو از جلوی راه بند، بازو به سمت پایین حرکت کرده و مانع از تردد خودرو دیگر می‌شود.

– واحد مشاوره شرکت البرز صنعت در سراسر ایران  همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به همکاران و مصرف کنندگان می باشد!

راهبند ها معمولاً به کمک مدار فرمان پیشرفته خود برخورد با مانع را حس کرده و عکس العمل نشان می دهند ولیکن پیشنهاد می‌گردد برای افزایش ایمنی در عملکرد راهبند ها از چشم های خطی یا سنسور لوپ مغناطیسی استفاده شود.
راهبند CYBLE از برندبلانکو که با استاندارد‌های جهانی تولید می‌گردد امکان اتصال به سیستم های اعلام حریق یا اعلام سرقت و کارتخوان و ریموت کنترل را دارا می‌باشد. از این رو برای افزایش راندمان پیشنهاد می گردد متناسب با نیاز راهبند اتوماتیک را تجهیز و هوشمندسازی نمایید و از کاربری کلاسیک توسط اپراتور کاسته شود.

اطلاعات بیشتر

مدار کنترل پیش فرض راهبند CYBLE

  • برد کنترل راهبند 24 ولت این شرکت، سری MERAK می باشد. این مدار فرمان یکی از کاملترین مدار فرمان‌های راهبندهای اتوماتیک به شمار می‌رود.
  • نمایشگـر دیجیتـال برای نمایش تنظیمات و خطاهای احتمالی عملکرد راهبند اتوماتیک.
  • تنظیمات با دقت دهم ثانیه و قابلیت تنظیم عملکرد های مختلف در خروجی های مدار فرمان.
  • حفاظت ولتاژ خروجی در برابر اتصال کوتاه و نمایش پیام خطا بر روی صفحه نمایش.
  • قابلیت تنظیم شتاب اولیه و ترمز انتهایی بازوی راهبند جهت جلوگیری از تنش و ضربه.
  • قابلیت پاک کردن ریموت خاص با قابلیت مشاهده شماره ریموت کنترل.
  • قابلیت اتصال به کلیه تجهیزات و حسگرهای مانع در زیر بازوی راهبند.
  • قابلیت تنظیم قدرت و جریان مصرفی و حساسیت در مقابل مانع.
  • ورودی فرمان خارجی از اتاق نکهبانی یا اتاق کنترل.
  • رمز گذاری برای عدم امکان تغییر در تنظیمات.


جداول
ویژگی‌های فنیCYBLE SIMPLE
منبع تغذیه ورودی230 V
ولتاژ موتور230 V
مصرف برق90 W
حداکثر بوم طولی5 m
تعداد دفعات استفاده4000 چرخه ها /روز
زمان چرخه5 s
جریان جذب شده0.6 ~ 1 A
بوم و لایت بدنهYes
مکانیسم رهاسازیدسته آزادسازی دستی
جنس بدنهاستیل با رنگ آنتی استاتیک
تعداد دفعات استفادهخیلی فشرده
رتبه حفاظتیIP55
شرایط محیطی-20 ÷ 50 °C