بلاگ

بررسی کاربرد های درب پارکینگ زیر سقفی

بررسی کاربرد های درب پارکینگ زیر سقفی
درب پارکینگ زیر سقفی

درب پارکینگ زیر سقفی

آیا وجود درب پارکینگ زیر سقفی برای آسایش شما وظیفه بنیادی دارد؟

آیا تا به الان متوجه شده اید که پارکینگ یک ساختمان یا سازه شما بیش تر زمان ها نادیده گرفته می شود در حالی که یکی از مهمترین قسمت های خانه شما به شمار می آید?

تا به حال از درب های پارکینگی که به وسیله یک ریموت در دستان شما باز و بسته می شوند و راحتی شگفت آور و خیلی خوب را فراهم می کنند به کار برده اید?

در ادامه در مورد درب پارکینگ زیر سقفی که به این راحتی کار می کندبحث خواهیم نمود. 

برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله درب اتوماتیک، درب پارکینگ، درب شیشه ای، کرکره برقی، راهبند و غیره کلیک کنید.

بررسی درب پارکینگ زیر سقفی

درب پارکینگ زیر سقفی را قادر هستید هر روز چند بار با سرعت مطمئن به کار برید.  این مدل به خاطر راحتی در باز و بسته شدن درب پارکینگ از شهرت و محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. با این وجود، بخش درب پارکینگ دربیشتر ساختمان ها در نظر گرفته نمی شود.این گونه درب ها در پارکینگ های هوشمند کاربری دارد.

بایستی در نظر داشته باشید که درب پارکینگ زیر سقفی در سرعت دادن و آسایش افراد مورد بسیار مناسبی و سازگاری می باشد. درب پارکینگ زیر سقفی یا بالارونده کم جا و مستحکم می باشد شامل تنوع رنگ در مدل و سایز های متنوع مناسب در جهت درب پارکینگ شما ساخته و نصب می شود شما قادر می باشید با کارشناسان ما در البرز صنعت تماس حاصل فرمایید تا به شما در انتخاب بهترین نوع از درب پارکینگ زیر سقفی کمک کنند.

عایق بندی درب پارکینگ زیر سقفی

عایق بندی در هر بخش و گوشه و کنار خانه یا پارکینگ بسیار لازم و با اهمیت است، از آنجا که این مکان ها به خاطر نوسان دما در سرمای زمستان و گرمای تابستان در معرض خطر هستند، عایق بندی آن بسیار مهم و ضروری می باشد زیرا که این عایق بندی از تحولات دما در فصول مختلف ممانعت می نماید. عایق بندی قادر است به منع ورود هوا، انتقال حرارت، حتی به صورت یک تهویه در پارکینگ شما اقدام کندو از همه مهمتر در هزینه های غیرضروری برای صرفه جویی انرژی مساعدت می کند.

اگر درب پارکینگ زیر سقفی در ساختمان یا منزل شما نصب شده باشد، علاوه بر زیبایی منحصر به فرد که دارد در حال حاضر صرفه جویی بسیاری در هزینه های انرژی خواهید داشت چرا که مقدار زیادی از هوا بیرون می رود و گرما بین این پارتیشن ویژه جابه جا میشود . علاوه بر این بر اساس قانون، عایق بندی این دیوار بایستی شامل درجه حرارت باشد، که یک لایه ایمنی اضافی به فضا ارائه می دهد.

درب پارکینگ زیر سقفی

انواع درب های پارکینگ


با وجود گونه های متفاوت و درب های پارکینگ، ما فکر کردیم که یاری می کند توضیح دهیم هر نوع درب برقی پارکینگ چه فعالیتی انجام می دهد. در ادامه در مورد هر گزینه توضیح مختصرو مفیدی می دهیم.

درب پارکینگ زیر سقفی


درب پارکینگ زیر سقفی بهترین و مناسب ترین گزینه برای اکثر صاحبان خانه است برای اینکه قابل اعتماد، کاربردی و جذاب می باشند. آنها با دو سایبان یا دنده جمع شونده در دسترس هستند. چرخ دنده سایبان به معنای این است که صفحه درب به شکل عمودی بر روی رد های ایجاد شده در قاب کناری و یک مجموعه فنر در بالای قاب اجرایی می گردد .

درب پارکینگ زیر سقفی از فنر ها و ریل ها به صورت محرمانه استفاده می کند که موجب می گردد کل این درب در زیر سقف جمع شود. به خاطر اینکه درب پارکینگ زیر سقفی در زیر سقف جمع می شود فضای محدودی را تصرف می کند این امر خصوصیت منحصر به فرد این مدل از درب پارکینگ زیر سقفی می باشد.

در درب پارکینگ زیر سقفی از موتور های بسیار قدرتمندی به کار برده می شود و به این شکل طراحی شده است که قادر می باشید آن را در مکان های بسیار شلوغ نصب کنید زیرا که در زمان شلوغی جمعیت به سرعت عمل می کنند و فعالیت خود را ادامه می دهند. درب پارکینگ زیر سقفی از مستحکم ترین فنرهای بالانس استفاده می کند تا وزن درب را متعادل کند اینگونه از وارد شدن فشار به سیستم درب ممانعت خواهد شد.

سرعت مکانیزم باز و بسته کردن درب پارکینگ زیر سقفی از مدل های دیگر بیشتر می باشد و این پرسه بدون تولید صدا می باشد که این پرسه تحسین برانگیز است. در بسیاری از این مدل درب های زیر سقفی از چرخ های ضد سایش و ریل نگه دارنده استفاده می کند که در یک پرسه زمانی طولانی هزینه های نگه داری را به حداقل می رساند همین امر می تواند علت محکم و مستدلیدر جهت خرید این مدل از درب باشد.

در پروسه تولید موتورهای درب پارکینگ زیر سقفی از گوناگونی و تفاوت بسیاری به کار برده شده که هر یک از آنها بسته به موقعیت شما ساخته، نصب و به کارگیری می شود این مدل از درب های برقی کاربری فراوانی دارند اما همانگونه که قابلیت های درب پارکینگ زیر سقفی پر اهمیت است از جهت زیبایی هم مهم می باشد زیرا که بسیاری از مشتریان به ظاهر درب ها اهمیت بیش تری می دهند. درب پارکینگ زیر سقفی در طرح ها و جنس های کتفاوت تنوع را برای شما به وجود آورده است زیرا درب ها تائثیر بسزایی در نمای ساختمان دارد.

درب پارکینگ زیر سقفی از پنل های 45 میلی متری که جنس آنها فولاد گالوانیره هستند استفاده شده است و در قسمت داخلی درب در بالا و پایین به یکدیگر به خوبی متصل شده اند. این درب ها منحصرابرای ساختمان و پارکینگ ها تولید نشده بلکه انواع متفاوت دیگری از این درب تولید شده که هر یک سازگار با شرایط خودش می باشد. درب پارکینگ زیر سقفی با انتخاب مواد متفاوت و متنوع مانند فولاد و چوب در دسترس هستند و طیف گسترده ای از رنگ ها ایجاد شده اند. نصب درب پارکینگ زیر سقفی آسان است و با حمایت کامل فنی و گارانتی ارائه می شود.


کاربرد های درب پارکینگ زیر سقفی

درب پارکینگ زیر سقفی


درب های پارکینگ سکشنال یا زیر سقفی یکی از مناسب ترین درب های پارکینگ مهندسی شده موجود در بازار است که امنیت بالایی را برای صاحبان خانه ارائه می دهد. درب به قسمت هایی بخش بندی شده است که از مسیرهای عمودی و سپس افقی به داخل پارکینگ کار می کنند. این درب ها به شکل عمودی بالا می روند و فضایی از پارکینگ را از دست نمی دهند و فضای باز را از عرض ایجاد می کنند در نتیجه فضای بیشتری برای وسایل نقلیه به وجود می آورد این مزیت شگفت آور مورد توجه اکثر مشتریان می باشد.


درب های پارکینگ مقطعی با برگزیدن موردهای عایق از جمله کلاسیک و ممتاز ارائه می شوند. درب های کلاسیک عایق بندی نشده و دربهای عایق برتر دارای عایق 42 میلی متری می باشند.

درب های پارکینگ غلتکی


درب غلتکی از لت های آلومینیومی عایق بندی شده به وجود آمده است که به شکلعمودی بلند می شوند و سپس به جعبه ای در بخش سر دهانه درب پارکینگ می غلتند. درب غلتکی یک راه حل پیوسته و متراکم برای پارکینگ هایی که می خواهند سطح سقف یا دسترسی به سقف را حفظ کنند سازگار و مفید می باشد.

درب غلتکی تنها دربی است که با کمک فنر کار می کند. فنر به حداقل رساندن فشار وارد شده بر روی موتور الکتریکی کمک فراوانی می کند، این مدل عمر مفید بالاتری دارد و کار با آن بدون احتیاج به میل لنگ دستی بسیار آسان تر است. تراش های آلومینیومی ماندگار در برابر زنگ زدگی به این معنی است که این درب گزینه متناسبی برای صاحبان خانه در کنار ساحل می باشد.

درب های پارکینگ غلتکی در مدل های رنگی و روکش های فویل دار از نوع الوار وجود دارند وبه شکل استاندارد با یک اپراتور برق و دو گوشی به صورت کامل ارائه می گردند .این درب همچنین دارای یک دکمه داخلی دیواری و نور است پس قادر می باشد در شبهای تاریک زمستان آن نور را ملاحظه کنید و ببینید .

درب های پارکینگ روی قاب فولادی خود ایجاد گردیده و به سمت بیرون باز می شوند تا بخش نامحدودی در داخل پارکینگ ایجاد نماید. این درب ها ارتفاع و یک قفل پیچ و مهره را در بالا و پایین درب به وجود می آورند. برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد قابل اطمینان ، لولاهای فولادی به طور ایمن و بدون خطر بر روی قاب درب نصب می شوند.

عایق این مدل از درب های برقی آن را در مقابل هر گونه از آب و هوایی محافظت کرده است. این درب ها در گونه های متنوع فولاد و الوار، با طیف گسترده ای از رنگ و سایز های مختلف، در دسترس هستند. قادر هستید انواع درب های زیر سقفی و سکشنال را از کارشناسان ما در البرز صنعت خریداری کنید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید.

مزایای درب های زیر سقفی

  • درب های زیرسقفی پارکینگ به خاطر مکانیزم خاص و مزیت های این نوع درب در ایران بسیار مرسوم شده است به زودی جای جک پارکینگی و درب کرکره ای را در کار های مربوطه میگیرد.
    • درب های زیرسقفی ، شایسته و متناسب با فضاهایی است که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ محدودیت دارند.
    • فضای لازم برای نصب درب زیرسقفی بین ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر از ارتفاع است.
    • مکانیزم خاص برای درب زیرسقفی باعث می شود که به کمک فنرهای بالانس و ریلهای ویژه، درب در زیر سقف جمع شده و حجم و فضای کمی از پارکینگ را در بر می گیرد و خیلی سریع و بی صدا باز و بسته می شود.
    • به همین دلیل درب سکشنال درب زیرسقفی هم نامیده میشود.
    • درب سکشنال دارای سیستم ضد سقوط (anti drop) نیز است که در شرایطی که فنرها و کابل ها عمل نکنند ، از سقوط درب و صدمات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کند. توجه کنید که اگر گاراژ شما تعدادی (شاه تیر زیر سقفی) دارد باید بررسی کنید که آیا خط سیر می تواند بر روی سقف قرار گیرد یا خیر.
    • دور تا دور درب های اتوماتیک زیرسقفی طوری آب بندی شده است تا از ورود هر چیزی به فضای داخل پارکینگ ممانعت نماید.

البرز صنعت مبنا مشاور ، طراح ، تامین کننده و مجری انواع سیستم های اتوماسیون خانگی ، تجهیزات کنترل تردد ، خانه های هوشمند و حفاظت پیرامونی

برای ارتباط با مشاورین و متخصصین با این شماره تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:44053033-021


یرای دانلود مقاله اینجا کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *