خرید درب اتوماتیک: قیمت در اتوماتیک شیشه ای، پارکینگ، مغازه 1403

درب اتوماتیک به نوعی از درب پیشرفته گفته می‌شود که بدون نیاز به نیروی دست و با استفاده از سنسورهای چشمی، به طور خودکار بازوبسته شود. این نوع درب در مدل‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می‌شود.

خرید درب اتوماتیک
قیمت درب اتوماتیک

تصور کنید جیبتان پر پول است و پس از یک خرید مفصل آماده می‌شوید که سوپرمارکت را ترک کنید. دستانتان پر از کیسه‌های خرید است. به درب که میرسید چگونه می‌خواهید آن را با دستان پر باز کنید؟ تا می‌خواهید که چند کیسه را روی زمین بچینید، درب جلویتان باز می‌شود. آیا روحی در این نزدیکی ایستاده است که درب را برای افرادی که بیرون می‌روند، باز می‌کند؟ خیر! جواب سوال علم و فناوری خالص است.

این نوع درب‌ها به درب‌های اتوماتیک معروف هستند. با کمک فناوری باز و بسته می شوند نه جادو. اگر مشتاقید که بیشتر در مورد این درها بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم به معرفی کامل در اتوماتیک و انواع آن بپردازیم و با ویژگی‌های این نوع درها بیشتر آشنا شویم. برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

0:00/0:00
درب اتوماتیک

درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک به نوعی از درب پیشرفته گفته می‌شود که معمولاً با نزدیک شدن شخص به طور خودکار باز می‌شود. این نوع درب برای باز و بسته شدن، به نیروی دست نیاز ندارد و از طریق موتور الکترونیکی و برد الکتریکی، عمل می‌کند. برای مثال افرادی که دارای ناتوانی جسمی هستند و همچنین کودکان و سالمندان، می‌توانند به راحتی درب های اتوماتیک را باز و بسته کنند.

درب اتوماتیک ریلی چیست؟

درب اتوماتیک ریلی یا در اتوماتیک کشویی همانطور که از نام آن پیداست نوعی درب برای پارکینگ‌ها یا کارخانجات است که به صورت کشویی و روی ریل حرکت می‌کند. درب‌های اتوماتیک ریلی ایمن‌تر و کارآمدتر از درب های کرکره‌ای هستند.

درب اتوماتیک برقی چیست؟

درب اتوماتیک برقی به وسیله چرخ دنده و گیربکس کار می‌کند. در این نوع درب با استفاده از یک موتور برق کوچک می‌توان امکان باز و بسته کردن درب را فراهم کرد.

تاریخچه ی درب اتوماتیک

در سال 1954، در طول دوران پس از جنگ جهانی دوم، دو آمریکایی به نام‌های دی هورتون و لو هیویت اولین درب‌های خودکار را اختراع کردند که توسط محرک‌های تشکی کار می‌کردند. محرک‌های تشکی از یک سیستم الکترونیکی مخفی در داخل تشک درب استفاده می‌کنند. وقتی کسی روی تشک می‌ایستد، درب به طور خودکار باز می‌شود.

در اتوماتیک چه تفاوتی با در هوشمند دارد؟

  1. مهمترین تفاوت درب اتوماتیک و هوشمند، در تکنولوژی سیستم کنترل درب هوشمند است. وجود سیستم کنترل درب باعث مدیریت ورود و خروج افراد و خودروهای مشخص به یک مکان شده و امنیت بالای مکان مورد نظر را فراهم می‌کند. از این رو در اتوماتیک به علت فاقد این نوع سیستم، از امنیت پایین‌تری برخوردار است.
  2. دومین تفاوت درب اتوماتیک و درب هوشمند، در کنترل باز و بسته کردن درب است. درب اتوماتیک را می‌توانید با استفاده از ریموت و کنترل، مدیریت و باز و بسته کنید. اما باز و بسته کردن درب هوشمند علاوه بر ریموت و کنترل، از طریق ابزارهای هوشمند دیگری چون تلفن همراه هوشمند، تبلت و… نیز امکان‌پذیر است. همچنین مدیریت درب‌های هوشمند با استفاده از دوربین‌های نصب شده نیز از راه دور انجام شده و مانع از باز شدن درب برای افراد مختلف خواهد شد.
  3. دیگر تفاوت درب اتوماتیک با درب هوشمند در عملکرد هر یک در زمان قطعی برق ساختمان است. در واقع در زمان قطعی برق، عملکرد در اتوماتیک مختل شده و از کار خواهد افتاد. اما درب هوشمند به دلیل ارتباط با دستگاه برق اضطراری ساختمان، مشکلی در عملکرد نخواهد داشت.

کاربرد درب اتوماتیک

در اتوماتیک در اماکنی مانند بانک‌ها، بیمارستان، مراکز تجاری، مراکز درمانی، هتل‌ها و … کاربرد دارد. این نوع درب برقی علاوه بر ظاهر زیبایی که به ساختمان می‌دهد، صرفه‌جویی در انرژی گرمایشی و سرمایشی را موجب می‌شود.

مزایای درب اتوماتیک

مزایای درب اتوماتیک

  1. جلوه زیبا

یکی از بهترین چیزها در مورد درب‌های اتوماتیک این است که در مجموعه‌ای از سبک‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌شوند. این ویژگی به مکان‌های مسکونی یا تجاری شما ظاهری زیبا و منحصربفرد می‌دهد. وقتی درب‌ اتومات را انتخاب می‌کنید، لازم نیست فرم را فدای عملکرد کنید. علاوه بر این، آن‌ها در مواد سخت، مستحکم و بادوام مانند آلومینیوم، فولاد، فایبرگلاس و الوار موجود هستند، که می‌توانند با هر سازه‌ای هماهنگ باشند.

  1. راحتی

درب های اتوماتیک برای انجام عملیات خود نیازی به نیروی انسانی ندارند. به این ترتیب دسترسی آسانتری را برای سالمندان، معلولان و خردسالان، فراهم می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها برای افرادی که بسته‌های سنگین، چمدان یا کودکان را حمل می‌کنند، مفید هستند.

  1. ایمنی و امنیت

زمانی که درب اتوماتیک به درستی نصب و به طور منظم بازرسی شود، محیطی امن و راحت را برای همه فراهم می‌کند. چنین چیزی به این معنی است که برای جلوگیری از ورود سارقان به محل زندگی شما نیازی به قفل یا سیستم‌های امنیتی اضافی ندارید. می‌توان با کمک یک کد از داخل ملک یا کنترل از راه دور از خارج به دروازه دسترسی داشت.

معایب درب اتوماتیک

  1. نصب و نگهداری

فرآیند نصب درب‌های اتوماتیک نیاز به تکنسین حرفه‌ای دارد تا از دقیق و کارآمد بودن درب اطمینان حاصل کند. آن‌ها همچنین برای تضمین عملکرد مناسب نیاز به نگهداری و معاینه منظم دارند که می‌تواند هزینه‌بر باشد. به این معنی که هزینه‌ها پس از نصب به پایان نمی‌رسند. در صورت نیاز به تعمیر، تعویض قطعات معمولاً هزینه زیادی دارد. گاهی اوقات به دلیل قطعی برق، گیت‌های برقی از کار می‌افتند و مجبور هستید که به طور فیزیکی درب را برای باز و بسته کردن تنظیم کنید یا با یک تکنسین تماس بگیرید تا آن را بررسی کند.

  1. قیمت گذاری

درب‌های اتوماتیک در مقایسه با همتایان دستی خود قطعاً قیمت بیشتری دارند. به دلیل وجود بسیاری از ویژگی‌های اتوماتیک، تهیه این نوع درب‌ها، می‌تواند گران باشد و نیازمند بودجه بالایی است.

  1. تمیز کردن

تمیز کردن درب‌های اتوماتیک دشوارتر است زیرا برای جلوگیری از زنگ‌زدگی باید قطعات داخلی مانند فنرها و پیچ‌ها را جلا داده و روغن‌کاری کنید. در مورد دروازه‌های فلزی، ممکن است برای جلوگیری از زنگ‌زدگی نیاز به رنگ‌آمیزی و نگهداری دوره‌ای داشته باشند. درب‌های اتوماتیک با قاب‌های چوبی می‌توانند در طول زمان پوسیده و نامناسب به نظر برسند.

کاتالوگ فارسی درب های اتوماتیک BFT

اشتراک‌گذاری:

فرق در اتوماتیک با در هوشمند

عملکرد ساده ی درب برقی ورودی ساختمان که قبل تر توضیح مختصری در رابطه با آن دادیم با گذشت زمان شاخ و برگ فراوانی گرفت و دائماً تنظیمات مختلف و پیچیده‌تری جهت ارتقا سطح کیفی، دقت، سرعت، امنیت و غیره به آن اضافه شد. امروزه  می‌توان گفت با یک سیستم کنترل تردد کاملاً هوشمند سروکار داریم. امکانات فراوانی که در اختیار مشتری می‌گذارد تقریبا تمامی دغدغه‌های مربوط به ورودی ها و خروجی ها را مرتفع می سازد این امر باعث شده است که به راستی نام در هوشمند یا درب هوشمند نام بسیار مناسبی برای این محصول ‌باشد.

انواع آپشن های در اتوماتیک

به شکل کلی مزیت‌های درب برقی به مراتب بیشتر از معایب آن است. دلیل برتری درب اتوماتیک نسبت به درب دستی آپشن‌هایی است که در این گونه درب‌ها قرار دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مرکز برنامه‌ریزی سیستم یا کلید کنترل درب

این قطعه سبب می‌شود که افراد بتوانند وضعیت کارکرد در اتوماتیک را تغییر دهند. این وضعیت‌ها بین ۳ الی ۷ حالت اصلی بر روی کلید کنترل، وجود دارد. کاربرد این نوع درب‌های اتوماتیک در فضاهای داخلی با ترافیک کم است تا نیازی به باتری بک آپ و قفل الکترومکانیکی نباشد، زیرا در این نوع درب‌ها، باطری بک‌آپ و قفل الکترونیکی وصل نمی‌شود.

حفظ دمای محیط با وضعیت نیمه باز درب اتوماتیک

عملکرد وضعیت نیمه باز مانند حالت اتوماتیک است. تنها تفاوت حالت نیمه باز با اتوماتیک، در میزان باز شدن لت متحرک است. این وضعیت در زمستان و برای حفظ گرمای داخل و در تابستان برای پیشگیری از هدر رفت انرژی سرمایشی به محیط خارج، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وضعیت تمام باز درب اتوماتیک

اشخاص برای باز ماندن کامل درب اتوماتیک از این وضعیت استفاده می‌کنند. این وضعیت زمانی مورد کاربرد قرار می‌گیرد که کاربر به گردش هوا در فضای داخلی نیاز داشته باشد.

وضعیت یک طرفه درب اتوماتیک

کاربرد این وضعیت در اماکنی است که افراد داخل آن محیط به راحتی خارج می‌شوند ولی برای ورود به داخل، باید افراد درخواست اجازه ورود گرفته یا از دستگاههای کنترل تردد، استفاده کنند. مانند بانک‌ها که در پایان ساعات کاری، افراد به راحتی از داخل شعبه خارج می‌شوند ولی افراد امکان ورود به داخل محیط را ندارند.

قابلیت قفل شدن درب اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک از قابلیت قفل شدن به روش‌های مختلفی برخوردار هستند. افراد به راحتی می‌توانند با چرخاندن یک کلید، ورودی خود را ایمن کنند. تنها راه ورود به داخل هم از طریق ریموت کنترل است یا باید وضعیت کلید کنترل را از حالت قفل خارج کرد.

ویژگی قفل موتور درب اتوماتیک

با قفل موتور درب اتوماتیک، موتور در مدار باقی مانده و سبب وارد کردن فشار ضعیف به لت‌های متحرک می‌شود‌ و درب را بسته نگه می‌دارد. در این زمان، اگر شخصی قصد ورود بی‌اجازه را داشته باشد، به دلیل اینکه موتور با فشار لت‌ها حرکت می‌کند، الکتروموتور درب را می‌بندد.

انواع درب اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک به سه نوع عمده تقسیم می‌شوند: تاب دار، کشویی و تاشو. البته هریک از این سه دسته‌بندی کلی از درب اتومات اشکال مختلفی دارند که در ادامه به بررسی بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت. در این بخش اطلاعاتی درباره هر کدام از این درب‌ها را ارائه نماییم:

درب اتوماتیک شیشه ای

این نوع درب اتومات به مراتب گران‌تر از سایر درب‌های اتوماتیک است و ازین رو باید در نگهداری آن، توجه بیشتر داشت. برای جلوگیری از داغ شدن موتور در فصول گرم سال و مناطق گرم مانند جنوب کشور، لازم است که داخل محل قرارگیری موتور، سیستم‌های تهویه و خنک‌کننده نصب شوند. با این کار دمای موتور و تجهیزات مربوط به آن، پایین نگه داشته می‌شود.

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب درب‌های اتوماتیک ابعاد و سایز آن است. ابعاد این درب‌ها بسته به فضای موجود در عرض و ارتفاع‌های مختلف برش می‌خورند. مزیت این نوع درب‌های اتوماتیک این است که با هر قالب سفارشی سازگارند.

اگر ابعاد درب اتوماتیک شیشه‌ای با محل شما مطابقت نداشته باشد باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند و عملکرد نادرست درب خواهد شد و طول عمر آن را بشدت کاهش می‌دهد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب‌های اتوماتیک قابل تطبیق و استفاده در هر مکانی هستند. به گونه‌ای که برای فضاها و اماکن متفاوت نوع خاصی از درب اتومات شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی انواع درب‌های اتوماتیک می‌پردازیم و امکان استفاده از آن‌ها در موقعیت‌ها و شرایط گوناگون را بررسی می‌کنیم.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی و اسلایدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی متداول‌ترین نوع در اتوماتیک به شمار می‌رود. این درب‌ها که به نام درب اتوماتیک خطی هم معروف هستند، عملکردی ساده‌ دارند و بر روی یک خط مستقیم به جلو و عقب می‌روند. کارکرد آن‌ها به این شکل است که یک لت به طور ثابت در کنار ورودی قرار می‌گیرد، یک لت متحرک هم درست در لبه آن وجود دارد. با تشخیص فرمان حرکت بخش متحرک بر روی بخش ثابت جمع و ورودی باز می‌شود. این نوع درب برای استفاده در بیمارستان‌ها، بانک‌ها و ادارات مناسب است.

ابعاد درب اتوماتیک کشویی

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای به صورت استاندارد و سفارشی وجود دارد. معمولا برای درب‌های ورودی در اماکنی نظیر هتل‌ها و مراکز تجاری از ابعاد سفارشی استفاده می‌کنند. محاسبه‌ ابعاد در اتوماتیک شیشه ای به عهده کارشناسان فروش در محل نصب پروژه است که با وسایل و ابزار دقیق مهندسی این کار را انجام و بعد از اندازه‌گیری‌ بهترین پیشنهاد را به کافرما ارائه می‌دهند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

این درب مانند درب اتومات کشویی عمل می‌کند با این تفاوت که لت‌ها بیشتر به روی هم جمع می‌شوند و در نتیجه فضای بیشتری برای تردد وجود خواهد داشت. به همین خاطر استفاده از این نوع درب برای مکان‌هایی پیشنهاد می‌شود که فضای کمی در دسترس است. شما می‌توانید از آن برای هتل‌ها، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… استفاده کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای ریولوینگ گردان و چرخان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان همانند درب‌های گردان قدیمی کار می‌‌کنند، با این تفاوت که نیازی به استفاده از نیروی دست برای هل دادن و باز کردن درب نیست. نوع اتوماتیک این درب به جای نیروی انسانی از یک موتور کوچک درون اپراتور استفاده می‌کند. با تشخیص وزن یا حرکت توسط سنسور دستگاه، لت‌های درب که به صورت پره‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند شروع به حرکت می‌کنند تا امکان تردد فراهم شود.

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی ، نیم گرد و درب قوسی

درب شیشه ای منحنی یا قوسی با فرم بسیار خاصی که دارند برای نمایش معماری ویژه در یک ساختمان، پرکاربرد هستند. می‌توانید آن را به شکل دایره کامل (یا استوانه‌ای) یا یک نیم دایره به کار ببرید.

درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی یا درب فولدینگ

درب شیشه ای آکاردئونی یا درب فولدینگ، کارکردی درست مشابه با درب اتوبوس‌های قدیمی دارد که از طول تا شده و به روی خود جمع می‌شود. با این حساب دیگر نیازی به قرار دادن لت ثابت وجود ندارد؛ در نتیجه تقریباً می‌توانید از همه فضای ورودی استفاده کنید. در راهرو‌ها و فضاهایی که عرض کمی دارند بهترین انتخاب درب تاشو است تا شرایط عبور و مرور به سادگی ممکن شود. همچنین در خروجی‌های اضطراری که به سیستم اعلام حریق متصل هستند، می‌توان از درب تاشو استفاده کرد تا حداکثر فضا برای رفت و آمد مهیا باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه

این نوع درب بهترین انتخاب برای ورودی‌هایی است که در کنج فروشگاه قرار دارند و فضای کمی برای عبو و مرور وجود دارد. باز شدن ورودی از گوشه دیوار صورت می‌گیرد و استفاده از آن در شرایطی که با محدودیت زیادی برای اندازه ورودی مواجه هستید، بسیار مناسب است. این نوع درب مانند دو درب اتوماتیک کشویی عمل می‌کند؛ نه به صورت موازی و مماس بر هم، بلکه با زاویه در کنار یکدیگر قرار دارند. درب اتوماتیک شیشه ای همچنین ظاهر چشمگیر و زیبایی برای محیط ایجاد می‌کنند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب‌های شیشه‌ای به نوع شیشه، فریم‌ها، موتور الکتریکی و … بستگی دارد. برای مثال استفاده از شیشه‌های سکوریت، دوجداره یا لمینت می‌تواند قیمت درب شیشه‌ای را افزایش دهد. همچنین کیفیت موتور و جک‌های الکتریکی نیز در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای می توانید با 02144053033 تماس بگیرید.

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ

به این نوع درب، درب‌های حفاظتی نیز گفته می‌شود. درب اتوماتیک پارکینگ برای کنترل تردد مکان‌های عمومی و حفاظت از فضاها و محیط‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزایای در اتوماتیک پارکینگ، باز و بسته شدن از طریق ریموت است که به دخالت دست نیازی نداشته و باز و بسته کردن درب‌های سنگین را سهولت می‌بخشد.

تنظیم درب اتوماتیک پارکینگ

برای تنظیم سنسور درب اتوماتیک پارکینگ، اول درب آن را باز کنید و سپس با تنظیم دکمه‌ی پتانسیومتر یا ولوم در طرفین قطعه‌ی برد، سنسور را بر روی حد متوسط قرار داده و با شدت دادن به آن، حساسیت چشمی و سرعت باز و بسته شدن درب را تنظیم کنید.

تنظیم سرعت درب‌های اتوماتیک، بسته به نوع و مدل درب و همچنین نوع و مکان کاربردی استفاده از آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. این عمل توسط متخصصین ماهر در زمینه‌ی نصب، بدون هیچ‌گونه اختلالی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

در اتوماتیک پارکینگ در سه نوع اصلی تولید و عرضه می‌شود که به معرفی هریک خواهیم پرداخت.

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی

این نوع درب به شکل پنل‌های بزرگ و یا یک تکه است. هنگام باز شدن، تمام صفحات به زیر سقف رفته و به طور مجدد، درب سکشنال به پایین حرکت کرده و فضای عبور را مسدود می‌سازد.

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

بیشترین کاربرد این نوع درب در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی است. درب پارکینگ ریلی از یک چرخ دنده قدرتمند تشکیل شده که هنگام گردش، با دنده شانه‌ای برخورد می‌کند و سبب باز و بسته شدن درب می‌شود.

درب اتوماتیک پارکینگ بازویی

درب بازویی از رایج‌ترین انواع درب اتوماتیک پارکینگ است. این نوع درب در دو نوع تک لنگه و دو لنگه تولید می‌شود. زیرا هنگام باز و بسته شدن، فضای زیادی را اشغال می‌کند. درب پارکینگ بازویی یک لنگه، ۹۰ درجه باز می‌شود و در پارکینگ‌هایی که از یک طرف دارای فضای بیشتری هستند، کاربرد مناسبی دارد. درب پارکینگ بازویی دو لنگه، برای باز شدن هر دو لنگه فضای به مراتب بیشتری می‌گیرد.

کاتالوگ فارسی جک BFT مدل EOS

اشتراک‌گذاری:

جک درب اتوماتیک پارکینگ چیست؟

جک پارکینگ ابزار کنترل از راه دور درب است و به طور کلی باز و بسته شدن درب ورودی حیاط، درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را کاملاً اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام می‌دهد.

جک درب پارکینگ هیدرولیکی

این نوع جک برای درب‌های سنگین مکان‌های شلوغ مانند پارکینگ‌ عمومی و ادارات مناسب است. برای امنیت بیشتر اتصال درها و لولا‌های هیدرولیک از قفل برقی استفاده می‌شود. این نوع درها به دلیل کارکردن با فشار هوا و روغن به سرویس و نگهداری کمتری نیاز دارند.

جک درب پارکینگ الکترومکانیکی

از این جک‌ها برای درب‌های سبک، مانند درب ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود که تردد کمتری از مکان‌های عمومی دارند. اپراتورهای این جک‌ها کمترین قیمت را نسبت به جک‌های هیدرولیک دارند و با عمر مفید بین 8 تا 10 سال، بسیار پرطرفدار‌تر هستند.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

برای تعیین قیمت درب اتوماتیک پارکینگ ابتدا باید نوع آن را مشخص کنیم. هر کدام از مدل‌های درب پارکینگ با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که دارند، دارای قیمت متفاوتی هستند.

خرید درب اتوماتیک پارکینگ

جهت اطلاع از قیمت روز درب اتوماتیک پارکینگ می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 با کارشناسان ما در شرکت البرز صنعت تماس بگیرید.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ
درب اتوماتیک خانه

درب اتوماتیک خانه

بسته به ساختار و شرایط محیطی می‌توان هریک از انواع درب‌های اتوماتیک قید شده را در خانه استفاده کرد. با این حال درب کشویی یا تاشو بیشترین طرفدار را در اماکن مسکونی دارد. در واقع انتخاب نوع درب به عهده مالک ساختمان و ساکنین آن است و تمام انواع درب‌ها را می‌توان در ساختمان‌های مصنوعی نصب کرد.

قیمت درب اتوماتیک خانه

همان‌طور که گفتیم، هر کدام از درب‌های اتوماتیک دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و با توجه به نیاز و قیمت، می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

خرید درب اتوماتیک خانه

جهت اطلاع از قیمت روز درب اتوماتیک خانه می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 با کارشناسان ما در شرکت البرز صنعت تماس بگیرید.

درب اتوماتیک ایرانی

درب‌ اتوماتیک ایرانی و خارجی از نظر عملکرد بسیار شبیه به یکدیگر هستند. نحوه ساخت و موادی که در ساخت درب‌های اتوماتیک ایرانی به کار برده می‌شود، باعث شده تا نسبت به درب‌های خارجی از قیمت مناسب‌تری برخوردار باشند. برای ساختمان‌هایی که رفت و آمد کمی دارند، درب‌های برقی ایرانی پاسخگو خواهند بود.جهت تماس با کارشناسان البرز صنعت می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 اقدام نمایید.

قیمت درب اتوماتیک ایرانی

درب‌هایی که با برند ایرانی عرضه می‌شوند معمولا در مقایسه با برندهای خارجی دارای قیمت پایین‌تری هستند. البته باید نسبت به کیفیت این درب‌ها نیز حساسیت بیشتری داشته باشید. اگر برندهای معتبر در این حوزه را نمی‌شناسید، بهتر است از مشاوره متخصصین امر کمک بگیرید.

خرید درب اتوماتیک ایرانی

برای خرید انواع درب برقی ایرانی می‌توانید از طریق شرکت‌های مربوطه اقدام نمایید. شرکت البرز صنعت نیز مفتخر است که با برندهای معتبر بین‌المللی همکاری می‌کند و به عنوان نماینده انحصاری آنها در داخل کشور شناخته می‌شود. توصیه ما به شما این است که حتما قبل از تصمیم‌گیری نهایی، با افراد خبره و متخصص در این حوزه مشاوره داشته باشید. برای این منظور می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک مغازه

معمولا برای مغازه‌ها از کرکره اتوماتیک استفاده می‌شود. در فروشگاه و مغازه‌ها معمولاً بسته به میزان فضای محیط می‌توان از درب اتوماتیک کرکره ای، درب اتوماتیک شیشه ای کشویی، تلسکوپی یا مثلثی استفاده کرد.

قیمت درب اتوماتیک مغازه

معمولا قیمت کرکره اتوماتیک در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک تا حدی پایین‌تر است. البته با توجه به جنس تیغه‌های به کار رفته و همچنین نوع جک الکتریکی که برای باز و بسته شدن درب مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت تمام شده درب نیز متفاوت خواهد بود.

خرید درب اتوماتیک مغازه

توصیه ما به شما این است که حتما قبل از تصمیم‌گیری نهایی، با افراد خبره و متخصص در این حوزه مشاوره داشته باشید. برای این منظور می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک کرکره ای یا کرکره برقی

درب اتوماتیک کرکره ای یا کرکره برقی

کرکره برقی یک نوع درب اتوماتیک پرکاربرد و ایمن است که از آن به طور معمول در رول کردن پنجره، درب‌های ورودی ساختمان، درب مغازه‌ها، پارکینگ‌ها، فروشگاه‌ها و… استفاده می‌شود. این نوع درب بر اساس جنس تیغه، وزن تیغه، رنگ، لیبل و یا برچسب زده شده روی تیغه‌ها و موتور مورد استفاده، در دسته‌های متنوع و مختلفی قرار می‌گیرند.

انواع درب اتوماتیک کرکره برقی

از جمله نکات حائز اهمیت در رابطه با کرکره‌ برقی سهولت استفاده از آن‌ها و همچنین محافظت و ممانعت از ورود سارقین است. از این محصولات مدرن و ایمن به دلیل ظاهر خاص و تنوع زیادی که دارند، در اماکن عمومی مختلف استفاده می‌شود. درب اتوماتیک کرکره ای به دسته‌بندی‌های زیر تقسیم می‌شود.

درب کرکره برقی با تیغه آلومینیومی

کرکره برقی با تیغه آلومینیومی از پرطرفدارترین نوع این کرکره است. این کرکره ها در سایزها و قطر‌های مختلفی ساخته می‌شوند و مزیتشان نسبت به نوع آهنی وزن کمتر و سهولت بیشتر در حرکت است. آلومینیوم همچنین در برابر هوا و رطوبت مقاومت بیشتری دارد و زنگ نمی‌زند.

درب کرکره برقی با تیغه گالوانیزه

کرکره گالوانیزه تیغه‌هایی از جنس آلومینیوم دارد. تفاوت این کرکره‌ها با کرکره‌های آلومینیومی این است که درون کرکره گالوانیزه فوم پلی اورتان تزریق می‌شود. این فوم به انعطاف کرکره و عایق صدا و حرارت بودنش کمک می‌کند.

درب کرکره برقی رول گیتور

کرکره رول گیتر یا کرکره امنیتی یکی از مدرن‌ترین انواع کرکره برقی است که به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و برش، از تقاضای زیادی برخوردار است. این کرکره‌ها شباهت زیادی به کرکره پلی‌کربنات دارند و تنها تفاوت آن‌ها در جنس و نوع میله‌هایی است که در بین تیغه ها به کار می‌رود.

قیمت درب اتوماتیک کرکره ای

کرکره اتوماتیک انواع مختلفی دارد که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد. هر کدام از این درب‌ها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و طبیعتا قیمت آنها نیز متفاوت است. ابعاد درب و جنس تیغه‌های آن از جمله مهمترین موارد تاثیرگذار روی قیمت کرکره اتوماتیک هستند.

خرید درب اتوماتیک کرکره ای

برای این منظور می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک بیمارستانی یا درب هرماتیک
خرید درب اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک بیمارستانی یا درب هرماتیک

یکی از کاربردهای عمده درب‌های اتوماتیک در بیمارستان‌ها است. درب هرماتیک بیمارستانی، درب‌هایی مجهز به سیستم منع انتقال دما و هوای محیط هستند که در زمان بسته شدن درب، به اصطلاح مهر و موم شده و از انتقال ذرات هوا جلوگیری می‌کنند.

قیمت درب اتوماتیک بیمارستانی

همان‌طور که گفتیم درب‌های بیمارستانی اتوماتیک دارای انواع مختلفی هستند. قیمت هر کدام از این درب‌ها با توجه به اندازه آنها متفاوت خواهد بود. همچنین تعداد لنگه‌های ثابت و متحرک نیز می‌تواند روی قیمت تاثیرگذار باشد.

خرید درب اتوماتیک بیمارستانی

برای این منظور می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک لولایی

درب‌های لولایی، همان‌طور که از نام آنها مشخص است، با استفاده از لولاها، به داخل یا بیرون باز و بسته می‌شوند. درب اتوماتیک لولایی یک درب شیشه ای لولایی است که به دلیل وجود اپراتور، موتور و سنسورهای چشمی، به جای باز وبسته شدن با دست، با کمک سنسورها به صورت اتوماتیک حول محور لولا باز وبسته می‌شود.

قیمت درب اتوماتیک لولایی

اولین فاکتور مهم در تعیین قیمت درب‌های لولایی جنس آنهاست. عامل مهم دیگر، نوع جک الکتریکی است که برای باز و بسته شدن لنگه‌های درب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید درب اتوماتیک لولایی

برای این منظور می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 با ما تماس بگیرید.

انواع درب اتوماتیک بدون قاب

انواع درب اتوماتیک بدون قاب

در اتوماتیک بدون قاب توسط یک صفحه شیشه‌ای ضخیم، معمولاً بین 1/2 اینچ و 3/4 اینچ، ساخته و به چهار نوع اصلی تقسیم می‌شوند که به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

درب اتوماتیک دو جداره

درب‌های شیشه‌ای دو جداره مقاومت خوبی در برابر تغییرات دمایی و ضربه از خود نشان می‌دهند و در صورت شکسته شدن به تکه‌های ریزی تبدیل می‌شوند که خطر کمی دارند و معولاً آسیبی وارد نمی‌کنند.

درب برقی سه جداره

درب‌ شیشه‌ای سه جداره نسبت به نوع دو جداره مقاوم‌تر و البته گرانتر است. شیشه‌های این درب از سه لایه مجزا تشکیل می‌شود. در بین آن‌ها یک گاز مخصوص وجود دارد که درب را به عایق خوبی در برابر صدا و حرارت تبدیل می‌کند.

درب اتومات فریم لس کشویی

درب‌های فریم لس کشویی همانند درب‌های برقی اسلایدینگ که دارای فریم دور هستند، عمل می‌کنند و تنها تفاوت آن‌ها به قاب دورشان مربوط است. بسیار روان حرکت می‌کنند و برای محیط‌هایی که با کمبود فضا مواجهند، گزینه مناسبتری به شمار می‌روند.

درب اتومات بدون قاب لولایی

درب بدون قاب لولایی عملکردی مشابه با درب برقی لولایی فریم‌دار دارد. درب‌های لولایی بدون قاب فضای کمتری را اشغال می‌کنند از این رو برای فضاهای محدود، مناسبترند.

قیمت درب اتوماتیک بدون قاب

درب‎‌های اتوماتیک بسته به نوع کارکرد دارای قیمت متفاوت هستند. برای اطلاع از قیمت دقیق با مشاوران البرز صنعت تماس بگیرید.

خرید درب اتوماتیک بدون قاب

برای این منظور می‌توانید از طریق شماره تلفن 44053033-021 با ما تماس بگیرید.

جدول قیمت درب اتوماتیک

جدول قیمت درب اتوماتیک

با توجه به دلایل متعددی که در همین مقاله هم به آنها اشاره کردیم، امکان ارائه قیمت دقیق برای انواع درب‌های اتوماتیک وجود ندارد. بنابراین در جدول زیر به قیمت درب‌ها اشاره‌ای نشده است، اما شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما، از قیمت دقیق و به‌روز درب مورد نظر خودتان مطلع شوید.

نوع درب اتوماتیک

توضیحات

قیمت

درب شیشه‌ای کشویی یا اسلایدینگ

تماس بگیرید

درب شیشه‌ای تلسکوپی

تماس بگیرید

درب شیشه‌ای ریولوینگ چرخان

تماس بگیرید

درب شیشه‌ای منحنی یا قوسی

تماس بگیرید

درب شیشه‌‌ای اتوبوسی یا فولدینگ

تماس بگیرید

درب شیشه‌ای فروشگاه

تماس بگیرید

درب پارکینگ زیر سقفی

تماس بگیرید

درب پارکینگ ریلی

تماس بگیرید

درب پارکینگ بازویی

تماس بگیرید

کرکره برقی با تیغه آلومینیومی

تماس بگیرید

کرکره برقی با تیغه گالوانیزه

تماس بگیرید

کرکره برقی رول گیتور

تماس بگیرید

درب اتوماتیک بیمارستانی

تماس بگیرید

درب اتوماتیک فریم لس

تماس بگیرید

بهترین برند درب اتوماتیک کدام است؟

در برندهای مختلف، از مواد اولیه متفاوتی استفاده می‌شود. بهترین برند در اتوماتیک را می‌توان از روی متریال آن تشخیص داد. متریال به کار رفته در ساخت درب، روی نوع تکنولوژی درب‌های اتوماتیک تاثیر می‌گذارد.

درب برقی تاشو چیست؟

درب برقی تاشو مانند درب لولایی است، با این تفاوت که هر طرف درب تاشو به دو قسمت تقسیم شده‌اند و یک لولا از وسط دو قسمت درب تاشو را به هم وصل کرده است.

درب برقی ریلی چیست؟

درب برقی ریلی همانطور که از نامش پیداست نوعی درب برای پارکینگ‌ها و کارگاه‌ها است که به صورت کشویی و روی ریل حرکت می‌کند. مکانیزم کار این نوع درب به صورت کششی و از طریق یک دنده قدرتمند روی دنده شانه‌ای است. سیستم اتوماسیون درب با استفاده از انتقال قدرت گیربکس در دو مدل دنده شانه‌ای و زنجیری ارائه می‌شود.

معروفترین شرکت های درب اتوماتیک کدامند؟

در حال حاضر کمپانی FACE ایتالیا، از بهترین شرکت‌های تولید کننده انواع در اتوماتیک است و در این زمینه تخصص و تجربه بالایی دارد.

جزئیات درب اتوماتیک

اپراتور درب اتوماتیک از دوبخش اصلی سیستم الکترونیکی و سیستم مکانیکی تشکیل شده است.

اجزای تشکیل دهنده سیستم الکترونیکی درب اتوماتیک

اجزای تشکیل دهنده سیستم الکترونیکی در اتوماتیک عبارتند از: برد یا کنترل باکس، الکترو موتور، کلید کنترل یا کلید تعیین وضعیت کارکرد سیستم، ریموت و رسیور، سنسورها یا چشمی‌ها و پاور ساپلای یا منبع تغذیه.

اجزای تشکیل دهنده بخش مکانیکی درب اتوماتیک

اجزای تشکیل دهنده سیستم مکانیکی درب اتوماتیک عبارتند از: ریل اصلی سیستم، کاور دستگاه، سطح مقطع قابل تعویض، هنگرهای اپراتور، تسمه، تسمه گیر، هرزگرد، استپر، بغل کاوری، سیم جمع کن و کاور گیر.

کلید خلاص کن درب اتوماتیک چیست؟

برای درب‌ اتومات در زمان قطع جریان برق علاوه بر سیستم برق اضطراری (که باز و بسته کردن آن را به‌صورت تمام اتوماتیک انجام می‌دهد)، حالت دیگری هم تعریف‌شده است به نام کلید خلاص کن.

کلید خلاص کن درب اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

کلید خلاص کن عمل خلاص کردن درب اتوماتیک و باز و بسته شدن درب به شکل دستی را امکانپذیر می‌سازد. در چنین حالتی با خلاص کردن محور گیربکس می‌توان درب را باز و بسته کرد.

سنسور چشمی درب اتوماتیک چیست؟

از سنسور چشمی یا فتوسل برای جلوگیری از برخورد با موانع در هنگام باز و بسته شدن درب استفاده می‌شود. در واقع این سنسور خطرات احتمالی را کاهش و امنیت را هنگام باز و بسته شدن درب افزایش می‌دهد. چشمی‌ها باید در ارتفاع 15 تا 30 سانتی‌متری از سطح زمین نصب شوند.

انواع سنسور چشمی برای در اتوماتیک

هنگام نصب سنسور چشمی می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود و بسته به نوع درب از بین انواع مختلف آن، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

سنسور مادون قرمز اکتیو درب اتوماتیک

این سنسورها توانایی تشخیص اجسام در سطح وسیعی را دارند و روی فاصله‌های مرکزی نور لنز‌های گیرنده و فرستنده قرار می‌گیرند. نحوه کار این سنسورها به این صورت است که با نزدیک شدن افراد یا اشیا به سمت درب، پرتو نور مادون قرمز شکسته شده و همین امر باعث باز شدن درب اتوماتیک می‌شود. این سنسورها از نوع استاتیک هستند.

سنسور مادون قرمز پسیو درب اتوماتیک

سنسور مادون قرمز پسیو تقریبا مشابه به مدل سنسور مادون قرمز اکتیو است با این تفاوت که در سنسور مادون قرمز پسیو، یک سیستم حرارتی، جهت باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک به کار می‌رود. سنسور مادون قرمز پسیو تصویری از حرکت اجسام به سمت درب را با انجام یک سری تنظیمات به خاطر می‌سپارد و هنگامی که در تصویر ایجاد شده تغییر انجام شود، این سنسورها فرمان باز یا بسته شدن درب را صادر می‌کنند.

سنسور مایکروویو درب اتوماتیک

در این نوع سنسورها امواج الکترومغناطیسی با طول موج بیش از یک گیگاهرتز ارسال می‌شود و فرکانس برگشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که فرکانس ارسالی با فرکانس دریافتی تفاوتی نداشته باشد، درب همچنان بسته خواهد ماند. در صورت قرار گرفتن اشخاص یا هر شئ جنبنده‌ای در ناحیه تحت پوشش امواج ارسالی، فرکانس دریافتی متفاوت شده و همین اختلاف فرکانس باعث می‌شود تا سوئیچ، دستور باز شدن درب اتوماتیک را صادر کند.

نحوه تنظیم چشمی درب اتوماتیک چگونه است؟

هنگام نصب چشمی ها دقت کنید که چشمی‌ها دقیقاً رو به یکدیگر باشند. برای این کار می‌توانید از خط تراز استفاده کنید. وقتی آن را باز می‌کنید، خواهید دید که از یک طرف دو سیم به مدار متصل است و فقط 24 ولت مثبت و یک ولت منفی دارند که باید با احتیاط در چشمی قرار گیرند. از طرف دیگر 4 سیم به برد وصل می‌شود که یکی منفی و دیگری مثبت است و باید مثل قبل وصل شود. دو سیم باقیمانده نیاز به شماره‌گیری خاصی ندارند و می‌توانند به هر دو ورودی رله متصل شوند.

برد درب اتوماتیک چیست

برد درب اتوماتیک چیست؟

برد در واقع مرکز فرمان یا کنترل باکس درب اتوماتیک به شمار می‌رود. این قطعه تمامی پردازش‌های مربوط به فعالیت‌های درب اتومات را مدیریت کرده و تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم جهت شخصی‌سازی کارکرد درب اتوماتیک، از طریق این قطعه صورت می‌گیرد.

برد درب اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

برد جهت کنترل و تنظیم زمان حرکت درب به کار می‌رود و محل قرارگیری آن در سیستم‌های مختلف متفاوت است. به عنوان نمونه در سیستم‌ درب‌های ریلی روی دستگاه اصلی و در سیستم درب‌های لولایی به صورت جداگانه در یک تابلو کنار در نصب می‌گردد.

راه هایی جهت افزایش عمر مفید درب های اتوماتیک

  • بهترین راه برای افزایش عمر مفید درب های اتوماتیک آشنایی با شرایط و اصول نگهداری این نوع درب است. در اتوماتیک جز قطعات و تجهیزات بزرگ و متحرکه یک خانه و یا قسمت ورودی یک فروشگاه به حساب می‌‌آید و به طور مداوم نیاز به سرویس و نگهداری دارند. به همین دلیل هم برای سرویس و نگهداری درب اتوماتیک می‌بایست به صورت ادواری سخت‌ افزارهای درب، غلتک‌‌ها، چشمی‌های درب و کابل‌ها مورد بررسی قرار بگیرند.
  • در صورتی که قطعه خاصی در آن دچار شکستگی، فرسودگی و یا سایش شده باشد باید آن را تعویض کرد.
  • ریل‌‌ها، لولاها، غلتک و چشمی‌ها نیاز دارند که به صورت دوره‌‌ای روان کاری شوند. برای این کار می‌توان از دفترچه راهنمای درب نیز کمک گرفت. برای روان کاری قسمت‌هایی که نیاز به روغن‌‌کاری دارد، باید از سیلیکون اسپری و یا روغن لیتیوم سفید استفاده کرد.
  • یک درب اتوماتیک سالم باید حرکت آرام داشته باشد و با مقاومت کم حرکت کند. اگر غیر از این بود باید از یک فرد متخصص حرفه‌ای بخواهید که سیستم درب را تنظیم کند.

کدام درب اتوماتیک برای ما مناسب است؟

برای انتخاب یک درب اتوماتیک مناسب علاوه بر هزینه‌ای که می‌خواهید صرف کنید، باید عوامل زیادی را در نظر داشته باشید.

عوامل موثر برای یافتن درب اتوماتیک مناسب

به طور کلی هنگام انتخاب درب اتومات باید بدانید که چه محیط و سازه‌ای نیازمند چه نوع خاصی از درب است:

  • درب اتوماتیک مثلثی بهترین گزینه برای اماکن زاویه‌دار.
  • درب اتوماتیک کشویی (بریک اوت) مناسب ورزشگاه‌ها.
  • درب اتوماتیک قوس‌دار مناسب نماهای منحنی.
  • درب اتوماتیک تاشو گزینه عالی برای ورودی‌های کوچک.

کاتالوگ فارسی جک‌های ریلی DEIMOS

اشتراک‌گذاری:

درب اتوماتیک سکشنال

درب‌های اتوماتیک سکشنال یکی از مدرن‌ترین درب‌ اتوماتیک هستند. این درب‌ها معمولاً در محوطه‌های دارای سقف استفاده می‌شود. چرا که درب بالا رونده در هنگام باز شدن به زیر سقف منتقل می‌شود. استفاده از درب سکشنال باعث بهره‌مندی از فضای بیشتر، به خصوص در پارکینگ‌ها می‌باشد. فضای مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب در انواع درب‌های اتوماتیک یکی از دغدغه‌های مهم می‌باشد. اما استفاده از درب بالارونده این دغدغه را برطرف کرده و افراد می‌توانند از همه‌ی محوطه‌ی پارکینگ بیشترین بهره را ببرند. این درب‌ها نیز به صورت اتوماتیک و به وسیله‌ی ریموت باز و بسته می‌شوند. جنس بدنه این درب‌ها متنوع است و حتی انواع شیشه‌ای آن نیز وجود دارند.

خرید درب اتوماتیک

افرادی که به‌عنوان مشتری اقدام به خرید درب اتوماتیک می‌کنند، قبل از خرید نیاز به یک راهنما در این زمینه دارند. راهنمای خرید درب اتوماتیک به شرح زیر است:

شما به‌عنوان مشتری در ابتدا باید دقت لازم را در خرید درب برقی در نظر داشته باشید. در مرحله اول مشخص نمایید که نوع درب برقی که می‌خواهید خریداری نمایید قرار است در چه مکانی نصب شود؟ درب برقی طراحی شده در مکان‌ های مختلف مانند درب پارکینگ، درب فروشگاه، درب ادارات و سازمان‌ها دارای ساختارهای متفاوتی هستند، بنابراین مکان نصب درب‌  اتوماتیک تعیین‌کننده نوع آن‌ها در هنگام خرید است.

باتوجه‌ به متفاوت بودن ساختار درب های اتوماتیک، هنگام خرید این نوع درب‌ها، انتخاب‌های گوناگون و متنوعی در دسترس مشتریان قرار دارد. مشتری برای خرید درب اتوماتیک، بیشترین تنوع را در مدل‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای خواهید یافت. کیفیت درب الکترونیکی بستگی به موتور الکترومکانیکی و برد الکتریکی فرمان درب برقی دارد. خرید و سفارش انواع و مدل‌ های درب برقی می‌تواند به دو صورت زیر انجام شود:

  • مشتری می‌تواند به‌صورت حضوری به شرکت مراجعه نمایید.
  • مشتری می‌تواند از طریق ثبت سفارش خود در وب‌سایت شرکت‌ اقدام به خرید نماید.

 

سوالات متداول درباره درب اتوماتیک

در این بخش به تعدادی از سوالات رایج کاربران درباره درب اتوماتیکی می‌پردازیم. پاسخ مفصل‌تر این سوالات در متن مقاله ارائه شده و در اینجا صرفا برای آنها یک پاسخ کوتاه و مختصر می‌آوریم:

انواع درب اتوماتیک کدامند؟
درب‌های اتوماتیک از نظر جنس دارای انواع آهنی، آلومینیومی، استیل، چوبی، فایبرگلاس و … هستند. اما از نظر عملکردی می‌توان آنها را به انواع سکشنال، زیرسقفی، لولایی، تاشو، کرکره‌ای و ریلی تقسیم کرد.
درب اتومات به نوعی درب گفته می‌شود که با استفاده از چشمی‌های حساس به حرکت، نور و یا ریموت کنترل‌های الکترونیکی به شکل خودکار یا از راه دور باز و بسته می‌شود.
قیمت درب اتوماتیک تابع عوامل مختلفی است که در این مقاله به آنها اشاره کردیم. جنس متریال به‌کار برده شده، کیفیت ساخت، نوع یراق‌آلات، نوع جک الکتریکی و … از جمله مواردی هستند که روی قیمت این درب‌ها تاثیر دارند.
برای خرید درب اتوماتیک در انواع مختلف می‌توانید از طریق شماره 44053033-021 با کارشناسان شرکت البرز صنعت تماس بگیرید و ضمن دریافت راهنمایی‌های لازم، از قیمت درب اتوماتیک مد نظر خود اطلاع پیدا کنید.
تمامی درب‌های دستی می‌توانند اتوماتیک شوند؛ به ندرت مواردی وجود دارند که این امکان را نداشته باشند. ولی برای اطمینان از اینکه این کار شدنی است، با متخصصان در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

مشاوره خرید درب اتوماتیک با البزر صنعت

انتخاب درب برقی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. درب‌های اتوماتیک هم امنیت ساختمان را تامین می‌کنند و هم روی ظاهر و زیبایی آن تاثیرگذار هستند. از سوی دیگر این درب‌ها می‌توانند رفت و آمد را برای ساکنین ساختمان‌ها تسهیل نمایند. در نتیجه باید نهایت دقت را در انتخاب یک درب برقی مناسب به خرج دهیم. متاسفانه اکثر افراد بدون تحقیق و بررسی لازم، اقدام به خرید درب‌های اتوماتیک می‌کنند که این موضوع می‌تواند دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد و باعث اتلاف هزینه و وقت افراد شود. پس بهتر است قبل از اقدام برای خرید، از مشاوره‌های تخصصی در این زمینه استفاده کنید و اطلاعات خود را درباره انواع درب‌های برقی افزایش دهید.

کارشناسان مجرب شرکت البرز صنعت در طول روز پاسخگوی تماس‌های شما عزیزان هستند و راهنمایی‌های مفید در این زمینه را در اختیار شما قرار خواهند داد. باز هم توصیه می‌کنیم که قبل مشاوره و تحقیق، برای خرید درب برقی اقدام نکنید.

alborz-0248246

تماس با ما

راه‌های ارتباط با البرز صنعت

راه‌های تماس

فرم تماس با ما

پیام خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید: