نماد اعتماد و اعتبار در ایران
ارائه انواع راهکارهای مختلف برای هر محیطی
بی رقیب در کیفیت بی نظیر در اجرا
گیت میله ای

گیت میله ای

گیت میله ای یک سیستم غیر قابل نفوذ در تردد اشخاص !

با توجه به الزام پیاده سازی شرایط امنیتی در برخی از مراکز صنعت اتوماسیون و حفاظت پیرامونی گیت میله ای یا گیت امنیتی تمام قد را به بازار معرفی کرده است .

این سازه فولادی ضریب ایمنی بالایی را در مقابل تردد های غیر مجاز ایجاد کرده است به گونه ای که گیت میله ای ( گیت امنیتی تمام قد ) امروزه در ورودی اکثر سفارت خانه ها یا استادیوم های بزرک و مراکز حساس امنیتی بچشم میخورد .

گیت میله ای در اصل در اصل کوریدور و راهرویی را ایجاد میکند که عابرین را ملزم به تردد در میر خاصی میکند و به کمک حفاظ میله ای مسیر را کنترا میکند ، شخص غیر مجاز وقتی در این مسیر قرار میگیرد به هیچ عنوان از بالا و یا کناره گیت امنیتی تمام قد راه گریز نداشته و ملزم به بازگشت به عقب میشود .

گیت امنیتی با توجه که کاربری گوناگون در ابعاد و اندازه و طرح های مختلفی ارائه میشود که ماهیت عملکرد آنها یکسان میباشد ولیکن متناسب با تجهیز به ادوات مختلف کنترل تردد و حفاظت پیرامونی متنوع گردیده اند و گیت میله ای تک جهته و گیت میله ای دو جهته را ایجاد کرده اند .

گیت امنیتی که از خانواده گیت های نفر بشمار میرود همانند هم گروه های خود یک سازه مکانیکی است که از طریق تجهیزات کنترل تردد و نرم افزار های کنترل دسترسی مدیریت میشوند .

شرایط استقرار این گیت میله ای برای محیط های پیرامونی و محیط های خارجی مجموعه ها میباشد از این رو طراحی آن بگونه ای است که مقاومت بالایی در مقابل شرایط گونان جوی داشته باشد.

برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

امتیاز دهید

ویژگی های گیت بازویی

  1. گیت بازویی مقاوم بالایی در برابر شرایط جوی متغیر دارد !
  2. گیت میله ای مجهز به مدار فرمان هوشمند جهت اتصال به کلیه تجهیزات کنترل تردد میباشد !
  3. قفل الکتریکی و هیدرولیک نصب شده بر روی گیت بازویی امکان تردد غیر مجاز را به هیچ امکان مقدور نمی سازد !
  4. بدنه ساخته شده از استیل این گیت امنیتی علاوه بر ایجاد زیبایی بصری به راندمان این سیستم به نصب در شرایط خارجی کمک میکند .
  5. خدمات و پشتیبانی گیت ایمنی تمام قد ( گیت بازویی تمام قد ) توسط کلیه نمایندگان و شعب البرز صنعت در سراسر ایران انجام می پذیرد !

نوع کاربری گیت میله ای

گیت امنیتی یا گیت میله ای در دو مکانیسم کاری پیشنهاد میشود :

  1. گیت میله ای مکانیزه :
    این گیت که در دو بخش سازه ای تشکیل میشود که بخش اول یک سازه فولادی یا سازه استیل به عنوان معبر و بخش دوم ستون میله ای دوار که کار مسدود کردن مسیر را بر عهده دارد .
    در بخش فوقانی گیت تجهیزات روشنایی و چراغ های حرکت و نشانگر های فعالیت سیستم نصب شده است و تجهیزات کنترلی از جمله قفل و یا موتور این گیت میله ای در این بخش نصب شده است که پس از در یافت فرمان از تجهیزات جانبی قفل برای حرکت 90 یا 120 درجه ستون میله ای آزاد میشود .
  2. گیت میله ای اتوماتیک :
    این گیت امنیتی همان همان گیت میله ای مکانیزه میباشد که خود برای کاربری هوشمند تجهیز شده است.
    این گیت بازویی مجهز به کارتخوان یا سیستم کدینگ و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری برای ایجاد یک شبکه کامل تردد هوشمند میباشد .
    حتی در صورت نیاز این گیت برای دوران 90 یا 120 درجه ستون میله ای میتواند موتورایز شود که دیگر برای حرکت میله ها و تردد نیازی به نیروی انسانی نباشد .

بطور کلی کیت میله ای تمام قد نیز با عملکردی متعارف پس از دریافت فرمان با حرکتی 90 یا 120 درجه حول محور مرکزی بازوهای  قرار گرفته در مسیر را برای تردد یک فرد به حرکت در خواهد آورد .

داده های تکنیکی گیت امنیتی

این گیت در دو استاندارد اروپایی و امریکایی تولید میشود .
ولتاژ مصرفی گیت های امنیتی در دو استاندارد 110 و 220 ولت ( 50 ~ 60 Hz ) مقاوم در برابر 10 ولت نوسان برق میباشد .
قفل برقی و الکترو موتور این گیت با ولتاژ 24 ولت مستقیم ( DC ) در جریان نامی 8 وات کار میکند که در شرایط پر باری تا 20 وات افزایش خواهد یافت .

ابعاد این گیت کنترل تردد در تیپ تک گذرگاهه  2335 * 1310 * 1292  با وزن تقریبی 260 کیلو گرم و در تیپ دو گذر گاهی  2335 * 1310 * 1292 میلیمتر با وزن تقریبی515 کیلو گرم میباشد .

طول بازو های این گیت امنیتی 740 میلیمتر است که عرض مفید را برای تردد یک فرد مقدور میسازد .

بازو های این گیت کنترل تردد با ضخامت 2.5 میلیمتر و قطر 45 میلیمتر در حالت استاندارد از جنس استیل 304 میباشد که در حالت انتخابی میتوان از استیل 316 یا آلو مینیوم نیز استفاده کرد ، بازو های سفارشی برای این گیت امنیتی در قطر های 45 و 38 میلیمتر هم موجود میباشد .

بدنه این گیت نفر تمام قد از استیل 304 ساخته شده است که مقاومت بالایی را برای کاربری محیط های سخت ایجاد نموده است ولی ایقابلیت وجود دارد که در حالت انتخابی بدنه با استیل 316 نیز ارائه شود .

برای راهنمایی مراجعین و نمایش عملکرد نمایشگر های قرمز و سبز در بخش فوقانی این گیت نصب شده است .

کیت میله ای در شرایط استاندارد قابلیت عملکرد در بازه دمایی 20- درجه سانتیگراد تا 68+ درجه سانتیگراد را دارا میباشد ولیکن میتوان برای محیط های سردسیر تا حد اکثر 50- درجه سانتیگراد سیستم را به هیتر مخصوص تجهیز کرد .

در بررسی دیتیل های فنی این گیت مقاوت بخش های داخلی این گیت در محیط هایی با رطوبت 95% غیر اشباع توجه را به خود جلب میکند و با توجه به احتمال نصب این سیستم در محیط های خارجی و فضای باز ضرب نفوذ پذیری ( IP56  ) برای این گیت میله ای در نطر گرفته شده است که در صورت نیاز این ضریب مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا تا مقدار ( IP66 ) قابل افزایش است .

مدار فرمان پیش فرض سری گیت امنیتی بصورت آنالوگ پیشبینی شده که فرامین ورودی و خروجی را بصورت فرامین لحظه ای دریافت و ارسال میدارد ولیکن این امکان وجود دارد برای اتصال به شبکه های کنترل تردد از مدار فرمان دیجیتال با کانکتور های ( RS232  ,   RS485  ,  TCP/IP  ) بهره جست .

حالت استاندارد این گیت نفر برای تردد دو جهت با فشار بدن میباشد به این صورت که پس از تشخیص حرکت قفل بازو ها آزاد شده و با حرکت فرد بازو ها برای یک تردد حرکت میکنند و مجدد قفل میشود .

گیت امنیتی تمام قد در حالت انتخابی به موتور الکتریکی نیز تجهیز میشود که پس از دریافت فرمان از سوی تجهیزات کنترل تردد موتور ،ستون میله ای مرکزی را برای یک سیکل کاری 90 درجه یا 120 درجه برای عبور یک نفر به حرکت در خواهد آورد .

جهت ایجاد گزارش در کاربری های مونیتورینگ گیت نفر تمام قد پس از هر مرحله حرکت یک سیگنال ایجاد میکند که برای برنامه نویسی در خانه های هوشمند و یا کنترل تردد بسیار پر اهمیت میباشد .

در شرایط اضطراری ستون میله ای مرکزی بطور خلاص حول محور خود حرکت خواهد کرد و مانعی در تردد نخواهد بود ولیکن در محیط هایی که حجم تردد بالا میباشد برای شرایط خطر و خروج سریع از درب های جانبی میتوان بهره برد .

گیت میله ای در کاربری دستی و بدون استفاده از موتور الکتریکی در حدود 60 تردد را در دقیقه بطور تئوری پاسخگو میباشد که در شرایط عملیاتی این عدد 18 تردد در دقیقه میباشد .

گیت میله ای در کاربری اتوماتیک با استفاده از موتور الکتریکی در حدود 48 تردد را در دقیقه بطور تئوری پاسخگو میباشد که در شرایط عملیاتی این عدد 15 تردد در دقیقه میباشد .

تنوع گیت امنیتی تمام قد

این گیت میله ای در شش مدل طراحی شده است

  • گیت میله ای تک جهته و دو جهته کلاسیک :

سری گیت امنیتی BTX300 یک سازه ایستا در دو مدل تک جهته و دو جهته که در طرح سه پره و چهار پره .

  • گیت میله ای تک و دو جهته مطابق استاندارد اروپا :

سری گیت امنیتی BTX400 یک سازه ایستا در دو مدل تک جهته و دو جهته که در طرح سه پره و چهار پره مدابق با استاندارد اروپا .

  • گیت میله ای سه پره :

سری گیت امنیتی BTX300-N1 محصولی با قابلیت ها بروز شده با طراحی نوین

  • گیت میله ای تک جهته مدرن  :

سری گیت امنیتی BTX400-N1 در مدل های سه و چهار پره با طراحی نوین و مدار کنترل دیجیتال

  • گیت میله ای تک جهته مدرن  :

سری گیت امنیتی BX312 محصولی ارتقاع یافته در مدل سه پره و برنه منحنی

  • گیت میله ای تک جهته مدرن  :

سری گیت ایمنی BX402 برای نصب در محیز های داخلی و خارجی با قابلیت های متنوع و مجهز به مدار فرمان دیجیتال

نوع کاربری ، شرایط ظاهری و ابعاد این گیت امنیتی نصب آن را معمولا در بیرون از مجموعه ها مقدور ساخته ولیکن در بسیاری از پروژه امنیتی از این نوع گیت میله ای در بخش های حساس داخلی و ورودی بخش ها نصب شده است .

گیت های میله ای تمام قد در دو نوع سه پره و یا چهار پره تولید میشوند این به آن معنی است که در مدل سه پره ستون میله ای از بازو هایی با زاویه 120 درجه نسبت به هم ایجاد شده و در چهار پره زاویه میله های روی ستون دوار 90 درجه میباشند .

در کیت میله ای سه پره امکان تردد از یک سمت فقط مقدور میباشد ولیگن در گیت بازویی سه پره تردد از دو جهت امکان پذیر میباشد .

در محیط هایی که از فضای زیادی برای نصب گیت امنیتی تمام قد برخوردار میباشد پیشنهاد میگردد با تفکیک مسیر ورود و خروج از گیت میله ای سه پره استفاده شود .

گیت تمام قد میله ای برای ادارات و سازمان های دولتی حساس ، ورزشگاه ها ، کارخانجات تولید صنایع خاص ، پتروشیمی ها ، مراگز نظامی ، کنسول گری و سفارت ها  و … مناسب میباشد .

استاندارد ها
گیت تمام قد البرز صنعتگیت نفر امنیتی البرز صنعتگیت امنیتی البرز صنعت
اطلاعات بیشتر

ویژگی های گیت بازویی

  • مجهز به قفل ایمنی مکانیکی و هیدرولیکی !
  • مجهز به مدار آنالوگ با قابلیت اتصال به انواع تجهیزات کنترل تردد !
  • مجهز به رابط دیجیتال برای اتصال به تجهیزات اعلام حریق و یا اعلام نفوذ !
  • مقاومت بالا در برابر ازدحام و فشار کاری از نظر حجم تردد در ساعات پیک تردد !
  • قابلیت اتصال به باطری پشتیبان جهت عملکرد در زمان قطع برق در بازه زمانی بلند مدت !
  • این گیت بازویی و یا گیت امنیتی مقاومت بالایی در برابر تخریب و آسیب های محیطی دارد  !
  • بدنه استیل ضد خش به همراه چراغ و علائم تردد و هشدار داخلی جهت اعلام تردد غیر مجاز !
  • مجهز به سیستم روشنایی اتوماتیک و مستقل برای نمایش مسیر تردد در کلیه ساعات شبانه روز !
  • کلیه خدمات نگهداری و پشتیبانی و گارانتی این گیت امنیتی در ایران توسط شعب و نمایندگی های البرز صنعت صورت می گیرد !


سایز ها